2024-08-29, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om vi utgår från att Jocke minns denna hemska barndom, oavsett om den är sann eller det är falska minnen, så är känslan äkta, och han behöver absolut bearbeta det för att må bättre.
Det folk sätter sig emot är ju att Jockes historia målas upp som en sanning för hela svenska folket, att alla kommer tro att Jockes mamma är en missbrukare som psykiskt och fysiskt misshandlat Jocke. Och hur allt detta kommer påverka mamman.

Ja det håller jag med om. Att ha många följare kommer med ett ansvar och att ha mestadels unga och barn gör att man måste tänka till en extra gång. Det som försiggår är varken okej och ett dåligt mående rättfärdigar ju aldrig att man visar för barn att prata illa om andra öppet.

Jag kan tycka att det sägs en del dumma saker som borde klippas bort och när man är en person som ändrar åsikt varje vecka så ska man kanske vänta en vecka med publicering.
Som jag skrev innan så är det också tyvärr ett tecken på bekräftelsebehov att prata om sjukdomar, hur illa man blivit behandlad och liknande ämnen om man inte mår bra och mycket som påstås är enligt mig(utan att ha träffat eller pratat med personen i fråga) motsägelsefullt i vissa av diagnoserna han har. Han har säkert diagnoser men han har säkert också en tendens att överdriva vissa drag för att få sympati enligt mig.

Även saker som sägs stämmer ibland inte med det som sagts innan och som sagt, vi alla ljuger ibland men hade jag kunnat klippa bort mina lögner innan publicering hade jag gjort det.
Citera
2024-08-29, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrdadel
Ja det håller jag med om. Att ha många följare kommer med ett ansvar och att ha mestadels unga och barn gör att man måste tänka till en extra gång. Det som försiggår är varken okej och ett dåligt mående rättfärdigar ju aldrig att man visar för barn att prata illa om andra öppet.

Jag kan tycka att det sägs en del dumma saker som borde klippas bort och när man är en person som ändrar åsikt varje vecka så ska man kanske vänta en vecka med publicering.
Som jag skrev innan så är det också tyvärr ett tecken på bekräftelsebehov att prata om sjukdomar, hur illa man blivit behandlad och liknande ämnen om man inte mår bra och mycket som påstås är enligt mig(utan att ha träffat eller pratat med personen i fråga) motsägelsefullt i vissa av diagnoserna han har. Han har säkert diagnoser men han har säkert också en tendens att överdriva vissa drag för att få sympati enligt mig.

Även saker som sägs stämmer ibland inte med det som sagts innan och som sagt, vi alla ljuger ibland men hade jag kunnat klippa bort mina lögner innan publicering hade jag gjort det.

Håller med, att hypa någonting som hände för 40 år sedan är inte så intressant, vad är det som skulle vara intressant i en historia som ändrats 100 gånger redan.
Om man ville förändra någonting på riktigt så är väl det första att man tar det privat, inte prio att får sin egen mamma uthängd och att uppleva hets den 100de gång, kanske det som driver Jocke, just hetsen på sin mamma.
Citera
2024-08-29, 20:09
Medlem
Är Jocke och Anjo lite under radarn efter det som kom fram i och med han som drev PrefabTekink?
Tror Jocke har pressen på sig efter allt med PrefabTeknik, EKO och allt med smutskastningen här på Flashback.
Citera
2024-08-29, 20:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenBoi
Är Jocke och Anjo lite under radarn efter det som kom fram i och med han som drev PrefabTekink?
Tror Jocke har pressen på sig efter allt med PrefabTeknik, EKO och allt med smutskastningen här på Flashback.
PrefabTeknik? Vad har det med Jocke att göra?
Citera
2024-08-29, 21:00
Medlem
Citat:
PrefabTeknik? Vad har det med Jocke att göra?

Såg du inte prefabs svar till Rask?
Citera
2024-08-29, 21:11
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Såg du inte prefabs svar till Rask?
Nej måste ha missat det. Varför tog han upp Jocke i sitt svar till rask?
Citera
2024-08-29, 21:24
Medlem
Citat:
Nej måste ha missat det. Varför tog han upp Jocke i sitt svar till rask?

Han dejta Julia + hade lives med Linnea så jag tror han förstår herarkin i YouTube-Sverige
Man behöver iq över 80 för att förstå men med prefabs cv så vet man att han vet
Citera
2024-08-29, 21:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Han dejta Julia + hade lives med Linnea så jag tror han förstår herarkin i YouTube-Sverige
Vet du om man kan se andras svar någonstans?
Citera
2024-08-29, 21:38
Bannlyst
Jobbar jocke med något parti här i Sverige ? Vad röstar han på ?
Varför pushas han så mycket i media ?
Citera
2024-08-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vahra

Rätt säger på att Boi är SDare. Han håller det väldigt hemligt dock.
Citera
2024-08-29, 22:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vahra
Gammel media säger ju att dem har svårt att få den yngre generationen att kolla på dem, dem använder troligen Jocke för att försöka locka den yngre generationen.
Citera
2024-08-29, 22:58
Medlem
Citat:

Igår sa han att han & rask har pratat och rask bad om ursäkta och han tog emot den så nu behöver ingen prata mer om de, så sa han. Avslutade med att vi är sams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in