2024-08-30, 12:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Brutit mitt löfte & tvingat mig själv att lyssna på den senaste podden.
Förlåt..men herregud vad är det man lyssnar på???
Vilket flams & raljerande.....
Blir så lågt & Sååå pinsamt.
Man känner att N vill ha ordet hela tiden och detta eviga självfösvar från J sida.

Inte mycket att lyssna på.... Ren och skär smörja om någon frågar mig. Men det finns ju uppenbarligen de som gillar det med och som sagt, ingen tvingar ju en att lyssna till dessa ytliga juveler.

Förstår bara inte:
Hur kan människor tycka att dessa fnittrande ladies, svävandes högt upp i det blå som konstant förskönar, försvarar och talar emot sig själva öppet är förtroendegivande och fyller någon som helst funktion?

*N spanade ogenerat via burken in & "raggade" upp Davide på SM. Sitter nu och skryter om den dejten i sin podd som om hon vore det mest perfekta "ragget" , en världsstjärna av högsta rang och typ jagad av paparazzi.🙄🤣🤮
Och så "mamma" J som mer än gärna hakar på "glamoursnacket" med signaler som kan likställas med citatet:
"Hi Guys, come and pick me".

* En Marbella-snackis där klimat, killar & "jobbresor" ploppar upp mitt i dejtingdjungeln & hur fantastiskt det är att leva och bo i Spanien. Men framförallt hur "attraktiva" Spanjorer (Sydeuropeiska män) är i förhållande till Svenskar. Det är även helt ok. och absolut inte något fel i att åka bort i två veckor
när man har en bebis hemma och en "mormor" som kan vara barnvakt. Det har människor inget med att göra.
N är sugen på stt flytta till Marbella om hon får med sig familjen.🫣

Skulle vara intressant att få uppleva dessa två "mega🌟🌟 flyga ner och rota fötterna på jordytan för en stund och öppna den dörr som leder dem till det verkliga livet istället för att ägna dyrbar tid till att tro sig leva i en värld som inte finns.

Visst. Drömmar är till för att drömmas, om och om igen, men för lilla C skull så bör det rimligen finnas en värd för henne och i hennes direkta närhet som är rotad, trygg och verklig. I nuläget finns nog bara den välden hos hennes pappa (A).

JÖSSES!!!
Här kan man inte ha många hjärnceller alls !!!!!

Hur kan man söka upp en som håller på med droger & skit och kalla han för en gentleman.

Snacka om att inte prioritera Chiara och leka med livet .
Bara för att hamna ännu högre upp i hennes värld bland dom kända och rika för det är ju det ända som kretsar i hennes värld tydligen så mediakåt som hon är så gör hon allt för lite uppmärksamhet

Och vadå en världsnyhet ?? Knappast

Och det kan inte vara ett normaltänkt att man vill vara borta från sin dotter i 2 v hon pratar på som det vore det mest naturliga som finns

Är det så viktigt att leva singelliv festa åka på resor ragga på utländska män osv Då ska man ej ha barn

Då kan jag tycka släpp ditt ego och ha delad vårdnad med A så kan du göra alla dessa saker när lilla C är hos han och var mamma för gud skull då du har henne

Blir så arg då hon börjar podden med att 25 åringar reser inte runt dricker osv medans hennes mamma avbryter oh säger jo det gör dom

Ja men då är man ju inte mogen snacka om att tala emot sig själv
Senast redigerad av Molgan098 2024-08-30 kl. 13:06.
2024-08-30, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
Tack exakt vad det är jag försöker säga i går! Tur att nån förstår hur det går till gällande att Flytta .

Och hade det inte pågått nån vårdnadstvist kunde ju Nicci flytta nu på ek gång men nej hon ska vänta ett tag varför då om man nu så gärna vill flytta och har kontakter där nere som hon skryter om

Nä har för mig att dom säger i andra podd avsnittet att han satt och körde runt i en bil när han fick reda på det och det störde sig bodde N & J på .

Ja du vet inte vad som är sant el inte när det kommer till den bruden .

Vad lever hon i för fantasi värld , nä Sveriges största hatstorm blev väl ändå L & C då det satt över 200000 tusen på TT & YT för att se vad L skulle lägga ut ..

Varför kan hon inte bara släppa allt och gå vidare för från alla sina ex

Ja precis många som skrev det att Sveriges största har ju alla i kräftanbråket gått igenom. Men det är ju kul för henne att hon tror sig vara mer relevant då än va hon va.

Det börjar bara bli mer & mer tragiskt, har sett klippen dom delar från podden & jag skäms ihjäl när J ska försöka vara lite lustig & ”rolig”, drar till med en röst & ansiktsuttryck som inte alls är speciellt roliga ”kommentarer” eller ”skämt”.
2024-08-30, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098

Hur kan man söka upp en som håller på med droger & skit och kalla han för en gentleman.

Hahah hon vill ju itne ha något med ”sånna” att göra påstår hon ju, men låter ju annat i deras pod 🫡 näsan växer nog snart mer än på pinocchio
2024-08-30, 13:21
Medlem
Citat:
skrev det här igår om du missat det .
Att finns det ingen vårdnadstvist kan hon i princip göra vad hon vill 🤔🫣
”var så lite så 🫶 samma här bär mig emot. Var in och läste lite står även om hon har ensam vårdnad så måste båda föräldrarna gå med på det . Vet dock inte hur det blir när det inte finns skrivet på papper att A är pappan och det pågår en fadersutredning .
Enligt rykten är det mkt därför hon vill ha sin anmälan igenom så att det finns på papper att A är hot för C & N”

Du skrev även detta ….där det står att båda måste skriva på eller gå med på även om en har ensam vårdnad. Vilket är felaktigt.
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-30 kl. 13:25.
2024-08-30, 13:30
Medlem
Citat:

Bara för att hamna ännu högre upp i hennes värld bland dom kända och rika för det är ju det ända som kretsar i hennes värld tydligen så mediakåt som hon är så gör hon allt för lite uppmärksamhet

Och det kan inte vara ett normaltänkt att man vill vara borta från sin dotter i 2 v hon pratar på som det vore det mest naturliga som finns

Är det så viktigt att leva singelliv festa åka på resor ragga på utländska män osv Då ska man ej ha barn

Då kan jag tycka släpp ditt ego och ha delad vårdnad med A så kan du göra alla dessa saker när lilla C är hos han och var mamma för gud skull då du har henne

Blir så arg då hon börjar podden med att 25 åringar reser inte runt dricker osv medans hennes mamma avbryter oh säger jo det gör dom

Dom har väl snart åtminstonde gemensam vårdnad? Eller? 😉
2024-08-30, 13:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
👌
Bara en teori:
Kan det möjligen vara så att N har För många hundar begravna från sina tidigare relationer & att hennes ryggsäck är fylld med obearbetade outredda konflikter som alstrats över tid.
Om så är fallet kan det vara en av anledningarna till varför hon ältar i all oändlighet och inte släpper taget om det som tidigare skett.
N är en konfliktskapare som aldrig kan ha fel och då löser man heller inga sk. problem, vardagliga som allvarliga med sin motpart.
Kan ligga något i det du säger och nu försöker man dölja det på bästa sätt innan exen börjar tala ut

Så där kan oxå vara en av anledning att älta gamla saker och ta upp det i en podd tex
2024-08-30, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Ja precis många som skrev det att Sveriges största har ju alla i kräftanbråket gått igenom. Men det är ju kul för henne att hon tror sig vara mer relevant då än va hon va.

Det börjar bara bli mer & mer tragiskt, har sett klippen dom delar från podden & jag skäms ihjäl när J ska försöka vara lite lustig & ”rolig”, drar till med en röst & ansiktsuttryck som inte alls är speciellt roliga ”kommentarer” eller ”skämt”.
Varför skäms DU över vad dom två säger och gör? 🤔
2024-08-30, 13:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee

Det har stigit henne åt huvudet detta här podden resorna hon gjort mm Tror sig vara större än hon är .

Går ej att titta på när 2 vuxna beter sig som 2 fjortisar flamsar stojar mm skäms
2024-08-30, 13:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
”var så lite så 🫶 samma här bär mig emot. Var in och läste lite står även om hon har ensam vårdnad så måste båda föräldrarna gå med på det . Vet dock inte hur det blir när det inte finns skrivet på papper att A är pappan och det pågår en fadersutredning .
Enligt rykten är det mkt därför hon vill ha sin anmälan igenom så att det finns på papper att A är hot för C & N”

Du skrev även detta ….där det står att båda måste skriva på eller gå med på även om en har ensam vårdnad. Vilket är felaktigt.
Du har aldrig funderat på att människor kan skriva fel vilket jag har gjort ska stå gemensam vårdnad.
Ber om ursäkt om det störde dig så mkt
2024-08-30, 13:46
Medlem
Citat:

Så klockrent skrivet!👌

Det är så patetiskt så man saknar ord & det värsta av allt är att de inte har IQ högt nog att förstå sina egna tillkortakommanden och de felval N verkligen gör.

N sätter sig själv på en hög häst och tror sig vara peace of meat för Alla hunkar världen över för att hon råkat komma upp på svenska löp & i Brittish New- blaskan en gång efter att hon själv trånat efter och bjudit hit Strandraggaren Davide😵‍💫

Ibland får man en känsla av att N ska försöka överbevisa för allmänheten och tidigare även inför. A (När han valde att gå vidare med en ny tjej) att hon minsann kan träna stenhårt & dejta kända dockusåpamodeller.

Har aldrig tidigare skådat en människa med sådan självgodhet, total avsaknad av självinsikt och ödmjukhet.

Håller med. N bör inte vara mamma i den drömvärld hon nu befinner sig i.
2024-08-30, 13:52
Medlem
Citat:
Du har aldrig funderat på att människor kan skriva fel vilket jag har gjort ska stå gemensam vårdnad.
Ber om ursäkt om det störde dig så mkt
Alla kan skriva fel, är inte det det handlar om här. Du knäppte en annan på näsan (som skrev att hon kan flytta eftersom hon har ensam vårdnad) med att skriva att båda måste godkänna även om dom inte har vårdnaden ihop.
Men jag godtar ursäkten då jag ser den som att du erkänner att du faktiskt hade fel. (Inte att du skrev fel för det gjorde du inte)
Synd om fel info florerar tycker jag om det nu är folk som inte vet hur det är.
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-30 kl. 13:55.
2024-08-30, 13:57
Medlem
Citat:
Tack du satte orden i mun på mig 🫶 och tusen tack för att du sammanfattat så bra alltihopa . Tappar dock tråden ibland pga dyslexi men försöker oh jag hoppas folk förstår vad jag skriver & menar

Jag undrar oxå vilken fantasivärld dom lever i och om dom har någon som helst uppfattning om det själva

❤️🙏 Du plockar också väldigt ofta ord ur munnen på mig. Du skriver det man själv tänker.
Jag tycker du Millan75 alltid skriver så klockrent och jag förstår verkligen vart enda ord i dina texter/inlägg.
Tack för att du finns i denna tråd!🫶

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in