2024-08-29, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Killarna har en mamma som är långt ifrån WT, och därmed kommer killarna också att slippa hamna där, oavsett namn. De umgås bara med likasinnade, dvs övre medelklass i Nacka. Det borgar för en fin framtid för killarna. Jag håller alla tummar för att det ska gå bra för dem.

Däremot är jag lite orolig över hur vek Jessica verkar vara. Hon viker sig för Runar när han säger att hon är emot Jesus, utan att själv egentligen ha en aning, eftersom hon inte är kristen. Där fattar jag inte varför hon inte kan säga ifrån på skarpen. T.ex. lät hon inte sina barn klippa sig (fast de själva ville) pga att pappa Runar var emot det. Hur i hela h-e kan en pappas åsikt gå före barnens egna? Hade jag varit Jessica hade jag givetvis tagit sönerna till en frisersalong utan att ens fråga vad deras pappa tyckte om det hela.

Det finns flera sådana situationer som blottläggs i inlagorna de lämnade in till TR. Där framstår Jessica som en stendum blondin som inte vågar säga emot Runar, inte ens när det gäller hennes barns välmående.

Till dig Jessica vill jag säga, Stå på dig! Du har all rätt i världen att säga emot någon som försöker sabotera för dina barn. Oavsett om det är deras egen far det handlar om. Låt ALDRIG Runars ord gå före dina barns ord. Barnen är egna individer och deras pappa har ingen äganderätt till dem. BARA DU kan SKYDDA dem mot den hjärntvätt deras far utsätter dem för, och det är mer än tydligt att du själv är ett offer för denna hjärntvätt. Du måste inse fakta, det är BARNENS mående som är din prioritet, inte Runars. Låt han hota/skrika bäst han vill, han kommer aldrig vinna i domstol gällande detta. Skit i att han hotar med att skriva ditt och datt på sin instagram. Du får INTE låta dig tystas! Det är din plikt som killarnas mamma. (Jag har själv barn i samma ålder, med en frånvarande, jäklandes pappa), och kanske är det därför som detta drabbar mig så hårt.

Jag vill även passa på att be dig, Jessica, om ursäkt. Jag var den som längst av alla i tråden försvarade Runar, främst pga att hans politiska åsikter överensstämmer med mina. Men efter att ha tagit del av det du skickat till domstolen, förstår jag att du är utsatt för precis samma sak som jag själv. Dvs en pappa som bara vill finnas när media är närvarande. En som egentligen inte har några som helst äkta känslor för sina barn. En man som använder sina barn som ett sätt att komma åt sitt ex. Av mina egna erfarenheter kan jag bara säga att du har INGET att oroa dig för. Dessutom är dina pojkar så stora så att de själva kan säga vad de tycker. Det finns absolut INGEN anledning för dig att inte berätta sanningen inför en domstol. De kommer till 100% döma till din fördel. All kärlek och lycka önskar jag dig och dina fina pojkar ❤️

Jag tror Jessica balanserar på tunn tråd. Alla vet ju hur Runar behandlade Carola och hur han hotat Jessica.

Jag tror att hon vet exakt vad hon gör.
Citera
2024-08-29, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Jag tror Jessica balanserar på tunn tråd. Alla vet ju hur Runar behandlade Carola och hur han hotat Jessica.

Jag tror att hon vet exakt vad hon gör.
Jag håller med dig att Jessica vet precis vad hon gör. Man får inte glömma att hon sitter i en jävla rävsax i och med hon har två barn med Runar. Hon vet att Runar är kapabel att ljuga och prata skit som kan drabba Jessica. Därför stryker hon Runar medhårs.
Citera
2024-08-29, 18:53
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag håller med dig att Jessica vet precis vad hon gör. Man får inte glömma att hon sitter i en jävla rävsax i och med hon har två barn med Runar. Hon vet att Runar är kapabel att ljuga och prata skit som kan drabba Jessica. Därför stryker hon Runar medhårs.
Runars paranoiida sammanbrott började i fängelset, om inte tidigare.

Runar har redan gjort det där!

1. Läckt privata videor
Han har redan spridit några av Jessicas mest privata videor, for att förstöra hennes rykte.

2. Avslöjat hennes sexuella preferenser
Runar har också exponerat Jessicas sexuella preferenser, vilket orsakat förlägenhet för henne.

3. Läckt privata meddelanden
Visat intima sms och konversationer , Runar som ligger bakom.

4. Fabrikerade anklagelser
Runar har spridit falska rykten och överdrivit historier om henne som dålig mamma och partner.

5. Dragit in barnen i deras konflikter
Runar har inte tvekat att använda barnen i deras bråk, vilket bara gjort situationen ännu värre.

6. Hotat Jessica och hennes make fysiskt
Runar har hotat (met eller minder mordhotat) både Jessica och hennes make, vilket gör situationen än mer skrämmande.

7. Förföljt Jessica
Han har dessutom stalkat henne, vilket har skapat en känsla av osäkerhet och rädsla.

Frågan är vad han kommer att göra härnäst?
Citera
2024-08-29, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko

1. Läckt privata videor
Han har redan spridit några av Jessicas mest privata videor, for att förstöra hennes rykte.

Runar har också exponerat Jessicas sexuella preferenser, vilket orsakat förlägenhet för henne.

Runar har spridit falska rykten och överdrivit historier om henne som dålig mamma och partner.

Runar har inte tvekat att använda barnen i deras bråk, vilket bara gjort situationen ännu värre.

Runar har hotat (met eller minder mordhotat) både Jessica och hennes make, vilket gör situationen än mer skrämmande.

7. Förföljt Jessica
Han har dessutom stalkat henne, vilket har skapat en känsla av osäkerhet och rädsla.

Stackars Jessica vilket helvete hon måste gått igenom. Det du skriver hade jag ingen aning om men det var precis sådana saker jag hade hoppas att hon skulle sluppit genom att stryka Runa medhårs.
Citera
2024-08-29, 21:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

1. Läckt privata videor

7. Förföljt Jessica

En enkel fråga. Var skulle han ha delat ut sexfilmer med Jessica? Borde inte Rune själv finnas på de filmerna? Hur vet du detta? Har du själv sett materialet?
Citera
2024-08-30, 00:18
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
En enkel fråga. Var skulle han ha delat ut sexfilmer med Jessica? Borde inte Rune själv finnas på de filmerna? Hur vet du detta? Har du själv sett materialet?
Jag har ibland delat information som senare visat sig stämma, men precis som tidigare kan jag inte avslöja allt utan att riskera att röja mina källor. Jag vet heller inte om eller när informationen blir offentlig, det kan ibland dröja flera månader.

För er som är nya i tråden, det är viktigt att förstå att Runar har ett unikt och speciellt beteende. Han är totalt oförmögen till självkritik och abstrakt tänkande, och saknar andra grundläggande funktioner. Det är ingen slump att han var en inspirationskälla för karaktären Kenny Starfighter, och faktiskt är han ännu mer excentrisk och ytlig än karaktären (Leif GW Persson var en inspirationskälla till Evil Lord Dr. Deo).
Senast redigerad av becko 2024-08-30 kl. 00:29.
Citera
2024-08-30, 01:47
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
R*nar har spridit falska rykten och överdrivit historier om henne som dålig mamma och partner.

R*nar har inte tvekat att använda barnen i deras bråk, vilket bara gjort situationen ännu värre.

Dina påståenden (punkt 4 och 5) går att ifrågasätta, varför kan inte även J ha varit delaktig i att dra in barnen i deras personliga konflikter? Du vill ju bara skuldbelägga R*nar för all osämja som uppstått.

Och på vad sätt har R*nar överdrivit historier om henne som mamma och partner? Han om någon vet väl hur hon fungerar privat?
Citera
2024-08-30, 08:30
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Jag har ibland delat information som senare visat sig stämma, men precis som tidigare kan jag inte avslöja allt utan att riskera att röja mina källor. Jag vet heller inte om eller när informationen blir offentlig, det kan ibland dröja flera månader.

För er som är nya i tråden, det är viktigt att förstå att Runar har ett unikt och speciellt beteende. Han är totalt oförmögen till självkritik och abstrakt tänkande, och saknar andra grundläggande funktioner. Det är ingen slump att han var en inspirationskälla för karaktären Kenny Starfighter, och faktiskt är han ännu mer excentrisk och ytlig än karaktären (Leif GW Persson var en inspirationskälla till Evil Lord Dr. Deo).
Tack för infon till oss som är nya i tråden, men även för all info som du har bidragit med tidigare!👍🏼

Att en känd misogyn fb:are som på uppvisad bristande lämplighet har förlorat vårdnaden om sin son och går all-in i trådar på fb kan man strunta i. Att denna individ i tråden ifrågasätter dina punkter 4 och 5 är knappast förvånande.

Oerhört intressant att genom dina inlägg få en bild utav hur denna Runar fungerar, eller snarare inte alls fungerar.
Vidrigt hur denna störda Runar har haft en så markant negativ påverkan på både Carol4s och Jessic4s liv!
Citera
2024-08-30, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Dina påståenden (punkt 4 och 5) går att ifrågasätta, varför kan inte även J ha varit delaktig i att dra in barnen i deras personliga konflikter? Du vill ju bara skuldbelägga R*nar för all osämja som uppstått.

Och på vad sätt har R*nar överdrivit historier om henne som mamma och partner? Han om någon vet väl hur hon fungerar privat?
Har man följt Runar och hans bravader ett tag då vet man att han ljuger och baktalar alla eller om någon kritiserar han. Titta på hans liv så förstår man snabbt att den här mannen inte har alla hästar hemma. Man behöver inte va någon större människokännare för att förstå det.
Citera
2024-08-30, 10:32
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

All info du har delat har visat sig vara fel. Du kan inte ens svara på en enkel fråga. Det är väl sju år sedan de skilde sig? Den informationen hade nog varit offentlig för flera år sedan. Hur hade du tänkt att Rune skulle komma undan en sådan handling?
Citera
2024-08-30, 11:33
Medlem
Kent.Kottes avatar
Dagens Runar. Sveavägen 68 och Socialdemokratiska eliten hatar honom, källa:hans sons kompis…
Citera
2024-08-30, 11:56
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
All info du har delat har visat sig vara fel. Du kan inte ens svara på en enkel fråga. Det är väl sju år sedan de skilde sig? Den informationen hade nog varit offentlig för flera år sedan. Hur hade du tänkt att Rune skulle komma undan en sådan handling?
Det är ingen tävling:
Du hatar ständigt med ditt hat-team, som alltid håller med dig, på nivån av den gamla tvååriga sociala linjen. Jag sammanfattar och skvallrar för dem som inte orkar följa tråden dagligen, eftersom ditt team visar en oroande brist på intelligens och hyfs.

Runar diskuterat ofta sina äktenskap i media, sina bloggar och privat, samtidigt som han fortsätter med sina projekt som att skriva böcker och hålla föreläsningar. Han har också publicerat flera böcker där han delar med sig av sina personliga erfarenheter och synpunkter på sina äktenskap. Runar har varit aktiv både i sitt professionella liv och i offentliga diskussioner om sin tidigare relationer, inklusive äktenskapet med Jessica.

Men du super-stalkar Runar när han går på sin sons fotbollsmatcher och när han går i kyrkan, men är det verkligen så inihelvete dåligt av Runar egentligen? Du är överlägset snabbast med allt Runar skriver! Jag tror inte att du ens har funderat över all den falska och ytliga hat-information om Runar som du sprider. Du framställer dig som en expert på allt om Runar, men dina påståenden är oftast löjeväckande felaktiga.

Det är verkligen tragiskt att du drar ner nivån så pass mycket och påstår att Runars barn kommer hamna i fängelse, att Runar aldrig kommer ge ut fler böcker, och när han sen gör det, då har du inte ens vett att skämmas.
Senast redigerad av becko 2024-08-30 kl. 12:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in