2024-08-28, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Det var ett helt gäng på TT som samlade in pengar o sen åkte en kille o handlade o körde hem mat (+kontanter ca 300 kr blev över efter matinköpet) till Gräddis.
Det var tänkt som ett bidrag till läkarbesöket hon borde boka.
Kontanterna påstår hon att hon inte fått om jag fattar henne rätt i kommentarsfältet.
LOL! Det är alltså någon slags crowdfunding för att fyllot skulle ha råd att gå till läkaren för sin könssjukdom? Fan, gemene man vill inte ens bidraga med 20:- på jobbet när man ska samla in till en avskedspresent för kollegor man jobbat tillsammans med i 10 år.
Citera
2024-08-28, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Det var ett helt gäng på TT som samlade in pengar o sen åkte en kille o handlade o körde hem mat (+kontanter ca 300 kr blev över efter matinköpet) till Gräddis.
Det var tänkt som ett bidrag till läkarbesöket hon borde boka.
Kontanterna påstår hon att hon inte fått om jag fattar henne rätt i kommentarsfältet.

Så sjukt otacksam, hur väck hon än är på grund av eventuella psykiska sjukdomar eller besvär. Det var ju jättebra grejer hon fick! Massor med mat och hygienprodukter. Och hon klagar för hon vill ha alkohol och fina kläder som hon själv valt för det är ”roligt och gör mig glad”. Prio borde väl vara grundläggande behov kan man tycka.
Hon var underhållande att se på tidigare när hon ”bara” var skrikig och skum, nu är det bara jobbigt när hon dyker upp i skicket hon är i. Hoppas verkligen inte hennes barn behöver se och höra om vad hon lägger upp, kan inte vara lätt att vara sönerna om deras klasskompisar har koll på Pia. Hon behöver verkligen hjälp men det är svårt att i Sverige hjälpa någon som inte vill då man inte får tvinga någon. Någon hade BEHÖVT tvinga henne.
Citera
2024-08-28, 17:36
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
LOL! Det är alltså någon slags crowdfunding för att fyllot skulle ha råd att gå till läkaren för sin könssjukdom? Fan, gemene man vill inte ens bidraga med 20:- på jobbet när man ska samla in till en avskedspresent för kollegor man jobbat tillsammans med i 10 år.

Dålig parallell. De här människorna kan inte relatera till begreppet ”kollegor”, än mindre ordet ”jobba”.

De känner mer tillhörighet till Gräddis och hennes kamp mot elaka socialer och systäämet.
Citera
2024-08-30, 00:10
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon har en hel del skulder och lägenheten är inte i jättebra skick, dessutom är det dåliga tider för bostäder OCH den kommer gå på exekutiv auktion vilket innebär att den inte kommer gå till något drömpris.

Hon har skulder till elverket som har växt.
Hon har inte betalat sin avgift till BR-föreningen på...LÄNGE
Hon har inte betalat underhåll till barnen vilket skickas omgående till kronofogden och börjar växa med alla deras avgifter.
och vem vet vilka ytterligare skulder hon har, förmodligen en hel del,

Hon kommer säkert få en liten slant men hon säger ju själv att "det blir inga pengar över"
Utöver det har hon skjutit upp skatt från två andra försäljningar av boenden så hon lär inte få så mycket över, om ens något.
Citera
2024-08-30, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Utöver det har hon skjutit upp skatt från två andra försäljningar av boenden så hon lär inte få så mycket över, om ens något.
Hjälpte ej hennes föräldrar med någon skuld vill jag minnas?
Citera
2024-08-30, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1

Jo, de och exet vill jag minnas löste hela skulden så hon fick ha kvar lägenheten när den skulle ut på auktion. Hon blev svinförbannad.
Citera
2024-08-30, 12:39
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Ja det gjorde de men kommer inte ihåg vad.
Det va ganska nyligen hon sa att hon skjutit upp skatt på två olika försäljningar så verkar som att det inte var det de betalade eller så sa hon fel eller nåt sånt.
Citera
2024-08-31, 10:16
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja det gjorde de men kommer inte ihåg vad.
Det va ganska nyligen hon sa att hon skjutit upp skatt på två olika försäljningar så verkar som att det inte var det de betalade eller så sa hon fel eller nåt sånt.

Exet betalade hennes skuld hos kronofogden på 85000 och hennes föräldrar betalade sen tillbaka samma summa till exet.
Citera
2024-08-31, 18:42
Medlem
Någon som vet om hennes föräldrar bor i Finland? Vem vet, de kanske får en inneboende snart!
Citera
2024-08-31, 19:36
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Någon som vet om hennes föräldrar bor i Finland? Vem vet, de kanske får en inneboende snart!

Hon har ju brutit med all familj sen länge.

Även, när de betalade stor skuld, för att hjälpa.

Prata om otacksam! Måste vara diagnos??
Citera
2024-08-31, 20:16
Medlem
Härligt. Hon låter andra gubbar raka hennes håriga fitta och sedan får hon kondylom!
Citera
2024-09-01, 18:15
Bannlyst
Är detta en kvinnlig Lennart Blad ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här