2024-08-29, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
För det första är jag väldigt skeptiskt till att hon har det pga symtomen som ges

1 Man har ökad hårväxt i ansikte mage & lår
Och det är ofta mkt hår

Det är det första vi tittar på och är ett av dom som känner tecknar pcos . Och ingår i symtom skalan pga hormoner

Tittar vi på Nicci så har hon absolut inte det av dom bikini bilder vi ser

2 utebliven mens

3 Man har finnar i ansiktet och på rygg
Oftast

4 oftast ökad vikt överviktig ( inget vi ser på N )

5 nedstämdhet

6 svårt att bli gravid

7 har ingen sexlust

Så jag skulle gärna vilja veta vart hon har gjort den utredning som ställt denna diagnos .
Och som kan ha missat att hon är gravid då dom kör med ultraljud både vaginalt och utanpå magen och ibland måste man även göra en röntgen

Nånstans går inte denna historia i hop att först ställa en diagnos var A med över huvudtaget så han har hört detta med egna öron el vad det mamma J som var med och dom ljög ihop en historia för dom fick reda på då att hon var gravid när dom var i väg ??

Och dom visste kanske vad A kände och tyckte just då att han ville vänta

För i podden sa hon väl att han körde bil när han fick reda på det

Bara en teori jag har och en fundering

Det hade varit intressant att få veta. Som du säger, mycket lite stämmer med vad de sagt.
2024-08-29, 21:21
Medlem
Jag vill gärna veta vad det innbär för dom med att lägga "korten på bordet"???? För hitintills har de inte gjort det.

Undrar också om frågan om att lura pensionärer kommer upp i deras dm🤔

Mer verklighetsfrånvända människor får man leta efter. Allt handlar bara om yta och lyx och flärd. Menar N har ju fått det någonstans ifrån som gör att hon är så ego som hon är.

Läste på ett ställe att narcissister är bäst på att "speed"dejta eller klarar av tillfälliga relationer.
Det är för de är bra på att visa sin bästa sida en kort stund men inte i längden, då försvinner folk med lite vett, om de hinner.
Därför har de oftast väldigt få bestående vänner utan det är familj som är de som "står ut"

Inte allt för sällan de har flera djur som de tar hand om mycket bra ( tack och lov🙏 ) för djur ifrågasätter inte deras bullshit så länge de får mat och närhet. Men människor är en annan sak.
Slående likheter med sekten. Stackars lilla C😔
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2024-08-29 kl. 21:25.
2024-08-29, 21:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Jag vill gärna veta vad det innbär för dom med att lägga "korten på bordet"???? För hitintills har de inte gjort det.

Mer verklighetsfrånvända människor får man leta efter. Allt handlar bara om yta och lyx och flärd. Menar N har ju fått det någonstans ifrån som gör att hon är så ego som hon är.

Läste på ett ställe att narcissister är bäst på att "speed"dejta eller klarar av tillfälliga relationer.
Det är för de är bra på att visa sin bästa sida en kort stund men inte i längden, då försvinner folk med lite vett, om de hinner.
Därför har de oftast väldigt få bestående vänner utan det är familj som är de som "står ut"

Inte allt för sällan de har flera djur som de tar hand om mycket bra ( tack och lov🙏 ) för djur ifrågasätter inte deras bullshit så länge de får mat och närhet. Men människor är en annan sak.
Ja du det undrar jag oxå finns inget av de avsnitten som sents hittills som stämmer in på vad podden heter !

Undrar om dom ens vet vad uttrycket betyder???
Tror faktiskt ej det .

Tror inte dom skulle våga ,el dom har inte nån moral att erkänna sina fel el brott

Hjälp vad mkt som stämde in på sekten
Stackars lilla C hon måste bort från dessa människor el åtminstone A får umgänge med sin dotter så hon får träffa andra människor
Senast redigerad av Millan75 2024-08-29 kl. 21:58.
2024-08-29, 22:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Ns intervju med hänt, låter inte speciellt trovärdig

Det känns inte som att denna berättelsen stämmer överens överhuvudtaget. Hjärtat tickar i v7 & hon va i v10 när dom såg C på ultraljud, men inte på ultraljudet 3 veckor innan? 🤨

Ska försöka länka videon.

Men denna artikeln är oxå knepig. Dom bodde väl där redan innan? In

https://www.hant.se/noje/tv-profilen-ar-ensamstaende-flyttat-hem-till-sin-mamma-med-dottern/10391259
Inte mkt som stämmer in på det som sägs varför fortsätta ljuga då vi redan har synat dom

Citat:
Ursprungligen postat av Millan75
För det första är jag väldigt skeptiskt till att hon har det pga symtomen som ges

1 Man har ökad hårväxt i ansikte mage & lår
Och det är ofta mkt hår

Det är det första vi tittar på och är ett av dom som känner tecknar pcos . Och ingår i symtom skalan pga hormoner

Tittar vi på Nicci så har hon absolut inte det av dom bikini bilder vi ser

2 utebliven mens

3 Man har finnar i ansiktet och på rygg
Oftast

4 oftast ökad vikt överviktig ( inget vi ser på N )

5 nedstämdhet

6 svårt att bli gravid

7 har ingen sexlust

Så jag skulle gärna vilja veta vart hon har gjort den utredning som ställt denna diagnos .
Och som kan ha missat att hon är gravid då dom kör med ultraljud både vaginalt och utanpå magen och ibland måste man även göra en röntgen

Nånstans går inte denna historia i hop att först ställa en diagnos var A med över huvudtaget så han har hört detta med egna öron el vad det mamma J som var med och dom ljög ihop en historia för dom fick reda på då att hon var gravid när dom var i väg ??

Och dom visste kanske vad A kände och tyckte just då att han ville vänta

För i podden sa hon väl att han körde bil när han fick reda på det

Bara en teori jag har och en fundering
Detta var något nytt genast så blev det mkt intressant läge . Hur kan hon vara så jäkla dum så hon inte tror att sanningen kommer fram tror du är närmre sanningen
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted

samma här mkt intressant läsning som stämmer 100% in på fam sekt .
Hoppas att A får träffa sin dotter snart innan dom hinner hjärntvätta henne totalt
Senast redigerad av Molgan098 2024-08-29 kl. 22:09.
2024-08-29, 22:59
Medlem
DjPuttes avatar
Nicci kan flytta till Marbella oavsett om det pågår en polis utredning finns inget som hindrar det inom EU iom det finns ingen tvist om vårdnaden ännu så vitt jag vet, Finns folk som bor utomlands även om den process pågår rättsligen eller utredning polisiärt så enkelt är det!
Enda som kan hindra är om hon får ett reseförbud då är hon låst till Sverige men annars finns inget hinder överhuvudtaget!
2024-08-29, 23:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nicci kan flytta till Marbella oavsett om det pågår en polis utredning finns inget som hindrar det inom EU iom det finns ingen tvist om vårdnaden ännu så vitt jag vet, Finns folk som bor utomlands även om den process pågår rättsligen eller utredning polisiärt så enkelt är det!
Enda som kan hindra är om hon får ett reseförbud då är hon låst till Sverige men annars finns inget hinder överhuvudtaget!
Då tycker jag du ska gå in och läsa på ! Var nyss inne vet inte hur jag länkar sidan .

Det står för att flytta utomlands måste båda föräldrarna vara övrens och ha en underskrift om bara ena föräldern har vårdnaden måste den andre föräldern skriva på .

Är det en vårdnadstvist så får inte föräldern flytta med barnet förrän tvisten är över står klart och tydligt .

Och jag har hört något helt annat att det är en pågående tvist både om vårdnaden och annat

Och om det var som du säger då skulle varenda kvinna kunna ta barnet från maken och åka utomlands

Denna lag tillkom då en man åkte med sin dotter till Tunisien för att bosätta sig där utan mammans samtycke

Fast ska hon flytta utomlands el var det bara något dom tog upp i podden nån som vet lyssna ej klart då det ej går pga att flamsar och tramsar som 2 fjortisar
Senast redigerad av Molgan098 2024-08-29 kl. 23:19.
2024-08-29, 23:26
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molgan098
Då tycker jag du ska gå in och läsa på ! Var nyss inne vet inte hur jag länkar sidan .

Det står för att flytta utomlands måste båda föräldrarna vara övrens och ha en underskrift om bara ena föräldern har vårdnaden måste den andre föräldern skriva på .

Är det en vårdnadstvist så får inte föräldern flytta med barnet förrän tvisten är över står klart och tydligt .

Och jag har hört något helt annat att det är en pågående tvist både om vårdnaden och annat

Och om det var som du säger då skulle varenda kvinna kunna ta barnet från maken och åka utomlands

Denna lag tillkom då en man åkte med sin dotter till Tunisien för att bosätta sig där utan mammans samtycke

Fast ska hon flytta utomlands el var det bara något dom tog upp i podden nån som vet lyssna ej klart då det ej går pga att flamsar och tramsar som 2 fjortisar
Nicci står som ensam vårdnadshavare på barnet då kan hon göra vad hon vill hur än galet ni ser det är men som sagt så fungerar lagen, Finns INGEN Pappa på pappret sorry då kan hon flytta vart hon vill och när hon vill oavsett vad alla tycker och tänker!

Nicci vet lagen iom hon har frågat sin advokat om vad som gäller och som jag sade finns det ingen vårdnadstvist är hon fri och dra, Sedan så vad alla tycker och tänker är en sak men lagen finns inom EU då kan hon göra vad som men till icke EU land är det svårare då är det stopp!
2024-08-29, 23:38
Avstängd
Citat:
Nicci står som ensam vårdnadshavare på barnet då kan hon göra vad hon vill hur än galet ni ser det är men som sagt så fungerar lagen, Finns INGEN Pappa på pappret sorry då kan hon flytta vart hon vill och när hon vill oavsett vad alla tycker och tänker!

Nicci vet lagen iom hon har frågat sin advokat om vad som gäller och som jag sade finns det ingen vårdnadstvist är hon fri och dra, Sedan så vad alla tycker och tänker är en sak men lagen finns inom EU då kan hon göra vad som men till icke EU land är det svårare då är det stopp!
Du säger att det inte finns någon vårdnadstvist men jag personligen vet något helt annat både gällande det och faderskapstest.
Du har rätt N har ensam vårdnad men för den saken skull kan hon inte göra som hon vill utan följa lagen

Och just nu så tillhör hon gruppen som utför umgängessabotage mot den andra föräldern och det kan stå N väldigt dyrt om det faktiskt kommer fram att det är så .

Men hade det inte funnits nån vårdnadstvist som Millan75 var inne på då är saken annorlunda

Sen är det inget vi hittar på jag mfl följer lagen istället för att hitta på egna regler och det handlar inte om vad jag tycker och tänker
Senast redigerad av Molgan098 2024-08-29 kl. 23:52.
2024-08-29, 23:58
Avstängd
Citat:

Vad vi tycker och tänker spelar ingen roll då alla måste följa lagen även fröken perfekt N

Då kan man ju fråga sej vad flyr hon i från 🤔 aldrig att hon skulle flytta i från bekvämligheten & i från mamma J som passar C
Det ska mkt till, kan det vara så enkelt att sanningen är på väg att komma fram att A är helt oskyldig i det hela och N har ljugit om allt och ska dra
Senast redigerad av Aragon467 2024-08-30 kl. 00:02.
2024-08-30, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Vad vi tycker och tänker spelar ingen roll då alla måste följa lagen även fröken perfekt N

Då kan man ju fråga sej vad flyr hon i från 🤔 aldrig att hon skulle flytta i från bekvämligheten & i från mamma J som passar C
Det ska mkt till, kan det vara så enkelt att sanningen är på väg att komma fram att A är helt oskyldig i det hela och N har ljugit om allt och ska dra
Så här säger lagen :
En förälder som har ensam vårdnad har enligt lag rätt att semestra med barnet och flytta utomlands med barnet utan samtycke från den andre föräldern. Om den förälder som har ensam vårdnads ska skicka med sina barn utomlands med annan person, om barnet reser ensam – då krävs att vårdnadshavaren uppvisar ett tillstånd som styrker att barnet får lämna landet.

Tänk på att barnet bara har en laglig vårdnadshavare men den andre föräldern har umgängesrätt med barnet, ska detta lagligen beaktas. Det innebär att barnet enligt lagligt överenskommelse om umgänge normalt sätt inte kan befinna sig utomlands.

I deras fall finns inte någon umgängesförälder och ingen vårdnadstvist heller.
Så fröken perfekt N kan flytta till månen om hon så vill 🙂
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-30 kl. 00:20.
2024-08-30, 00:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HungerCut
Så här säger lagen :
En förälder som har ensam vårdnad har enligt lag rätt att semestra med barnet och flytta utomlands med barnet utan samtycke från den andre föräldern. Om den förälder som har ensam vårdnads ska skicka med sina barn utomlands med annan person, om barnet reser ensam – då krävs att vårdnadshavaren uppvisar ett tillstånd som styrker att barnet får lämna landet.

Tänk på att barnet bara har en laglig vårdnadshavare men den andre föräldern har umgängesrätt med barnet, ska detta lagligen beaktas. Det innebär att barnet enligt lagligt överenskommelse om umgänge normalt sätt inte kan befinna sig utomlands.

I deras fall finns inte någon umgängesförälder och ingen vårdnadstvist heller.
Så fröken perfekt N kan flytta till månen om hon så vill 🙂
Jaha nu jäklar vakna du till liv och måste genast gå in i nån försvarställning!
Nä det är klart det inte finns då N sätter sig på tvären och motarbetar A till varje pris

Och då frågar jag dej igen ,för jag har ställt frågan förut !! Hur vet du med all säkerhet att det ej finns någon Vårdnadstvist överhuvudtaget?
2024-08-30, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aragon467
Jaha nu jäklar vakna du till liv och måste genast gå in i nån försvarställning!
Nä det är klart det inte finns då N sätter sig på tvären och motarbetar A till varje pris

Och då frågar jag dej igen ,för jag har ställt frågan förut !! Hur vet du med all säkerhet att det ej finns någon Vårdnadstvist överhuvudtaget?
Ibland när man går in å läser så ser man heltokiga saker som skrivs och en å annan som sväljer saker med hull å hår !! Då känner iallafall jag att man får berätta hur det är. Har inget med någon försvarsställning att göra, den lagen gäller ju oavsett om man heter Nicci, Karin, Ulla eller Leif.

Jo du har ställt frågan förut och jag har svarat på frågan förut. Hur vet du själv vad som pågår och inte pågår? 🙂

Du skrev inte att Putte vakna till liv trots att hen verkar ha bra koll på lagen också 🤔😉
Senast redigerad av HungerCut 2024-08-30 kl. 01:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in