2024-07-30, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negronitis
Varför sprider du sån bullshit?

Det är inte bullshit, det är en video då en kille har på sin kamera och någon annan som är i samtal och då ser man hur den ena utan profilbild springer upp mot kvinnan och hugger henne med en boxcutter kniv i högra axeln, sedan springer han fort iväg.

Det här är information som själva polisen inte har gett ut.

Det är samma person som har misshandlat flera andra, samma kille som sparkade någon och det blev stämplat som mordförsök
Senast redigerad av Betroddmedlem72 2024-07-30 kl. 16:03.
Citera
2024-07-31, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betroddmedlem72
Det är inte bullshit, det är en video då en kille har på sin kamera och någon annan som är i samtal och då ser man hur den ena utan profilbild springer upp mot kvinnan och hugger henne med en boxcutter kniv i högra axeln, sedan springer han fort iväg.

Det här är information som själva polisen inte har gett ut.

Det är samma person som har misshandlat flera andra, samma kille som sparkade någon och det blev stämplat som mordförsök

Vad vet du mer om den här killen? Snackar vi västerort?

Fram med filmen.
Citera
2024-08-01, 17:21
Medlem
Jag vet att han är medlem i online terror grupperna "764" och "NLM (No Lives Matter)". Jag gjorde en telegram länk där jag lade upp videon

t.me/footage764

Där kan du se hela videon. Jag lade upp mer som han har gjort med hittade inte allt. Det är på riktigt och inte bullshit
Citera
2024-08-02, 22:43
Medlem
Å fy fan vad sjukt, du hade rätt alltså. Tvi
Citera
2024-08-22, 16:03
Medlem
Fiskmos14s avatar
Har något gripande gjorts? Känns som man ser en seriemördare "in the making" när är man kollar in telegram-chaten
Citera
2024-08-28, 15:27
Medlem
Riktig tuffing också som välter pensionärer och hugger kvinnor i ryggen. Såna ska hängas högt på Vällingby torg.
Citera
2024-08-29, 21:42
Medlem
Vad vet vi om detta? Tycker att det är extremt konstigt att vi inte hört något mer om detta från media. Helt galet att en maskerad person ger sig på främmande människor! Är det en galning som går lös, kommer detta att eskalera?
Citera
2024-08-29, 21:53
Medlem
Hur vet du vem denna person är? Hur har du lyckats få fatt på filmerna?

Citat:
Ursprungligen postat av Betroddmedlem72
Jag vet att han är medlem i online terror grupperna "764" och "NLM (No Lives Matter)". Jag gjorde en telegram länk där jag lade upp videon

t.me/footage764

Där kan du se hela videon. Jag lade upp mer som han har gjort med hittade inte allt. Det är på riktigt och inte bullshit
Citera
2024-08-30, 05:26
Medlem
Citat:
Riktig tuffing också som välter pensionärer och hugger kvinnor i ryggen. Såna ska hängas högt på Vällingby torg.

Är GM mångkulturell
Citera
2024-08-30, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neloop
Vad vet vi om detta? Tycker att det är extremt konstigt att vi inte hört något mer om detta från media. Helt galet att en maskerad person ger sig på främmande människor! Är det en galning som går lös, kommer detta att eskalera?

Helt knäpptyst från snuten, media och facebookgrupper. Det har ju redan eskalerat när man går från sparkar till kniv.
Citera
2024-08-31, 13:59
Medlem
Citat:
Helt knäpptyst från snuten, media och facebookgrupper. Det har ju redan eskalerat när man går från sparkar till kniv.

Tycker att det är så konstigt att det är helt knäpptyst?! Kanske läge att tipsa Efterlyst eller någon annan som får uppmärksamma detta för allmänheten…. Jävla idiot som härjar! Tänker på de andra filmerna där han gett sig på främlingar, hoppas att de polisanmält. Ser på filmerna att de händelserna inte är långt ifrån där han gav sig på kvinnan med kniv.
Citera
2024-09-11, 23:21
Medlem
Fiskmos14s avatar
Samma person? Denna gång en svår misshandel, trappar han upp?
Hoppas dom tar psykfallet innan han mördar någon

Äldre man svårt misshandlad

https://www.aftonbladet.se/a/QM5G1Q
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in