2024-08-29, 20:10
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhoppillisnopp
Ojoj...
Etiken kring intervjun är oerhört tveksam; dock hade väl vilken vettig människa som helst I hans situation gjort lite kontroller innan man vräker ur sig diverse?

- Hankz kan döda med händerna (Det lärde iaf jag inte mig i lumpen men super-soldier Hankz gjorde tydligen det).
- Föredetta bårhusassistent samt mentalskötare med en viss skepsis kring antidepressiva och neuroleptika. Intressant, måhända haldol-Hankz ändrar sig sen?
- Låter som att han ögnat igenom flashback?
- Sådär lagom narcissist; erkänner inte någon som helst skuld i det inträffade och har mycket dåligt att säga om både Patrik och Sara som han anser helt och hållet bär skulden för Hankz nuvarande situation.
- Adekvat förklaring till flertalet av citaten. Trodde verkligen det var där han skulle ifrågasätta intervjuaren; när han seriöst frågar Hankz utifrån ett internet-fenomen perspektiv, men tydligen förblindar narcissmen honom. Haha.

Mycket fler tankar men måste smälta detta och lyssna igenom igen.
Jaja, han är från en generation där värnplikten lyfts till vyerna av dom numera gamla stötarna!
Han jagade nog iväg en sovjetisk ubåt någon natt också när han stod vakt om man ligger på om hans ungdomsminnen...
Citera
2024-08-29, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master-Stig
Det är gratis, här är samtalet. 37 minuter Hank 292
https://gofile.io/d/8ttzfG

Ja jävlar i havet, det här samtalet sammanfattade mina känslor för dumpen och gäddorna rätt bra.

Mycket svammel men det Hank sa om impulskollen och hur dom ville ha 150 lax bara för han ringde går ju hand i hand med vad många andra har grävt fram om detta skojarföretag. Exponera gärna pedofiler men gör det seriöst och på en moralisk platå. Inte med någon falsk fasad som S&P har med sitt jävla impulskollen.
Jag är trött på dumpen och deras sekt, alla jävla pedofiler och samhället i stort med sina skeva lagar kring skydd av barn.

/Någon som blev tagen på som barn av en äcklig gubbdoktor.
Citera
2024-08-29, 20:48
Avstängd
Gädda 472

Namn. Står i chatten på Dumpen.
Efternamn. Samma som Fredrik.
Programledare "På Spåret" med Luuk.
Ålder. 1988.
Ort. Bjuv.
Citera
2024-08-29, 20:51
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Ja jävlar i havet, det här samtalet sammanfattade mina känslor för dumpen och gäddorna rätt bra.

Mycket svammel men det Hank sa om impulskollen och hur dom ville ha 150 lax bara för han ringde går ju hand i hand med vad många andra har grävt fram om detta skojarföretag. Exponera gärna pedofiler men gör det seriöst och på en moralisk platå. Inte med någon falsk fasad som S&P har med sitt jävla impulskollen.
Jag är trött på dumpen och deras sekt, alla jävla pedofiler och samhället i stort med sina skeva lagar kring skydd av barn.

/Någon som blev tagen på som barn av en äcklig gubbdoktor.

Men asså.
Han säger inte ett ord om sin egen roll och varför han hamnat där han hamnat.
Bara beklagar att det blivit som det blivit, och att alla andra är dumma.

Ska jag känna nån sympati så får han nog börja med att ta sitt eget ansvar
Citera
2024-08-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Men asså.
Han säger inte ett ord om sin egen roll och varför han hamnat där han hamnat.
Bara beklagar att det blivit som det blivit, och att alla andra är dumma.

Ska jag känna nån sympati så får han nog börja med att ta sitt eget ansvar

Känner ingen sympati för gäddorna, hade ett barn dykt upp hade med all sannolikhet en våldtäkt skett.
Jag blir bara trött på dumpen och impulskollen som säger sig ha barnens främsta i hjärtat när det mer och mer bara verkar handla om pengar.
Citera
2024-08-29, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Gädda 472

Ålder. 1988.
Ort. Bjuv.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/helsingborg/forsokte-knivdoda-kollega-i-bjuv-atalas
28-åringen misstänks ha försökt döda sin arbetskamrat genom att hugga honom med kniv två gånger. Han ska också ha försökt attackera en kriminalvårdare – men den gången med plastbestick.

Nu åtalas mannen misstänkt för mordförsök och våld mot tjänstman.

Händelsen inträffade den 11 augusti på en arbetsplats i Bjuv. 28-åringen ska ha skrikit ”Jag ska döda dig” och sedan knivhuggit sin 25-åriga arbetskollega två gånger.

25-åringen skadades i bröstet och i buken. Det andra knivhugget medförde att 25-åringen bland annat fick en blödning i levern och en genomgående skada på tolvfingertarmen.
Citera
2024-08-29, 21:01
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Känner ingen sympati för gäddorna, hade ett barn dykt upp hade med all sannolikhet en våldtäkt skett.
Jag blir bara trött på dumpen och impulskollen som säger sig ha barnens främsta i hjärtat när det mer och mer bara verkar handla om pengar.

Håller med om det är så, och det är ju troligt.
Men svårt att dömma av någons försvarstal som inte vill se sin egen skuld.
Men jag är tveksam till dumpen, och framförallt så är Sjöberg på tok för korkad för att vara bödel.
Citera
2024-08-29, 21:04
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Gädda 472

Ålder. 1988.
Ort. Bjuv.

Inga 19 cm som det påstås. Men snyggast kuk hitills av de jag sett. Hehe
Dock inte kollat alla.
Citera
2024-08-29, 21:10
Medlem
exoticspices avatar
#472 RPK-Gäddan.

https://dumpen.se/2024/08/29/rpk/
Citera
2024-08-29, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master-Stig
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/helsingborg/forsokte-knivdoda-kollega-i-bjuv-atalas
28-åringen misstänks ha försökt döda sin arbetskamrat genom att hugga honom med kniv två gånger. Han ska också ha försökt attackera en kriminalvårdare – men den gången med plastbestick.

Nu åtalas mannen misstänkt för mordförsök och våld mot tjänstman.

Händelsen inträffade den 11 augusti på en arbetsplats i Bjuv. 28-åringen ska ha skrikit ”Jag ska döda dig” och sedan knivhuggit sin 25-åriga arbetskollega två gånger.

25-åringen skadades i bröstet och i buken. Det andra knivhugget medförde att 25-åringen bland annat fick en blödning i levern och en genomgående skada på tolvfingertarmen.
Han #472 dömdes till rättspsyk och kom ut efter två år. Och nu jagar han barn. Fyfan för Sverige och vår mesiga mentalitet. Den här galningen skall inte va ute på våra gator.
Citera
2024-08-29, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Han #472 dömdes till rättspsyk och kom ut efter två år. Och nu jagar han barn. Fyfan för Sverige och vår mesiga mentalitet. Den här galningen skall inte va ute på våra gator.

Den här gäddan hade nog kunnat ställa till det extra illa med ett barn. Väldigt obehaglig.
Citera
2024-08-29, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
#472 RPK-Gäddan.

https://dumpen.se/2024/08/29/rpk/

Vilket jävla jobb dom gör på dumpen. Vissa av dom här gäddorna är oerhört farliga, kan tänka mig att det haglar in dödshot till dumpen. Lyssnade precis på Hanks ljudfil och där framstår han som väldigt labil och kränkt till den grad att han känner stort hat mot Sara och Patrik. Och Hank framstår som en väldigt harmlös människa i videon på dumpen. Det Hank upplever att Sara och Patrik tagit ifrån honom har gjort honom farlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in