2024-08-29, 16:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo men dem nedanför hans kanal ska vara hans videos, men det är andra videos.
Prova söka på Chrippa eller Anjo, först kommer kanalen upp, och under kommer Chrippas/Anjos videos upp.
Det ser inte ut så längre för mig när man söker på rask.
Det här börjar bli off-topic

När jag söker kommer först Rask logga upp - under det ett par, tre videor som är hans.
Unders dessa kommer andra aktörer upp.
Vill man se resten av Rasks så får man trycka på loggan och komma till "hans sida".

Så har det alltid sett ut hos mig - oavsett vem jag söker på.

Hur som helst - videorna finns kvar.
Citera
2024-08-29, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Varför denna radioskugga från tripp trapp trull?
Tänk om någon av mongoliderna fattat att dom är kända, och att folk tittar på dom av samma anledning som vi tittar när lokala CP hemmet har utflykt i parken?
Citera
2024-08-29, 16:45
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Tänk om någon av mongoliderna fattat att dom är kända, och att folk tittar på dom av samma anledning som vi tittar när lokala CP hemmet har utflykt i parken?

Jo men dom väl kunde göra en video om det väl?
Citera
2024-08-29, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Du kan inte läsa eller?
Jag ska förtydliga texten åt dig så att även du kan förstå innebörden av den.

Jag skrev: Att sannolikheten ökar för att hon skulle klara av att lämna honom. Inte att hon faktiskt kommer göra det.

Eftersom du inte är så allmänbildad så ska jag även förklara en annan sak för dig så att du kanske förstår texten ännu lite lättare.
När man är i en destruktiv relation så blir det svårare och svårare att lämna, desto längre in i förhållandet man kommer. Den utsatte partnern försöker ofta lämna många gånger innan den faktiskt lyckas lämna på riktigt.
Sannolikheten för att man faktiskt ska våga och psykiskt klara av att lämna ökar väldigt mycket om man känner att man har andra bakom sig, som stöttar en och finns där.
T har redan försökt lämna honom flertalet gånger, så nu är det inte många försök kvar innan det faktiskt sker på riktigt.
Det betyder inte att det kommer bli så, men att chanserna ökar desto mer stöd hon får eftersom familj, vänner och bekanta blir som ett "skyddsnät" man kan falla tillbaka på när man mår som sämst.

Du tror fortfarande och hoppas att fru Rask lämnar Herr Baron? Patetiskt… 🤣

Vem är jag nu???
”Buhuu. *känner mig så kränkt jag måste skriva en bibel buhuu*”
Svar: FightOrFlight1 🤣👍
Citera
2024-08-29, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Han gick säkert hos en psykolog som gav honom en diagnos som han inte ville ha, så därför låtsas han som ingenting ang det.
Att diagnosen PTSD ens kom på tal handlade med all säkerhet om att T fått veta att hon kan lida av det efter vad hon såg när A hostade upp blod och sövdes igen.
Att han påstår sig ha det handlar nog mest om att T blivit tillsagd av sin samtalskontakt att hon ska prata om det så mycket hon kan och säga hur det kommer tillbaka för henne, hur hon påverkas av det osv. Då har Skithögen med all säkerhet sagt "exakt så har jag också fast mycket värre."

Han har inte ens blivit erbjuden traumaterapi trots att han själv aktivt sökt det. Detta då de har ett samtal med eventuella patienter först för att se om de verkligen är i behov av det. När detta gjorts med honom så har han med all säkerhet fått veta att han inte har behovet och att det inte föreligger någon som helst ptsd hos honom. Att vanliga minnen även om de är jobbiga eller ångestframkallande, är inte samma sak som PTSD.
Men det är något han absolut inte kan gå med på eftersom T får inte vara bättre, må sämre osv. För då kan hon stjäla uppmärksamheten från honom. Det är bara kolla HENNES vlogg där han tog över och pratade om sånt han ville, trots att hon påtalade flera gånger att vloggen inte handlade om honom eller dåliga saker.
Det här tror jag är spot on!
Han blev nog besviken när han förmodligen bara fick typ ångest som diagnos. Därför låtsas han som ingenting och bara flabbar när överläkare Therese sätter etiketter på honom.
Dom riktiga Läkarna på vuxenpsyk konstaterade nog ganska tidigt narcissism, men det nämnde dom såklart inte. Och besviken blev Rask när det inte var något värre än ångest bara.
Citera
2024-08-29, 17:26
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad skulle ha gett honom PTSD?

Undrar jag med. Men säkert hans ”fruktansvärda, fruktansvärda” barndom. Då vet han säkert vad hans barn har att se framemot.
Citera
2024-08-29, 18:34
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Undrar jag med. Men säkert hans ”fruktansvärda, fruktansvärda” barndom. Då vet han säkert vad hans barn har att se framemot.

Kanske all sperma han fått i ansiktet genom året kombinerat med frysta bajskkorvar och trumpinnar i sketan.
Citera
2024-08-29, 18:52
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Kanske all sperma han fått i ansiktet genom året kombinerat med frysta bajskkorvar och trumpinnar i sketan.

Men man får väl inte ptsd av det man gillar och vill ha?
Citera
2024-08-29, 18:53
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Varför äääälskar han hussten och alla orangea löv , men vantrivs i den färgen som han själv är skapt i? sluta hata dig själv nu och älska ditt kroppsbehåring likt ditt husst å må jesus åteuppliva ditt sinne igen .. amen
Citera
2024-08-29, 18:55
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri

Att gräva i grottor med extrem rasrisk kan för i helvete få vilken människa ur balans.. OCH SÅ ÄR DET!!!

vänd på mössan!<<<<<3
Citera
2024-08-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Du tror fortfarande och hoppas att fru Rask lämnar Herr Baron? Patetiskt… 🤣

Vem är jag nu???
”Buhuu. *känner mig så kränkt jag måste skriva en bibel buhuu*”
Svar: FightOrFlight1 🤣👍

Vad skulle jag bli kränkt av? Att du missförstod mig?
Citera
2024-08-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Det här tror jag är spot on!
Han blev nog besviken när han förmodligen bara fick typ ångest som diagnos. Därför låtsas han som ingenting och bara flabbar när överläkare Therese sätter etiketter på honom.
Dom riktiga Läkarna på vuxenpsyk konstaterade nog ganska tidigt narcissism, men det nämnde dom såklart inte. Och besviken blev Rask när det inte var något värre än ångest bara.

De kan mycket väl ha nämnt det för honom, men han skulle aldrig acceptera diagnosen och definitivt inte säga det till någon annan. För då får flashbackarna rätt och det går absolut inte för sig.
Sedan vet han att även alla zombiefierade apor skulle titta på honom med andra mer kritiska ögon och det skulle han definitivt inte klara av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in