2024-08-29, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tycker inte alls det är märkligt om kfm är efter en, dom har ju redan gjort utmätning mot honom.

Men då kan man väl lika gärna vara utan klocka, eller ha vilken klocka som helst.

Jag vet inte bara nått jag reagerade på.
Citera
2024-08-29, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Känns lite märkligt att ha flera kopior av allting, man kan ju lika gärna lämna sakerna hemma.

Precis! Så gör folk när de inte vill ha med sina värdesaker eller skylta med det på fel ställen. Vet ingen som beställer replikor av sina grejer för att t.ex resa med. Man reser väl ändå med något billigare man inte är lika rädd om om man är någorlunda pigg i huvudet. Det är bara en dålig ursäkt för att han blivit påkommen med att sina grejer han flashar med är fake. Det är inget fel med att inte ha råd eller inte vilja lägga pengar på dyra lyxmärken, billiga klockor funkar också finfint att kolla tiden på. Men köper man fake grejer för att flasha med och enbart gör det för att ”se rik” ut är det jävligt pinsamt. Att det ens ska vara så viktigt. Köp det du har råd med istället din idiot så ser du mindre dum ut! Du ser dummare ut med en fake Rolex än en märkeslös klocka från Ur och Penn.
Citera
2024-08-29, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Haha ja, såg den videon igår. Är så extremt förbluffad hur jävla osmart han är.
Jag visste att hans IQ nivå var väldigt låg men att den var så pass låg så en efterbliven människa likt Pontus Rasmusson framträder smart är ju rent av skrämmande.

Han kommer ju åka dit hårdare än någonsin snart. Men enligt han själv ligger han före alla hela tiden ändå stod polisen och väntade på honom på flygplatsen🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Man kan ju hoppas han växer upp någon gång och gör rätt för sig samt inser att det viktigaste i livet inte är att ”se cool och rik ut”. Tror dock inte det händer i närtid, vad är han - 35? Och är fortfarande som en trotsig tonåring i skallen. Han hade varit betydligt coolare om han började ta ansvar, betala sina skulder och styra upp en trygg miljö för familjen. Inte bara skrika och bröla i olika livesändningar om hur kung han är.
Citera
2024-08-29, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Men köper man fake grejer för att flasha med och enbart gör det för att ”se rik” ut är det jävligt pinsamt.

Är väl därför han gör det.
Citera
2024-08-29, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
julia har ju slaviskt påbrå. och är inte ena föräldern född på balkan? rätta mig om jag har fel. men det betyder ju att hans unge inte direkt är av renaste sort. detta med tanke på hur han själv uttrycker sig om folk från andra platser.
Modern är både jugge bosnier och finsk. Dotten brås på moderns genetik och är därför den lille har bruna ögon och inte blå som chrippa. Blå ögon är recessiva och bruna dominanta
Senast redigerad av skabbeskabbrav 2024-08-29 kl. 16:58.
Citera
2024-08-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men då kan man väl lika gärna vara utan klocka, eller ha vilken klocka som helst.

Jag vet inte bara nått jag reagerade på.

Jag menar det. Köp en hyfsad vardagsklocka för fem hundra eller tre tusen om man vill då! Han är så konstig. Han sa ju efteråt att nästa gång ska han ha sex falska klockor om handleden, det ska bara hänga klockor.
Citera
2024-08-29, 17:29
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag menar det. Köp en hyfsad vardagsklocka för fem hundra eller tre tusen om man vill då! Han är så konstig. Han sa ju efteråt att nästa gång ska han ha sex falska klockor om handleden, det ska bara hänga klockor.

Bevisar ju bara hur omogen han är. Resonera som en femåring.
Citera
2024-08-29, 17:29
Medlem
Citat:

Tönten personifierad 🙄
Citera
2024-08-29, 17:59
Medlem
Citat:

Han vill låta mycket också, han förstår nog bara inte hur illa det låter.
Citera
2024-08-29, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Man kan ju hoppas han växer upp någon gång och gör rätt för sig samt inser att det viktigaste i livet inte är att ”se cool och rik ut”. Tror dock inte det händer i närtid, vad är han - 35? Och är fortfarande som en trotsig tonåring i skallen. Han hade varit betydligt coolare om han började ta ansvar, betala sina skulder och styra upp en trygg miljö för familjen. Inte bara skrika och bröla i olika livesändningar om hur kung han är.
Det är något jag också hade velat se.
Om han helt och hållet bara släppte på garden och tillmötesgår myndigheterna, så hade de uppfattat honom som samarbetsvillig.
Med det hade problemen successivt löst dig, även om det kommer att ta sin tid.
Han hade växt i både sina och i sina följares ögon.

Det hade dessutom varit hans perfekta content - ’vägen tillbaka’.
Hans kanal hade växt, finns det ens någon med liknande koncept att följa någon steg för steg i realtid?

Det är vad jag tror.
Citera
2024-08-29, 18:50
Medlem
MP-44s avatar
har man inte råd med att bli av med klockan på armen så ska man inte köpa den från första början.
och om till och med skjortan är en kopia så är man riktigt fattig. och även en fegis. han som utmålar sig som en macho man är alltså en riktig simp. han är alltså samma simp som han var när han var yngre. liten rädd kille livrädd för allt och alla. gapar på håll. måste trycka i sig grejer för att våga låta. patetiskt.
Citera
2024-08-29, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är något jag också hade velat se.
Om han helt och hållet bara släppte på garden och tillmötesgår myndigheterna, så hade de uppfattat honom som samarbetsvillig.
Med det hade problemen successivt löst dig, även om det kommer att ta sin tid.
Han hade växt i både sina och i sina följares ögon.

Det hade dessutom varit hans perfekta content - ’vägen tillbaka’.
Hans kanal hade växt, finns det ens någon med liknande koncept att följa någon steg för steg i realtid?

Det är vad jag tror.

Det var ju lite så hans bror blev känd (för andra än yngre tonåringar då), när han lugnade ner sig och satsade på något seriösare än prank-och-skrik-tv. Han slutade göra allt för att provocera, slog sig ner med familj, byggde hus och började jobba på riktigt med allt från film till böcker. Han växte jättemycket i folks ögon när han började ta ansvar och växte upp. Chrippa hade kunnat göra samma sak men han sjunker bara mer och mer istället som han beter sig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in