Citat:
Ursprungligen postat av
Logique88
Gud nåde den man som visar intresse (eller ointresse) för svenska kvinnor och kvinnan uppfattar som oattraktiv. Klart han ska anmälas. Vad tänkte han med egentligen?
Hade han däremot varit snygg och inflytelserik, så hade hon skrutit om det för sina vänner nu. "Var är alla bra män?

"
Jag är en kvinna som finner tafsande fullständigt oacceptabelt. Ändå har jag belönats med en av de få män jag själv definierar som "bra man", jag kan även sträcka mig bortom "mycket bra man" till "den bäste mannen".
Citat:
Ursprungligen postat av
Logique88
Kvinnan som anmälde skrämmer borta alla män. Även för sina vänner.
Tänk vad år av manshatar-hjärntvätt kan göra med ett samhälle.
Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Ja, se bara på Ted Bundy som väl mördade 15 unga kvinnor men fick ändå en fanskara av, *trumvirvel*, kvinnor som tyckte han var så förbannat snygg och sexig - att han var en seriemördare var sekundärt för dessa kåtslynor...
Citat:
Ursprungligen postat av
TheKhurgan
Kan inte folk lösa saker själva längre? Måste de dra in polisen och pappa staten i allt som händer i deras tråkiga liv? Hon ska väl vara glad att hon har en fin rumpa som folk vill tafsa på. Om 20 år är den hängig och sladdrig, då skulle hon bli helt till sig i trosan om någon kom fram och grabbade tag.
Vilka stjärnor ni är här ovan.
Citat:
Ursprungligen postat av
NakedSunshine
Det är sjukt att så många människor år 2024 fortfarande inte har fått in att man inte pillar på folk utan tillåtelse. Hur pantad måste man vara för att inte kunna förstå detta simpla axiom. Och att det även sitter snuskgubbar här och försvarar detta är minst lika tragiskt. Troligen är det mest troll, men en och annan miserabel incel tror ju på riktigt att det är oproblematiskt och naturligt att oinbjudet peta på till exempel damer bara för att det rycker lite i kalsongen. Det är fantastiskt att detta beteende bestraffas när det uppdagas, synd bara att straffen är alldeles för låga.
Vi befinner oss alltså i en tråd där flertal manliga forummedlemmar försvarar mäns rätt att få tafsa på kvinnor och tar rättsliga konsekvenser som exempel på att samhället håller på att gå under på grund av feminism.
I vanlig ordning är det MÄN som försvarar mäns rätt att anamma bedrägligt beteende gentemot kvinnor. Det spelar ingen roll om det gäller mäns rätt att tafsa på kvinnor eller mäns rätt att köpa sex av kvinnor - budskapet är att män ska ha rätt att ta för sig av kvinnor. Samtidigt saknar dessa manliga åsikter i princip helt representation bland kvinnor. Är det inte märkligt. Idioter.
Ja, straffen är för låga. Öga för öga eller kastration hade varit mer lämpligt. Den här sortens gener och värderingar bör ej föras vidare genom avkommor och uppfostran. Människorasen är redan alldeles för urvattnad och sjuklig.
Citat:
Ursprungligen postat av
PissBuss
Förmodligen något i den här stilen: för att det rättsligt är oviktigt om personen har snopp eller inte, och genom att sätta snopp på personen i det hypotetiska scenariot visar det sig om du eller vem det nu var som var tilltalad har dubbla måttstockar efter en sexistisk gränsdragning.
Utmärkt förtydligande.