Citat:
Ursprungligen postat av
Hallonet2299
Nu mina kära vänner, tror jag att de verkligen har gått skilda vägar. Åter igen postade Gabriella en händelse för några dagar sedan och det hon skriver är väldigt lik texten ovan. Hon menar även i ett blogg inlägg att hon har fullt ansvar för Kenzo varannan dag och att hon är rädd för framtiden osv. Zebastian har avföljt henne på instagram.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att han inte betett sig illa mot henne. Det sägs att man aldrig glömmer hur ens partner behandlade en när man var gravid. Jag önskar Gabriella allt det bästa och all lycka i världen. Önskar jag/vi kunde hjälpa henne och ta ifrån henne all ångest hon känner, för hon och hennes barn förtjänar inte en enda ledsen minut. Hon är verkligen en kämpemamma! <3
Såg också det och är tämligen säker att de inte längre är ett par. Ord som ”hur ska jag kunna försörja barnen?” Samt ”ska få igångsättning pga min livssituation just nu” ” om några år kommer jag har blivit starkare av det här” mm är ganska klara svar på det tycker jag.
Känns dock lite konstigt att hon inte bara skriver det rakt ut ändå? Hon brukar vara så öppen med mycket annat och vara personlig. Aja såklart hon delar vad hon vill.
Hoppas det löser sig och att hon kan känna sig lite mindre oroad nu framåt. Är en av mina favoriter att följa, inte så mycket dramatik kanske, men sunda och realistiska tankar om livet överlag. Trevliga bilder och innehåll. Lite mkt reklam men det är ok - jag fortsätter ju ändå följa som sagt.
Allt gott till henne i denna svåra tid hon har med graviditeten och allt runt omkring.