2024-08-29, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Ingen aning. Finskt påbrå iaf.

Kräftans enda "polare". Verkar dock ta avstånd numera.

Jaså? Har han gett upp nu också? Var ju bara för några veckor sen de satt i soffan i marbella och betedde sig som 14 åringar.
Citera
2024-08-29, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Jaså? Har han gett upp nu också? Var ju bara för några veckor sen de satt i soffan i marbella och betedde sig som 14 åringar.

Har du en länk till det, jag vill se hur den där luggen ser ut.
Citera
2024-08-29, 08:25
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Dottern har såvitt jag vet inget zigenarblod. Fadern lever som en zigenare och därav kallar jag honom zigenare. Han är aldrig på en och samma plats mer än 2 veckor.
Aha, på så vis. Då hajjar jag.
Citera
2024-08-29, 08:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Den där sidan väcker ju en del frågor.
Angelica verkar ju inte gilla Julia direkt - och Julia verkar hussla pengar och sympati av alla hon kan bara för att sedan behandla dem som skit.

Så varför lånar Angelica ut pengar till henne?

Varför diskuterar vi Chrippas Ex och att hon är skyldig någon Angelica pengar? Handlar inte tråden om Chrippa?
Citera
2024-08-29, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf

Han finns med på en hel del vloggar genom åren. Han är med i soffan när Rasks kuk var topicen för dagen.
Citera
2024-08-29, 09:05
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Varför diskuterar vi Chrippas Ex och att hon är skyldig någon Angelica pengar? Handlar inte tråden om Chrippa?
Det var inte jag som drog upp Julia - däremot håller jag inte med dig. En hel del av det hon gör och säger handlar ju om Chrippa och att förstöra för honom så det måste vara självklart att kunna diskutera det i tråden.
Hon är ju en av upphovsmakarna till den cirkus som vi sett.
Citera
2024-08-29, 09:21
Avslutad
Citat:

Mannen till höger i mustasch. https://www.youtube.com/watch?v=m9NoHBPnhmo&t=348s
Citera
2024-08-29, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Mannen till höger i mustasch. https://www.youtube.com/watch?v=m9NoHBPnhmo&t=348s

Antar att sopan blev av med jobbet efter detta. Att hänga med zigenaren har sitt pris, det har flera fått känna på. Det för aldrig med sig något gott!
Citera
2024-08-29, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Är man oskyldig är det ju fruktansvärt, men är man skyldig, kan man väl se det som början av straffet.

Ja exakt så är det.
Citera
2024-08-29, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
det ska bli hysteriskt roligt att läsa alla förhör sen. alla kommer stå och gola ner varandra i tron att strafflindring finns i sverige.

Det ska bli en intressant läsning om det nu blir något.
Citera
2024-08-29, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jo, men dem kan väl inte ha Julias konto stängt i 1-2 år medans utredningen pågår? hon måste ju kunna ta emot lön, betala räkningar, köpa saker, osv? (nu vet jag att hon inte jobbar, men förhoppningsvis planerar hon väl att börja jobba)

Vet inte alls hur dom gör i dessa fall, min vän fick gå till ett bankkontor varje gång det var något men det var inte heller så himla lätt då dom har knäppa arbetstider då kontoren är öppna,och varje gång var dom tvungna att ringa någon högre upp på kontoret, himla bökigt var det iaf.
Citera
2024-08-29, 12:25
Medlem
Citat:
Tack för länken! Det uppskattas.

men varför heter en skallig man luggen? Vafan vill man veta om Rasks kul

Hade tydligen lång (?) lugg som yngre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto