2024-04-05, 15:54
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingon_
Man tackar!

Vem gjorde denna? Den är ju fantastisk. Jag sörjer att en epok gått i graven, men gläds åt det material som räddats till eftervärlden.
Citera
2024-08-05, 05:29
Medlem
Vad skulle krävas för att starta upp sidan igen? Är den liksom "försvunnen" för alltid? Jag kan absolut inget om sådant här...

/Incestuous
Citera
2024-08-07, 22:38
Medlem
karlolof89s avatar
Kan någon lägga upp hela sidan för nedladdning igen. Den funkar inte längre
Citera
2024-08-29, 10:13
Medlem
Kiggzors avatar
Hörni, vad hände egentligen med katsotpb-wikin som fanns ett tag? Den verkar försvunnen, också den.

Vilket är ytterligare en tragedi. Egentligen tycker jag att alla "lore" bakom sajten. Adams22, dvärgrallyt osv osv som skrevs ihop back in the days nästan hade större kulturellt värde än många av serierna i sig.
Citera
2024-09-26, 19:28
Medlem
kan nån vara vänlig och ladda upp arkivet igen? jag var för sen till kalaset =(
Citera
2024-10-03, 18:30
Medlem
Dagcenterdanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dessous
kan nån vara vänlig och ladda upp arkivet igen? jag var för sen till kalaset =(
Kolla några sidor bak, där finns en länk.

Funkar den inte så har jag en del sparat.
Citera
2024-10-06, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagcenterdans
Kolla några sidor bak, där finns en länk.

Funkar den inte så har jag en del sparat.

jag kollade 10 sidor bak men inga länkar fungerade.
Citera
2024-11-09, 19:16
Medlem
Rolzs avatar
Kan inte fatta att denna tråden lever än. Hur funkar det nu för tiden? antar att hemsidan är död sedan länge. 19 år sedan jag postade min första serie här.
Citera
2024-11-09, 19:51
Medlem
RadiationSantas avatar
Till denna dag använder jag uttrycket "glärg" (Gloryhole med dvärg) som allmän svordom.
Citera
2024-11-12, 14:19
Medlem
Om nån har en länk till dom sparade serierna så söker jag efter dem ännu <3 Fnö
Citera
2024-11-17, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rolz
Kan inte fatta att denna tråden lever än. Hur funkar det nu för tiden? antar att hemsidan är död sedan länge. 19 år sedan jag postade min första serie här.
Den varken lever eller funkar egentligen... Själva hemsidan KATSOTPB är mycket riktigt död och inläggen i den här tråden handlar på senare tid enbart om nostalgiska minnen eller om någon har en länk till arkiverade serier.
Citera
2024-11-27, 17:11
Medlem
Kiggzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolz
Tjoho, ROLZ!!1!!!1!11!!!

Funkar och funkar, det gör det nog inte riktigt alls tyvärr. Lastbils version av KATSOTPB gick ju under för väldigt många år sedan. En pånyttfödd hemsida, förmodligen den bästa versionen av sajten, dök upp hösten 2013. Användaren Natti.Finneppons designade sajten och agerade admin. Själv var jag var en av moderatorerna vid uppstarten och ett par år framåt. Jag vill minnas att det var B0B0 som finansierade domänen i början. Även Yojne var väldigt aktiv och involverad i sidan, men vilka som var mest aktiva varierade något över åren.
2022 gick det plötsligt inte längre att ladda upp nya serier på hemsidan, även om den fungerade i övrigt. Vid det laget hade jag inte längre tillgång till moderatorschatten på hemsidan, och jag tvivlar på att någon av de som fortfarande hade såna privilegier var aktiv. För trots att admin eller någon med insyn regelbundet efterfrågades syntes inga livstecken från någon sådan. Till sist, våren 2023 försvann hemsidan från internet igen. Det är fortfarande ingen som är riktigt säker på vad som hände där. Tråden i sig är just nu mest utav en levande dödsruna, tyvärr. Men man hoppas ju att någon med webbdesignkunskaper ska dra fram en ny fågel Fenix ur rockärmen.

Själv funderar jag på när jag ska få ork att avsluta min sista påbörjade serie och posta i tråden. Den är som bäst sådär, men det finns åtminstone ett fåtal småroliga formuleringar.
Senast redigerad av Kiggzor 2024-11-27 kl. 17:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in