Citat:
Ursprungligen postat av
Rolz
Kan inte fatta att denna tråden lever än. Hur funkar det nu för tiden? antar att hemsidan är död sedan länge. 19 år sedan jag postade min första serie här.
Tjoho,
ROLZ!!1!!!1!11!!!
Funkar och funkar, det gör det nog inte riktigt alls tyvärr. Lastbils version av KATSOTPB gick ju under för väldigt många år sedan. En pånyttfödd hemsida, förmodligen den bästa versionen av sajten, dök upp hösten 2013. Användaren Natti.Finneppons designade sajten och agerade admin. Själv var jag var en av moderatorerna vid uppstarten och ett par år framåt. Jag vill minnas att det var B0B0 som finansierade domänen i början. Även Yojne var väldigt aktiv och involverad i sidan, men vilka som var mest aktiva varierade något över åren.
2022 gick det plötsligt inte längre att ladda upp nya serier på hemsidan, även om den fungerade i övrigt. Vid det laget hade jag inte längre tillgång till moderatorschatten på hemsidan, och jag tvivlar på att någon av de som fortfarande hade såna privilegier var aktiv. För trots att admin eller någon med insyn regelbundet efterfrågades syntes inga livstecken från någon sådan. Till sist, våren 2023 försvann hemsidan från internet igen. Det är fortfarande ingen som är riktigt säker på vad som hände där. Tråden i sig är just nu mest utav en levande dödsruna, tyvärr. Men man hoppas ju att någon med webbdesignkunskaper ska dra fram en ny fågel Fenix ur rockärmen.
Själv funderar jag på när jag ska få ork att avsluta min sista påbörjade serie och posta i tråden. Den är som bäst sådär, men det finns åtminstone ett fåtal småroliga formuleringar.