2024-08-29, 07:45
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Kunde du läsa artikeln? Framgick det att hon protesterat men att han fortsatt efter protesterna? Hade hon klargjort att hon inte ville?

Åklagaren tror sig kunna nå en fällande dom, vilket indikerar att det finns någon sådan faktor.
Citera
2024-08-29, 07:46
Medlem
Grishnacs avatar
Tråden gör ju klart att dessa lagar är ytterst nödvändiga eftersom det finns ett stort antal individer som inte förstår personlig integritet.
Citera
2024-08-29, 07:50
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Det framgår att en åklagare tror sig kunna få en fällande dom, eftersom det är ett krav för att de ska väcka åtal.
Hon kanske åberopat frozen freight? Alltså att han borde förstått att hon inte ville. Så fkan det också gå till. Jag säger inte att det är så i det här fallet men det skulle kunna vara så.
Citera
2024-08-29, 07:58
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Hon kanske åberopat frozen freight? Alltså att han borde förstått att hon inte ville. Så fkan det också gå till. Jag säger inte att det är så i det här fallet men det skulle kunna vara så.

Betvivlar att rubriceringen hade varit ofredande isf.
Citera
2024-08-29, 08:08
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Betvivlar att rubriceringen hade varit ofredande isf.
Du menar att rubriceringen hade varit våldtäkt då?
Citera
2024-08-29, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallahjalp
Hur skulle du reagera om en bög eller en väldigt oattraktiv kvinna kom fram till dig och började "klämma både här och där" på dig?
Helt klart skulle man känna sig uppskattad.
Citera
2024-08-29, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Nej såklart inte . Men jag jämförde med hur det var på fester på min tid som ung. Det var andra tider då och vad jag vet så blev aldrig någon anmäld för att hållt om en tjej och sen smekt rumpan .
Vi har en förlorad generation som blir kränkta av typ allting numera. Skillnad var det förr när folk inte var så jävla känsliga för allting.
Citera
2024-08-29, 08:19
Medlem
Adonis.s avatar
Kvinnor, rent generellt, har ett inre behov att bli kladdade på. De känner sig uppskattade då. De allra flesta kvinnor tycker om när mannen tar för sig, att mannen tar kommandot. Ju mer kladdande desto större lust hos flickan.

Därför är det helt fel att åtalas för sexuellt ofredande. Vrf förtrycka en välgörare som endast bejakar kvinnans innersta önskan?

Att tafsa är dessutom mannens rättighet för hur annars ska man veta ifall tjej är intresserad. Endast genom fysisk kontakt kan man få reda på status
Citera
2024-08-29, 08:24
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:

Nej, "frozen freight" är hittepå, lite som fibromyalgi & utmattningssyndrom (me) för de som är för lata att jobba

Att åberopa "frozen freight" är endast för tjejer som inte har rent mjöl i påsen & som vill skuldbelägga mannen som visat intresse, pga att hon i tillfället var berusad & i förhållande.
Citera
2024-08-29, 08:29
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Tråden gör ju klart att dessa lagar är ytterst nödvändiga eftersom det finns ett stort antal individer som inte förstår personlig integritet.

Personlig integritet? Tjejen var ju kåt & ville att handen skulle vandra över hennes ass. Tjejer uppskattar manliga trevande händer. De känner sig utvalda.

Man kan jämföra mannens tafsande som att plantera ett frö. Sedan får man vänta ifall fröet blir till träd eller inte, ifall man kan börja att beskära trädet med ytterligare avancemang som leder till knulla eller ifall man ska träda tillbaka. Inte kan det väl vara olagligt eller opassande att så ett frö?
Citera
2024-08-29, 08:47
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Tramset om hur det var på din tid, handlar antagligen om 1930-talet!
Eftersom du vägrar anpassa dig, så kan en örfil ifrån en kvinna lätt leda till döden för en 90+ mammut som dig. 😥
Den (av mig) fetmarkerade slutklämmen i ditt inlägg visar på att du sannolikt är en bonnläpp som slutade skolan efter sjätte klass!
Se nu till att inte tafsa på de kvinnliga vårdarna på ditt äldreboende.
Sweet Dreams!

Tror snarare att det hela handlar om att ingen vill smeka dig på rumpan.

Att öht kunna åtalas för sexuella inviter & kärleksfulla smekningar visar hur sjukt samhället har blivit.

Att smeka ngn på lår eller rumpa är en indikation på att man är intresserad & att man söker en partner för att kunna idka samlag. Vrf är det fel att fysiskt visa intresse? Att låta det heta begäret tala framför verbal dynga om ovidkommande skit, då det hela handlar om att få ha sex här & nu, inte om "djupa" samtal om klimat?

Åklagaren borde själv åtalas för tjänstefel då idioten både slösar tid och pengar på ett ickeproblem

Men det är uppenbart att jag talar inför döva öron , då du är en sådan som med största sannolikhet anser att det finns fler än två kön & att fibromyaligi & utmattningssyndrom är verkliga diagnoser
Senast redigerad av Adonis. 2024-08-29 kl. 08:53.
Citera
2024-08-29, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallahjalp
Om det var emot hennes vilja så ska han väll självklart straffas?
Eller så säger man bara ifrån, där och då.
Att springa till polisen och riva upp himmel och jord för en sådan sak är ju betydligt mer stört.
Så nu fick hon in lite pengar och han har fått något i brottsregistret.
För det där?

Jag ställer mig inte bakom den här typen av kvinnor, de svärtar ned oss.
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2024-08-29 kl. 08:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in