Tack för svar

Jag var bara lite nyfiken om de fick mycket för båten...
Jag tror de kommer att sälja Karlatornet med stor förlust. Speciellt om de har ett nytt hus på gång. Det ser inte ut som om de får det begärda priset ens. Budgivning är ju inte att tänka på. Undrar varför det är så många lägenheter som säljs i Karlatornet...
Lever man flott lyxstil och vältrar sig i dyra viner, maträtter med hummer och oxfilé på restaurang flera gånger i veckan så bör man ha en plånbok därefter. Ser fruktansvärt pinsamt ut på bilder efter bilder där de ger dyra lyxgåvor i presenter, som för att de ska bräcka de andra och ha dyraste presenterna. Likaså dyra kläder och Chanel solglasögon m.m. Det ska se fint och flott ut, men i själva verket så lever de på bristningsgränsen. Hemskt!
Fattar de inte att de inte kan leva så i längden, det blir bara pinsamt när det brister sedan. Stekar-Janne verkar vara mer ledig och ha semester och åka på resor och gå på event än att jobba, han jobbar väl knappt heltid verkar det som.
Snart kommer väl bild på ett flådigt lyxigt vitt hus i New England-stil med stora terasser och stor pool vid havet. Undrar bara vart pengarna kommer ifrån med tanke på att det bara är Stekar-Janne som har ett fast jobb. Men det är klart, de kommer säkert vara belånade till topp. Undrar bara hur kul det är med fint dyrt hus (som de säkert ska ha massa stora lyxiga fester i, med lyxchampagne och skaldjur eller liknande) och veta att man knappt äger huset... De har väl bra bankkontakter antar jag. De verkar ha så bra kontakter överallt som hjälper dem med både det ena och det andra. Och betalar tillbaka med en hummermiddag eller en flaska av dyr sort.