2024-08-28, 19:20
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Ja, och deras fantasier kretsade väl kring att få se mig naken.
Pics or it didnt happen, räcker med tfn nr.
Citera
2024-08-28, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallahjalp
Om det var emot hennes vilja så ska han väll självklart straffas?
Allt behöver inte gå via domstol. Anmäler du allt du ogillar måste du vara väldigt upptagen med att processa.
Citera
2024-08-28, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Dom kanske dansade tango?
Tango är ganska fartfyllt så tveksam på smekningar där men finns andra danser där herrens hand brukar krypa ner. Jag tänkte också dansgolv/krog först men nu såg jag att det hände på en adress i Boden.
Citera
2024-08-28, 19:27
Bannlyst
Shit jag har blivit smekt av kvinnor på krogen, tagen på arselet, skrevet, innanför byxorna och klämd på brösten. Har gått miste om mycket pengar. Vilket jävla töntland sverige har blivit. På en fest dessutom. Dra åt helvete jävla manshatiska CP kvinnor.
Citera
2024-08-28, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hade aldrig hänt när jag var 20 år. Då kunde man klämma både här och där på brudarna och var aldrig någon som anmälde något . Och vad jag vet inga brudar som tagit skada av det senare i livet . Det är nya tider nu eller som Nationalteatern sjöng " Vi är barn av vår tid" .

Tackar min lyckliga stjärna att jag inte är ung idag .

Om du hade blivit klämd på kuken eller röven av folk du inte gillar som standard varje lördag under hela din tonår och halva ditt vuxenliv hade du kanske gång nr.200 surat ur och bara "nu räcker det". Tråkigt för snubbe nr.200 som kanske utförde handlingen hyfsat "oskyldigt" men det kan ju vara att bägaren typ rann över för henne när hon anmälde
Citera
2024-08-28, 19:30
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Visst, men det är heller inte speciellt svårt att fråga innan man börjar ta på andra människor, och om man gjort bort sig så avbryter man och ber om ursäkt och så vidare.
Jo, det kräver givetvis viss fingertoppskänsla. Och denne är väl inte helt utvecklad i tjugoårsåldern. Och blir knappast bättre av alkohol.
Citera
2024-08-28, 19:33
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
"Detta sedan mannen hållit om en kvinna i samma ålder runt hennes midja, samt vid upprepade tillfällen smekt hennes rumpa."

Låter som en våldtäkt i dina öron antar jag. Hujeda mig, upprepade tillfällen och ändå stod hon kvar. Hennes arsel kanske var så fett att det inte undgick att röra det när han försökte undgå fettots uppvaktning. Vore kul att se paret och veta promillehalten.

Varför är du så misogyn? Du vet väl att du kan få terapi subventionerad av skattebetalarna?
Citera
2024-08-28, 19:35
Medlem
blamages avatar
Citat:
Varför är du så misogyn? Du vet väl att du kan få terapi subventionerad av skattebetalarna?
I brist på argument kommer invektiven. Är det ingen som vill smeka din rumpa eller är du bara rabiat.
Citera
2024-08-28, 19:37
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
I brist på argument kommer invektiven. Är det ingen som vill smeka din rumpa eller är du bara rabiat.

Jaha, det var därför du började sladdra om att jag inte skulle göra skillnad mellan ofredande och våldtäkt. Du kunde låtit bli att skriva istället.
Citera
2024-08-28, 19:44
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hade aldrig hänt när jag var 20 år. Då kunde man klämma både här och där på brudarna och var aldrig någon som anmälde något . Och vad jag vet inga brudar som tagit skada av det senare i livet . Det är nya tider nu eller som Nationalteatern sjöng " Vi är barn av vår tid" .

Tackar min lyckliga stjärna att jag inte är ung idag .

En av mina döttrar kom just hem och berättade att skolan tänker polisanmäla att en kille tafsat på en av hennes kompisar. Tjejen själv tyckte inte att det var så farligt, och vill inte anmäla. Du väljer inte ens själv längre.
Citera
2024-08-28, 19:46
Avslutad
Måste säga att det är synd om landets ungdomar och barn. De kommer vara helt chanslösa när det börjar på riktigt i livet.
Citera
2024-08-28, 19:51
Medlem
blamages avatar
Citat:
Jaha, det var därför du började sladdra om att jag inte skulle göra skillnad mellan ofredande och våldtäkt. Du kunde låtit bli att skriva istället.
Jag har inte sagt något om ofredande. Är det när man håller om någon som står kvar av egen fri vilja och låter rumpan bli smekt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in