Citat:
Ja som min titel lyder så är jag väldigt nyfiken på varför det är sådant har mellan MGTOW och feminister?
Jag menar jag helt ärligt trodde att kvinnor skulle hylla alla män som omfamnar MGTOW! Dessa män har valt att låta sina gener dö ut med dom.
Det enda dom vill i gengäld är att bli lämnad ifred!
Jag har börjat undersöka mer och mer i MGTOW och jag lutar mer och mer åt att omfamna den identiteten själv.
Jag menar jag helt ärligt trodde att kvinnor skulle hylla alla män som omfamnar MGTOW! Dessa män har valt att låta sina gener dö ut med dom.
Det enda dom vill i gengäld är att bli lämnad ifred!
Jag har börjat undersöka mer och mer i MGTOW och jag lutar mer och mer åt att omfamna den identiteten själv.
Objektivt sett har kvinnor de senaste 10.000 åren levt av mäns hårda slit och onda bråda död.
Det betyder inte att det inte har varit hårt och eländigt för kvinnor. Men vi män har i alla avseenden alltid varit de som är "förbrukningsvaran".
I.o.m. MGTOW är den flertusenåriga förbrukningsvarukedjan bruten.
Trotts att vi betalar avsevärt mycket mer i skatt och förbrukar väldigt mycket mindre samhällsresurser än kvinnor, så faller allt om vi bara blir ca. 20%(draget ur arslet) av befolkningen.
Ett enkelt "Nej!" är genialiskt effektivt.
Vad skall de feminiserade göra? Ta till våld och åka på välförtjänt stryk?
MGTOW är trumfkortet i könskriget som feminiserade parasiter startade.
Nyligen tackade jag nej till ett kontrakt, på goda mgtow-grunder.
Kunden är enorm, men det finns absolut inget de kan göra åt saken utan att förlora och det är inte mitt problem. Min motivering var att de ej lever upp till mina säk-analyser, vilket är exakt vad det är.
Ponera att jag skulle bli "cansellerad", då förlorar samhället än mer och jag kan snickra eller mecka istället och leva gott på det.
I.o.m. MGTOW är de "rökta" och så är det bara. Definitivt och slutgiltigt.