2024-08-28, 18:46
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Det har nog handlar om oönskat närmande och upprepade smekningar mot kvinnans vilja här, men som vanligt är Svensk media fullkomligt genomusel och vill bara göra män är våldtäktsmän med sensationsrubriker.

Det precis denna sortens journalistik som gör att folk vänder sig till alternativmedia.
Citera
2024-08-28, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Om jag förklarat att jag inte var intresserad och de fortsatt hade de åkt på stryk.
Precis, så fullt försåtligt och rätt att kvinnor anmäler män som tafsar trots att dom inte vill.
Citera
2024-08-28, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sagutyren
En man i 20-årsåldern åtalas för sexuellt ofredande.

Detta sedan mannen hållit om en kvinna i samma ålder runt hennes midja, samt vid upprepade tillfällen smekt hennes rumpa.

Det hände i mitten av maj i år på en adress i Boden.

Extra åklagare Julia Sjöberg yrkar på skadestånd på 12 000 kronor.

https://nsd.se/nyheter/boden/artikel/smekte-kvinna-pa-rumpan-atalas-for-sexuellt-ofredande/l6g9xgwj

Vem är rumpsmekaren?
Oavsett vem det är så är det inget som ens skulle gå till åtal i ett normalt samhälle. Men nu är det sinnessjuka Sverige så...
Citera
2024-08-28, 18:54
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallahjalp
Precis, så fullt försåtligt och rätt att kvinnor anmäler män som tafsar trots att dom inte vill.
Brukar inte vilja blanda in polisen. Men är man i underläge eller svag så är det ju helt klart ett alternativ ja.
Citera
2024-08-28, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Nej såklart inte . Men jag jämförde med hur det var på fester på min tid som ung. Det var andra tider då och vad jag vet så blev aldrig någon anmäld för att hållt om en tjej och sen smekt rumpan .

Jag är ganska säker på att de flesta inte anmäler sånt nu heller.
Citera
2024-08-28, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snallahjalp
Om det var emot hennes vilja så ska han väll självklart straffas?
Borde hon inte protestera redan när han höll henne om midjan? Eller första gången han smekte henne på baken? Å andra sidan är 12000 gött och ha för lite shopping.
Citera
2024-08-28, 18:56
Medlem
PyjamasXLs avatar
Vafan är det för fel att smeka en tjej på skinkan?
Citera
2024-08-28, 18:58
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vafan är det för fel att smeka en tjej på skinkan?
Inget. Om hon vill det.
Citera
2024-08-28, 19:01
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Borde hon inte protestera redan när han höll henne om midjan? Eller första gången han smekte henne på baken? Å andra sidan är 12000 gött och ha för lite shopping.

Dom kanske dansade tango?
Citera
2024-08-28, 19:03
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Inget. Om hon vill det.
Jag kan förstå att man inte på måfå klämmer en tjej på muttan, men att klappa på rumpan, haha. Jag har blivit tagen på kuken av tjejer mer än ett flertal gånger när jag växte upp. Inte fan tog jag illa upp för det.
Citera
2024-08-28, 19:04
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Nej såklart inte . Men jag jämförde med hur det var på fester på min tid som ung. Det var andra tider då och vad jag vet så blev aldrig någon anmäld för att hållt om en tjej och sen smekt rumpan .

Nej, du svarade på en anmärkning som handlade om situationen att du själv vore utsatt.

Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Antar hon ångrade sig när pojkvännen fick reda på att hon låtit någon stå och hålla om henne och smeka lite på hennes rumpa.

Varför är du så misogyn? Du vet väl att du kan ta ditt kvinnoförakt till vårdcentralen och inleda en process för att få terapi?
Citera
2024-08-28, 19:05
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag kan förstå att man inte på måfå klämmer en tjej på muttan, men att klappa på rumpan, haha. Jag har blivit tagen på kuken av tjejer mer än ett flertal gånger när jag växte upp. Inte fan tog jag illa upp för det.
Samma här. Blivit våldtagen av kvinnor flera gånger men det var förr.
Nu gäller helt andra regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in