Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Om jag hade varit Zelensky så hade jag...surprise surprise...förhandlat och avstått territorium. Sen hade jag skjutit mig själv innan Azov gör det, eller gjort en Yanukovich och flytt landet.
Ja, nu är ju Zelenskyy, ukrainska folket och även svenska folket helt ointresserade av vad en Lenin och ryssapologet har att säga i frågan. Att du ljugit och postat ohederliga och manipulativa proryska inlägg i 2,5 år bidrar inte till att någon skulle ta dig på allvar, synnerligen när du desperat framför diktator Putin och rysslands enda hopp "frusen konflikt" för att komma undan det ankommande förnedrande nederlaget.
Du säger även att du inte är neutral och du har påstått att du inte är proryss så då är du alltså, enligt dig själv, bara en manipulativ trådsabotör som förorenar tråden med shitpostande av inlägg dag ut och dag in.
Fred blir det när ryssarna kommer till förhandlingsbordet och accepterar de ukrainska villkoren
som baseras på internationell rätt. Det har tydligt framgått i dina proryska inlägg att du har kriminell attityd och inte respekterar regler.
Fram tills dess fortsätter ryssland med sina krigsförbrytelser och terrorbombningar av civil infrastruktur som dina vänner i ryssland påstår är till för att
"att rädda livet på 100000-tals ukrainare" och och för att
"Ukraina ska överleva som en nation".
Rysk stats-tv efter förrgårdagens terrorbombningsattack mot ukraina:
The latest from Russian spinmeisters:
Russia is destroying Ukraine’s transport logistics and energy infrastructure to save the lives of hundreds of thousands of Ukrainians. The problem is that Ukrainians don't seem to understand that.
x.com/NatalkaKyiv/status/1828461291947581834