2024-08-27, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna har säkert gått in i väggen, Kebaben har väl börjat jobba igen..
Han är nog långledig den här veckan, det var därför dom kunde stanna kvar i Skåne några extra dagar!
Citera
2024-08-28, 00:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Migrän och/eller mens

Ja men visst är det väl dags för mensen igen? Hon är säkert otroligt orolig för att den ska bli sen så den kommer när hon är i diktaturen.. och då får hon en anledning till att gömma sig under filten och gråta.
Citera
2024-08-28, 00:01
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Han är nog långledig den här veckan, det var därför dom kunde stanna kvar i Skåne några extra dagar!

Då har han säkert börjat jobba igen. Jag satsar på det iaf. Eller mensen, då Hanna har den värsta mensen någon kvinna någonsin haft, alltid värre än en förlossning..
Citera
2024-08-28, 08:57
Medlem
Nog för att alla sörjer olika och att det har vart väldigt tufft, men det har gått 4 år i morgon och H behöver flera dagars paus? Det kan nog stämma att hon gått in i väggen.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2024-08-28 kl. 09:06.
Citera
2024-08-28, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Nog för att alla sörjer olika och att det har vart väldigt tufft, men det har gått 4 år i morgon och H behöver flera dagars paus? Tror snarare att det är en ursäkt för att slippa hålla på med detta ett par dar.

Min mamma har varit död i över 20 år men jag sörjer fortfarande. Det är ett oerhört trauma att mista en förälder som ung. Jag var inte ens myndig när det hände.
Citera
2024-08-28, 09:15
Avslutad
Citat:
Nog för att alla sörjer olika och att det har vart väldigt tufft, men det har gått 4 år i morgon och H behöver flera dagars paus? Det kan nog stämma att hon gått in i väggen.

Det kan vara en ursäkt men är nog snarare så att hon är utbränd eller deprimerad. Är väl bra att hon tar några dagar "ledigt" Och gör roliga saker med Lara så att hon snart mår bättre
Citera
2024-08-28, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Min mamma har varit död i över 20 år men jag sörjer fortfarande. Det är ett oerhört trauma att mista en förälder som ung. Jag var inte ens myndig när det hände.

Jag kommenterar inte själva sörjandet, det är en självklarhet att sörja resten av livet. Måste vart jättesvårt för dig🌸 Men att behöva stänga ner ett par dar? Så kanske det är.
Citera
2024-08-28, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannisen90
Det kan vara en ursäkt men är nog snarare så att hon är utbränd eller deprimerad. Är väl bra att hon tar några dagar "ledigt" Och gör roliga saker med Lara så att hon snart mår bättre
Ja jag tror det med.
Jo det är bra.
Citera
2024-08-28, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hannisen90

Vad exakt är hon utbränd utav?
Det är ju inte så att hon jobbar heltid 7-16 varje dag då mestadels av dagarna är shopping och hennes konsumtion på utlovade videos som aldrig kommer ut.
Tror mer på depression med tanke på att hennes liv är rätt så färglös.
Citera
2024-08-28, 10:45
Medlem
Citat:
Jag kommenterar inte själva sörjandet, det är en självklarhet att sörja resten av livet. Måste vart jättesvårt för dig🌸 Men att behöva stänga ner ett par dar? Så kanske det är.
Nej det är inte normalt, nu reagerar alla olika naturligtvis men det vanliga är inte att behöva sjukanmäla sig flera år efter. Jag har också förlorat en nära anhörig i ung ålder och sorgen försvinner inte men den är inte så pass så man behöver dra sig undan från jobbet såhär långt efter.

Hon har tidigare skrivit att hon tycker det är svårt med content och det här är ju jättebra svepskäl till att slippa uppdatera på ett par dagar och i samma veva få lite sympatier. Jag tror också på depression/oro pågrund av att följarna försvinner och hon vet inte hur hon ska vända det, panik över vad hon ska göra sen när hon inte kan leva på det längre samt över föräldraskapet som inte blev så roligt som hon trodde att det skulle vara. Utöver det är hon ensam förutom Keboffen och det tär säkert på henne också utan att hon vill erkänna det. Det är nog mycket på en gång nu för henne.
Citera
2024-08-28, 10:56
Medlem
Bra skrivet, tror precis samma sak☝️
Citera
2024-08-28, 12:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Vad exakt är hon utbränd utav?
Det är ju inte så att hon jobbar heltid 7-16 varje dag då mestadels av dagarna är shopping och hennes konsumtion på utlovade videos som aldrig kommer ut.
Tror mer på depression med tanke på att hennes liv är rätt så färglös.
Jag vet inte, Kanske för tufft att ha barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in