Citat:
Ursprungligen postat av
Upp-till-bevis
Jag kommenterar inte själva sörjandet, det är en självklarhet att sörja resten av livet. Måste vart jättesvårt för dig🌸 Men att behöva stänga ner ett par dar? Så kanske det är.
Nej det är inte normalt, nu reagerar alla olika naturligtvis men det vanliga är inte att behöva sjukanmäla sig flera år efter. Jag har också förlorat en nära anhörig i ung ålder och sorgen försvinner inte men den är inte så pass så man behöver dra sig undan från jobbet såhär långt efter.
Hon har tidigare skrivit att hon tycker det är svårt med content och det här är ju jättebra svepskäl till att slippa uppdatera på ett par dagar och i samma veva få lite sympatier. Jag tror också på depression/oro pågrund av att följarna försvinner och hon vet inte hur hon ska vända det, panik över vad hon ska göra sen när hon inte kan leva på det längre samt över föräldraskapet som inte blev så roligt som hon trodde att det skulle vara. Utöver det är hon ensam förutom Keboffen och det tär säkert på henne också utan att hon vill erkänna det. Det är nog mycket på en gång nu för henne.