2024-06-21, 15:06
Medlem
brukstjacks avatar
Det som talar emot att det är ett sexköp är väl att herr Kamel uppenbarligen utför handlingen kostnadsfritt även på intet ont anande kvinnor (för vilket han nu är åtalad). Det är fortfarande möjligt att han såg det som nån typ av gerillamarknadsföring, att dom efter ha fått ta del av hans flinka fingrar skulle återkomma för fler besök. Det känns dock något krystat, för inte hör det väl till vardagen att traffickingoffer bjuder på gratis runk för att locka kunder?
Citera
2024-06-21, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Tanterna betalade 10klipp kort a 10000kr. 1000kr per besök med rabatt. Är inte det väldigt dyrt för ett besök hos en outbildad turk? E väll precis vad lite ”intimmassage” med ”happy ending” kostar ? Bekostas med friskvårdsbidrag ? Dags att skattemasen kollar upp det hela

Svenska kvinnor och en utlänska kvinnor vallfärdar till dessa massagesalonger för att bli knullade. Jag har haft minst 2 sådana flammor jag var ihop med, som fick till den manliga massören frekvent innan jag började dejta ludren. Av allt de sa till mig, så var det helt uppenbart att de blivit knullade av MENA-massörer. En "klagade" på att hon blev "tafsad" på av massörer både i Turkiet och Egypten. Hon var ett riktigt krogluder som älskade sex. Den andra hade en skada efter en olycka sedan många år och älskade sex otroligt mycket då detta tog bort smärtan i ryggskadan. Hon var alltid hos MENA-massören i Malmö.
Citera
2024-06-22, 20:09
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Det som talar emot att det är ett sexköp är väl att herr Kamel uppenbarligen utför handlingen kostnadsfritt även på intet ont anande kvinnor (för vilket han nu är åtalad). Det är fortfarande möjligt att han såg det som nån typ av gerillamarknadsföring, att dom efter ha fått ta del av hans flinka fingrar skulle återkomma för fler besök. Det känns dock något krystat, för inte hör det väl till vardagen att traffickingoffer bjuder på gratis runk för att locka kunder?
Du har en poäng i detta faktiskt! Han beter sig inte riktigt som trafficingoffer och gör inte ”gratis” tjänster, men jag tror att han är tillräckligt pervers för att gilla att pilla i …. De kunder som gillade hans fingrar, köpte klippkort. De som inte gjorde det, de anmälde honom eller blev förskräckta och aldrig återvänt. Säkert är mörkertalet stort. 🫥 Kan tänka mig att många skämdes och ville bara försvinna. 🙄😧
Citera
2024-08-26, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purple.unicorn
Jag vet att det står så men Lorensborgskolan är ju inte prestigeskola sägs det. 🤨
Nej
Däremot har de haft enorma problem med barn som slåss, bråkar och är allmänt jävliga.
Nu förstår man varför med en rektor som varit upptagen med annat
Hur har hon hunnit med alla dessa 70 besök? På arbetstid??
Citera
2024-08-26, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Nej
Däremot har de haft enorma problem med barn som slåss, bråkar och är allmänt jävliga.
Nu förstår man varför med en rektor som varit upptagen med annat
Hur har hon hunnit med alla dessa 70 besök? På arbetstid??

Hon har väl lunch varje dag.

Har det framkommit om hon köpte timmar eller halvtimmar. :-)
Citera
2024-08-27, 17:37
Medlem
Purple.unicorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3

?? Man kanske skulle ringa och fråga henne 🤔
Citera
2024-08-28, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purple.unicorn
?? Man kanske skulle ringa och fråga henne 🤔

Eller bara ringa och bjuda på en lunch? Hon ser ju helt OK ut.
Citera
2024-08-28, 09:16
Medlem
Citat:

Vad jag förstod hel timmar
Citera
2024-08-28, 09:16
Medlem
Citat:
Eller bara ringa och bjuda på en lunch? Hon ser ju helt OK ut.
Eh
Beror nog på vilken bild du hittat
Citera
2024-08-28, 09:31
Medlem
Citat:
Eh
Beror nog på vilken bild du hittat

Läste en artikel från tidigare i år där det stod om insatser hon gjort på sitt jobb. Rätt liten bild men det jag såg var inte avskräckande.
Citera
2024-08-28, 09:31
Medlem
Citat:
Vad jag förstod hel timmar

Isf borde hon ha flexat lite också. :-)
Citera
2024-08-28, 18:40
Medlem
Citat: