Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Citera du också. Vad menar du med bagatellisera? Var är nyheten du diskuterar? Var är din empatiska förmåga att förstå vad jag skriver. Läs det lite noggrannare. Det är jag som vill minimera antalet missbrukade och döda barn. Det är ni som tycker det är ett nödvändigt offer nu, för att upprätthålla en världsordning. Eller bara för att straffa ert hjärnspöke PUTLER.
Kom nu med en nyhet istället för att tagga in mig i er dynga.
Jag tror att ditt obehagliga och fascistiska inlägg om att du bagatelliserade att den ryska regimen för bort barn är raderat.
Om så inte är fallet kanske du kan länka, eller möjligen den som du svarade kan?
Vad beträffar nyhet så handlar det om att du inte tycker att bortförandet av barn inte är en fråga för ICC, du tog ju själv upp det några inlägg tidigare.
Att du betraktar anklagelserna mot PUTIN som obefogade är synnerligen obehagligt, du har förbannat vidriga åsikter och att skriva ”missbrukade barn” är ingenting annat än rysspropaganda.
Att insinuera att ryssarna har räddat ukrainska barn visar att du är i tråden enbart för att torgföra rysspropaganda.