2024-08-27, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det är inte mycket kaos kring henne.
Hon verkar ha det väldigt bra tillsammans med Linnea och Chrippa.
Det är en del som försöker göra kaos för Chrippa däremot och då har det också drabbat henne.
Du vet väl för övrigt inte vad som hände på Arlanda mer än att det var ett ordbyte.

Men när dom ska stå och argumentera med polisen när barnet är med tycker jag är väldigt olämpligt, bara att det kommer flera poliser i en sån situation kan vara jobbigt som barn. Och en sån situation borde inte ens få uppkomma när man har barn.
sen så tänker han begå ett brott i ett annat land det är också att utsätta henne för risker.
Det händer så mycket kring detta barn oavsett om andra anmäler eller inte.
Citera
2024-08-27, 19:04
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Felicia var den som åkte till Spanien med Julia och hade en diskussion med chrippa om lilla C så hon skulle få komma hem. Så jag antar att det var hon som betalde Julias flygresa.

Var det inte så att Felicia egentligen var med till Spanien pga att Julia, Felicia och A Book skulle vidare till Turkiet för att fixa tänderna?

Julia skulle väl enligt egen utsago ta med lilla C på resan till Turkiet?

Men sen så behöver ju inte det Julia anger vara överensstämmande med faktiska omständigheter.
Citera
2024-08-27, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Var det inte så att Felicia egentligen var med till Spanien pga att Julia, Felicia och A Book skulle vidare till Turkiet för att fixa tänderna?

Men sen så behöver ju inte det Julia anger vara överensstämmande med faktiska omständigheter.

https://vm.tiktok.com/ZGeTrR11x/

Ja vem vet men jag tycker ändå att Angelica som lagt upp detta på sin instagram från första början är trovärdig och hon verkar ju ha varit i kontakt med Felicia och hört sig för om just detta.
Angelica har ju ingen vinning i att ljuga.
Citera
2024-08-27, 19:26
Medlem
Citat:

Det va ungefär såhär jag mindes det också.
Citera
2024-08-27, 19:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Jag märker att vi behöver en ny dokusåpa med dessa intressanta personer som deltagare, The Crippster, Julia, Linnea, Joakim och Jonna, samt dom andra youtubersarna samt några vanlig (icke kända) personer Ett format som jag tror skulle fungera utmärkt är som Masterplan som visades på Kanal 5 i början av seklet, minns ni den dokusåpan? Det var den gode Adam Alsing som var programledare, och deltagare var bl.a Jessim, som kallade sig Hulk på forumet och René med flera.
- Precis som i BB så ska deltagarna följas dygnet runt, och en gång i veckan har tittarna möjlighet att byta ut huvudpersonerna mot nya deltagare. I slutänden hägrar låt säga en 2,5 miljoner (eller nåt).
Vad säger ni? Tror ni att detta skulle kunna bli bra TV?
Släng ihop alla dem och kör paradise hotel liknande program, fy fan vad dem skulle bli paranoida och hugga varandra i ryggen
Citera
2024-08-27, 19:37
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
https://vm.tiktok.com/ZGeTrR11x/

Ja vem vet men jag tycker ändå att Angelica som lagt upp detta på sin instagram från första början är trovärdig och hon verkar ju ha varit i kontakt med Felicia och hört sig för om just detta.
Angelica har ju ingen vinning i att ljuga.

Angelica kanske talar sanning för vem vet om hon fått sanning eller lögn berättat för henne?

Hela denna cirkus är kantad av människor med olika sanningar/lögner som vill göra just sina röster hörda.
Citera
2024-08-27, 19:46
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Angelica kanske talar sanning för vem vet om hon fått sanning eller lögn berättat för henne?

Hela denna cirkus är kantad av människor med olika sanningar/lögner som vill göra just sina röster hörda.
Var det inte Angelica som pratade skit om Julia och kallade henne en dålig mamma när dem var osams, och sen när dem blev sams var allt plötsligt bra igen?
Citera
2024-08-27, 19:47
Medlem
Citat:

Så kan det absolut vara men tror att Felicia hade bekräftat att de var så.
Men jag håller med det kommer bara mer & mer lögner från båda håll 🙄
Citera
2024-08-27, 19:49
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Var det inte Angelica som pratade skit om Julia och kallade henne en dålig mamma när dem var osams, och sen när dem blev sams var allt plötsligt bra igen?

Jag vill minnas att hon sågade Julia vid fotknölarna men anledningen minns jag inte.

Sen har jag missat massor eftersom jag inte har tid att följa med konstant.
Citera
2024-08-27, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Hon valde att ge Julia en ny chans om hon la korten på bordet, vilket Julia då gjorde men sen om de är sant vet man ju inte, dock verkar ju Angelica litat på henne.

Tråkigt trodde också Julia hade bättrat sig men det verkar inte så.
Jag hade fel helt enkelt.
Citera
2024-08-27, 19:52
Medlem
Citat:
Jag vill minnas att hon sågade Julia vid fotknölarna för men anledningen minns jag inte.

Sen har jag missat massor eftersom jag inte har tid att följa med konstant.

Det stämmer, men hon blev arg när det kom fram att Julia ljugit om ”kidnappningen”
Citera
2024-08-27, 19:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Hon valde att ge Julia en ny chans om hon la korten på bordet, vilket Julia då gjorde men sen om de är sant vet man ju inte, dock verkar ju Angelica litat på henne.

Tråkigt trodde också Julia hade bättrat sig men det verkar inte så.
Jag hade fel helt enkelt.
Har det kommit ut något nytt om Julia?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in