2024-08-27, 18:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Nja, inte direkt. Med tanke på Swifts enorma bekantskapskrets så är det oundvikligt att några av dem är sektmedlemmar i MAGA. Swift har t o m skrivit sånger mot Trump så sannolikheten att hon plötsligt endorsar rysshoran Trump är väldigt låg.
Visslaren fattar inte riktigt det där utan som övriga i sekten så är tron väldigt stor men i realiteten så är Swift en demokrat och hatar allt som Trump står för, Som du säger det är rätt oundvikligt att Swift har vänner som gillar Trumpeten så den teori visslaren har faller på eget grepp innan den ens kom till tanken!
Citera
2024-08-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Så du menar att Patrick Mahomes fru är en sektmedlem.
Det hade du inte vågat säga till Travis...

Varför är det relevant? Vi diskuterar inte Travis utan huruvida det finns bevis för att Swift är maga. Vilket det inte gör.
Citera
2024-08-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Visslaren fattar inte riktigt det där utan som övriga i sekten så är tron väldigt stor men i realiteten så är Swift en demokrat och hatar allt som Trump står för, Som du säger det är rätt oundvikligt att Swift har vänner som gillar Trumpeten så den teori visslaren har faller på eget grepp innan den ens kom till tanken!

Det råder panik nu och tydligen är MAGA nu bara tvärsöver mot många saker bara för att, riktiga argument hittas inte. Men de finns ju swifties som är för trump också, men Swift är så klart för kamala kamala kamala aaahahaaa så är det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Exakt! Jag blir ganska förbluffad över deras totala brist på källhänvisning och logik.
Citera
Bannlyst
Citat:
Varför är det relevant? Vi diskuterar inte Travis utan huruvida det finns bevis för att Swift är maga. Vilket det inte gör.
Oddsen talar för att hon röstar på Trump.
Men vad vet jag?
Citera
2024-08-27, 18:40
Medlem
Citat:
Men vad vet jag?

Källa?
Citera
2024-08-27, 18:42
Bannlyst
Citat:
Källa?
Det är min personliga åsikt.
Jag har säkert fel.
Citera
2024-08-27, 19:05
Medlem
develis avatar
Citat:
Men vad vet jag?
Vilka odds?
Vad gör det troligt att Swift skulle rösta på Trump?
Citera
2024-08-27, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vilka odds?
Vad gör det troligt att Swift skulle rösta på Trump?

Tror MAGA har insett att Trump förlorar och då är det här den reaktionen de får. Jag tror att insikten är svidande just nu. Swift har sagt sitt. Det är Kamala som gäller.
Citera
2024-08-27, 19:23
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Mahomes fru är i alla fall Trump-supporter, och Swift är ju bra kompis med henne, så oddsen talar väl för att Swift röstar på Trump.
För dig och mig, som saknar ideologiska skygglappar, är det uppenbart att Swift är closet-MAGA

Allt pekar på att hon är MAGA. Jag ska göra en enkel sammanställning för dig:
Swift är en vacker kvinna. Alla kvinnor som är demokrater är fula.

Swift är/var country. Hon är alltså uppvuxen med konservativa värderingar.

Swift uttalade sig flertalet gånger 2020 för Biden, men har nu tystnat och inte yppat ett ord om vare sig den Demente eller om Kamala. Uppenbarligen är hon djupt besviken och tar i sin tystnad, som så många andra, avstånd från demokraterna.

När Trump postar AI-genererade bilder på hennes älskade swifties iklädda Trump-tröjor ger hon sitt tysta medgivande.

Hennes bästa vänner och hennes pojkvän har likeat såväl Trumputtalanden som foton på Trump. Uppenbarligen har hon återgått till sina rötter som republikan nu när hon förstått MAGA.

Slutsatsen är enkel - Swift är closet-MAGA.
Citera
2024-08-27, 19:25
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
För dig och mig, som saknar ideologiska skygglappar, är det uppenbart att Swift är closet-MAGA

Allt pekar på att hon är MAGA. Jag ska göra en enkel sammanställning för dig:
Swift är en vacker kvinna. Alla kvinnor som är demokrater är fula.

Swift är/var country. Hon är alltså uppvuxen med konservativa värderingar.

Swift uttalade sig flertalet gånger 2020 för Biden, men har nu tystnat och inte yppat ett ord om vare sig den Demente eller om Kamala. Uppenbarligen är hon djupt besviken och tar i sin tystnad, som så många andra, avstånd från demokraterna.

När Trump postar AI-genererade bilder på hennes älskade swifties iklädda Trump-tröjor ger hon sitt tysta medgivande.

Hennes bästa vänner och hennes pojkvän har likeat såväl Trumputtalanden som foton på Trump. Uppenbarligen har hon återgått till sina rötter som republikan nu när hon förstått MAGA.

Slutsatsen är enkel - Swift är closet-MAGA.
https://www.newsweek.com/taylor-swift-swifties-kamala-harris-election-2024-1944548

Problemet är du likt alla andra i MAGA sekten är så faktaresistenta så det är otroligt lever i en egen bubbla och tron alla är MAGA, Problemet är bara denna gång har du så fel så din kompass snurrat sig dubbelt runt men du vill inte inse ens hur det ligger!
Taylor Swift är demokrat ut i fingerspetsarna sedan vad MAGA sekten gör på AI bilder så sektens medlemmar köper en falsk story är du ultimata beviset på, Lägg ned walk on för du har förlorat likt de övriga MAGA personer!
Senast redigerad av DjPutte 2024-08-27 kl. 19:37.
Citera
2024-08-27, 19:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Ideologiska skyddslappar är då likställt med att dra högerextrem smörja från 2016 ur röven och försöka återvinna det 2024.

Högerextrema Maga har redan kört detta race och det är lika meningslöst som att försöka vinna ett travlopp med en död häst.

Btw. Glöm inte kolla swifties för Kamala ikväll då de har sin gathering.
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Tror MAGA har insett att Trump förlorar och då är det här den reaktionen de får. Jag tror att insikten är svidande just nu. Swift har sagt sitt. Det är Kamala som gäller.
Så är det och de är lika fyrkantigt förutsägbara som sin orange guru.
Han kör också gammal skåpmat.
Senast redigerad av develi 2024-08-27 kl. 19:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in