Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Nej, men poliserna reagerar på hur personer som skall flyga uppträder och på hur situationen ser ut för barnet.
Det har säkert varit tjafsat precis som han beskriver - men situationen har knappast spårat ur så det satt något stort trauma hos barnet.
Har det varit stor cirkus på Arlanda så lär det ju dyka upp film på det från andra på plats - så det är väl bara att avvakta så får man se vad som utspelades när de filmerna kommer fram.
Varför lyssnar du inte på vad Chrippa säger om hur de betedde sig på flygplatsen? Bland annat det att Nea skrek till polisen att jag ska filma er era jävla råttor. Och skrek åt dem att de har inte rätt att ta något. Och hon skrek åt namn åt dem och allt. Hon var riktigt jävla förbannad säger Chrippa. Linnea vart förbannad så ini helvete. De skulle ha lagt sina resurser på annat, och det sa jag till dem.
Linnea sa att det finns andra kreatörer som ni ska ta, Linnea skrek bara rakt ut det finns en jävel ni ska ta.
Jag blev jävla imponerad, hon ställde upp för mig hon skrek att det att nu räcker det med den här jävla häxjakten.
Chrippa blev mest förbannad för att de gick fram när Chloe var med, det var så dåligt skött, jävla råtter alltså, jag hatar svensk polis.
Nästa gång ska de filma båda två och Chrippa som snart är 40 ska ha sex klockor på armen så det bara hänger. Han ska också ha en ryggsäck med en guldtacka i.
De här två är riktiga juveler.