2024-08-27, 08:13
Medlem
Nibiruans avatar
Hej,

Jag undrar om någon här vet varför Bandcamp for Fans/Buyers appen inte går att hitta på Google Play Store f.n?
När gjorde de en app för band/artister och en för fans/köpare egentligen?

Tog bort appen från min mobil då streamingen till google chrome krånglade/slutar fungera ofta, men nu kan jag inte hitta rätt app (den enda appen som dyker upp är den för band/artister och med mina inloggningsuppg. så går det inte att logga in där).

Någon som vet?
Citera
2024-08-27, 14:09
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiruan
Hej,

Jag undrar om någon här vet varför Bandcamp for Fans/Buyers appen inte går att hitta på Google Play Store f.n?
När gjorde de en app för band/artister och en för fans/köpare egentligen?

Tog bort appen från min mobil då streamingen till google chrome krånglade/slutar fungera ofta, men nu kan jag inte hitta rätt app (den enda appen som dyker upp är den för band/artister och med mina inloggningsuppg. så går det inte att logga in där).

Någon som vet?

https://bandcamp.en.uptodown.com/android
Citera
2024-08-27, 16:51
Medlem
Jag gissar att din telefon inte har Android 7 eller senare. Jag hittade inte heller appen i en enhet med Android 6.
Citera
2024-08-28, 06:43
Medlem
Nibiruans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obyn
Jag gissar att din telefon inte har Android 7 eller senare. Jag hittade inte heller appen i en enhet med Android 6.

Jag har Android 14 och One UI 6.
Sökte efter en apk av programmet och fick ner det igen, men finns fortfarande bara Bandcamp for artists/labels att ladda från Google Play Store, får felmeddelande om jag ex.vis trycker på en direktlänk till korrekt app.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in