Citat:
Ursprungligen postat av
HundenHansson
Ett av mina lifehacks är att jag brukar köpa ett helt gäng svarta strumpor (minst 10 par) som jag har till vardags. Då slipper man hålla på att para ihop dem efter tvätt. Om någon enstaka går sönder är det bara att slänga den. Men när alla börjar bli slitna slänger jag rubbet och köper nya.
Nu är det dags att uppgradera. Men vilka strumpor ska jag köpa? Sist blev det från Stadium, men det var det sämsta köpet hittills. De luddar som fn och har slitits ut snabbt.
Mina krav:
*Svarta
*Luddfria
*Tunna (dvs inte av Tennistyp)
*Inte allt för dyra
Citat:
Ursprungligen postat av
Soffpotatis1357
Finns inga bättre strumpor. Alla är lika bra/dåliga. Det går lika bra med 20-pack från ÖoB. Svarta. Tunna. Luddar inte. Blir normalt slitage som på alla andra strumpor.
Citat:
Ursprungligen postat av
DipsMedSlips
Jag köpte nyss från Dressman tre 3-pack strumpor för 99:- per styck och är nöjd. Blir ungefär 30 kr per par. Dock inte lika sköna eller fylliga som Fathers & Friends men såg att de hade rea nu på sin hemsida om det är av intresse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Har2meterkuk
Brothers 5 pack för 199.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tobbex73
Var inne på H&M och köpte bambusockar, som jag läste skulle vara bra. Hittills nöjd, luktar inte ren ondska efter en dag i skor. Har kört på tubisar/tennis hela livet för att de inte luktar, men de luddar ju som fasen. Ska prova fler bambu av olika märken, än så länge verkar de bra.
Ett gäng snubbar som snackar om vilka strumpor som är bäst haha.
Bara gå till willys, lidl eller vart fan som helst som är billigast och köp ett par svarta eller vita långa strumpor.