En person har hittats skadad i centrala Sandviken på måndagskvällen, rapporterar P4 Gävleborg.
Skadeläget är oklart.
En stor polisinsats pågår i området.
Polisen får samtal om ett misstänkt pågående våldsbrott i centrala delarna av Sandviken.
På plats anträffas en person skadad av någon form av vasst föremål. Personen, som är vid medvetande när ambulans kommer till platsen, transporteras med ambulans till sjukhus.
Polisen utreder händelsen och platsen för det inträffade har spärrats av och utredningsåtgärder pågår.
Om man kollar på bilderna från arbetarbladet så transporteras en person på sittande bår ut från en dörr. Är det en dörr till trapphus eller bakingång från butiken?
Kan det vara butiksägaren som blivit knivad? Eller, den som jobbade i butiken. Jag menar, annars ”hittas” man inte, butiken är för liten för att man ska kunna knivhugga någon utan att det märks av dom som jobbar.
Kan det vara butiksägaren som blivit knivad? Eller, den som jobbade i butiken. Jag menar, annars ”hittas” man inte, butiken är för liten för att man ska kunna knivhugga någon utan att det märks av dom som jobbar.
Ser ut som butiken bakdörr, men undrar varför..jag tror tyvärr på hömd