Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Mycket hurrande för tanken på sjuka människor som kan tänka sig att anmäla någon till myndigheterna i Dubai - trots att det inte handlar om agerande som skadar någon och som är helt lagligt i Sverige.
En del av er är mer än lovligt sjuka - som hyenor faktiskt.
Nu var det inte någonting som varken hyllade eller kritiserade någon som nu eventuellt skulle anmält honom (det enda jag skrev var att jag inte ens tror att detta skett). Det var inget uppmuntrande och jag skulle själv inte ens orka lägga den energin på att göra något.
Men som vanligt när man kritiserar faktiska fel Chrippa varit villig att begå och lyft det faktum att det enbart är han själv genom att bryta mot en lag som det land han frivilligt valt att åka till har som, om någon nu mot förmodan faktiskt skulle ha anmält honom, skulle utsatt sin dotter för ett eventuellt trauma.
Hade han nu verkligen velat spela så finns det så många andra destinationer han kunnat åka till och få sol och en härlig semester och samtidigt kunnat spela fritt utan att behöva bryta mot någon lag. Men han valde att åka till Dubai och då får han ju rätta sig i ledet efter deras lagar. Och det är ju inte som att detta är något som inte är välkänt, det är inte någon liten lag man inte känner till och lätt missar.
Men så fort Chrippa gjort fel då går du in i försvar.
Och om något är sjukt är det att som du önskar personer en plågsam död.
Backar du även personer som kommer till Sverige och bryter mot våra lagar?? 🤦🏼