2024-08-26, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
man golar inte ned någon om det inte är mord eller pedofili. så har vi det klart. man sköter sitt. men när någon gör bort sig med flit så öppet så är det klart man måste få ifrågasätta det. det han söker är ju alla(h)s uppmärksamhet, då måste man ju räkna med att kunna bli ifrågasatt iaf.

Ja och det borde ju alla förstå att han själv skapar diskussioner.
Tror inte ens någon ringde hotellet och sa något, han behövde väl lite uppmärksamhet bara.
Citera
2024-08-26, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tror inte ens någon ringde hotellet och sa något, han behövde väl lite uppmärksamhet bara.

han vill ju ha uppmärksamhet. det är ju det han lever på. det är ju därför han går så extremt långt nu. han kallar alla för nedsättande saker som en ställer en simpel fråga. och nu vågar han inte ens komma hem till sverige. han vågar inte ens skriva sig på den adressen han bor på. han vet att det är hårda straff för ekobrott och att han sedan kommer hamna på samhall resten av livet som skuldsatt.
Citera
2024-08-26, 10:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ljög kräket om att Jacke skulle hoppa av jocki-dokumentären?
https://ibb.co/7Snzfk2
Han sa aldrig att Jacke skulle hoppa av.
Jacke var redan intervjuad. Han sa att Jacke hade berättat om och varnat för upplägget av dokumentären - och att han och mamman därför hoppade av trots att teamet var på plats i Spanien för att göra intervjuer.
Citera
2024-08-26, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
han vill ju ha uppmärksamhet. det är ju det han lever på. det är ju därför han går så extremt långt nu. han kallar alla för nedsättande saker som en ställer en simpel fråga. och nu vågar han inte ens komma hem till sverige. han vågar inte ens skriva sig på den adressen han bor på. han vet att det är hårda straff för ekobrott och att han sedan kommer hamna på samhall resten av livet som skuldsatt.

Han är hemma i Sverige nu kom hem igår tror jag.
Men du har rätt ganska uppenbart att han gillar uppmärksamheten, han använder andra sidor för hålla igång dramat,och han har flera sätt att göra det på men snart kommer allt komma fram och korten läggs på bordet och då är det inte lika kul längre.
Citera
2024-08-26, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han sa aldrig att Jacke skulle hoppa av.
Jacke var redan intervjuad. Han sa att Jacke hade berättat om och varnat för upplägget av dokumentären - och att han och mamman därför hoppade av trots att teamet var på plats i Spanien för att göra intervjuer.

Han sa det upprepade gånger på stream.
Citera
2024-08-26, 10:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det lustiga är ju att hans påstående om att folk ringt hotellet kommer efter att du lagt ut ditt inlägg om att han skulle streama och att det inte var okej i Dubai.

Så jag tror inte han ljög alls. Jag tror att idioter ringt och försökt sätta dit honom.
Citera
2024-08-26, 10:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han sa det upprepade gånger på stream.
Det berättades om det i en video främst -- och det där med "stream" tar ni alltid till när skarvar och hittar på -- eftersom stream försvinner.

Han säger ingenting om att Jacke skall hoppa av i videon - han säger att Jacke ringt och varnat honom och mamman.
Citera
2024-08-26, 10:55
Medlem
Citat:
Det berättades om det i en video främst -- och det där med "stream" tar ni alltid till när skarvar och hittar på -- eftersom stream försvinner.

Han säger ingenting om att Jacke skall hoppa av i videon - han säger att Jacke ringt och varnat honom och mamman.

Han sa det återkommande på stream.
Citera
2024-08-26, 11:05
Medlem
Citat:
Det lustiga är ju att hans påstående om att folk ringt hotellet kommer efter att du lagt ut ditt inlägg om att han skulle streama och att det inte var okej i Dubai.

Så jag tror inte han ljög alls. Jag tror att idioter ringt och försökt sätta dit honom.

Jaha och? Knappast att jag skulle ringa ett betalsamtal för att sätta dit honom i ett annat land 😂 han ska ju åka dit här så vi alla får höra när han gör bort sig i rätten.

Men då förstår jag att det var mig du önskade livet ur, bra då vet vi!
Citera
2024-08-26, 11:05
Medlem
Citat:

Jag tror inte heller på det. Han skojade nog bara lite för att se hur fort det kommer ut på flashback. Han har ju, enligt sig själv, gjort så ofta.
Citera
2024-08-26, 11:08
Medlem
Citat:

Fast han säger ju väldigt mycket där på tal om att vara tyst. Ska det inte få återges här menar du?
Citera
2024-08-26, 11:08
Medlem
Citat:

Fel igen hans streams brukar ligga kvar sen delas dom på youtube så det är bara att in och lyssna ikapp.

Och den där varningen från Jacke verkar ju inte heller vara sant, men det kommer säkerligen komma fram de också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in