2024-08-26, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det tror jag också, han vill vara nått som han aldrig kan bli.
Men och?

Hur kan det störa dig?
Citera
2024-08-26, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vadå manus?

Det är inget konstigt att skriva ner va man ska säga innan.
Har du inte gått i skolan?

TV4 och SVT läser från manus.

Men om Chrippa gör det och använder det som hjälpmedel så är det oseriöst.
Va?

En annan grej ifall det är stödord för något han själv skrivit / vill prata om. Ser väldigt oseriöst ut när hon sitter brevid och småler under hela videon. Det är vad jag och de flesta tycker.
Citera
2024-08-26, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
En annan grej ifall det är stödord för något han själv skrivit / vill prata om. Ser väldigt oseriöst ut när hon sitter brevid och småler under hela videon. Det är vad jag och de flesta tycker.

Jag har för mig att Linnéas mamma skulle godkänna texten enligt Chrippa. Först på 5:e försöket fick han läsa upp det.
Kan ha fel men det är så jag kommer ihåg.
Om det är sant är en fråga som jag ställer retoriskt eftersom vi inte kommer att få veta om det är sant.
Citera
2024-08-26, 08:25
Medlem
Citat:
Men och?

Hur kan det störa dig?

På vilket sätt sa jag att det stör mig?
Citera
2024-08-26, 08:36
Medlem
Ljög kräket om att Jacke skulle hoppa av jocki-dokumentären?
https://ibb.co/7Snzfk2
Citera
2024-08-26, 08:49
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror nog han själv är medveten om att myndigheterna kan komma i kapp - men och om de gör det så har han ju levt rejält gott några år och upplevt mycket.

Du får bestämma dig nu - slösar han pengar eller gör han ekonomiskt vettiga val?

Hur som helst så lär det vara år som han har med sig och kan minnas genom livet. Det är trevliga upplevelser man vill samla på - inte knäckebröd och knega. Barnet får ju hänga med på mycket och kommer att ha upplevt mycket - och hon kommer inte vara skuldsatt med ett öre oavsett hur det går för Chrippa ekonomiskt.

Jag har kollat på hotellet - riktig lyx. Jag skulle absolut inte ha något emot att prova det vilken tid på året som helst. Att restaurangen inte är fullsatt skulle jag dessutom snarare se som något positivt än negativt. Man får bättre service och man är ju inte där för äta upp andra gäster.

Jag undrar dessutom - när de var där i april, var det också ett tecken på hur fattigt han lever?

Du låter som Chrippa?

Barnet behöver inte hänga med se Dubai Marbella med en gapig farsa som svär hela tiden och är allmänt retard. Hon behöver förskolan rutiner och kompisar. Men alla tänker annorlunda.

Med tanke på hennes två föräldrar och deras White-Thrash beteende lär hon skuldsätta sig också såfort hon får chansen.

Du får det låta som att det kommer vara värt för Chrippa att sitta på kåken för några minnen han kommer ha från resor? Han har ju ett barn, vem ska ta han om henne när han sitter på kåken? Hans valross till ex? Hans crackhead morsa? Ge dig nu, ingen är avundsjuk på honom.
Citera
2024-08-26, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ljög kräket om att Jacke skulle hoppa av jocki-dokumentären?
https://ibb.co/7Snzfk2

Sa han att J skulle hoppa av?
Senast redigerad av VilaVila 2024-08-26 kl. 09:13.
Citera
2024-08-26, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila

På stream, ja, flera gånger innan han började kalla båda bröderna för råttor bland annat p g a att Jacke skulle medverka.

I videon (18:45) pratar han om hur "Jacke känner nu" efter att dokumentären om Jockis barndom avslöjats - att handla om Jockis barndom.
Senast redigerad av banal 2024-08-26 kl. 09:26.
Citera
2024-08-26, 09:28
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
På vilket sätt backar jag chrippas sjuka beteende när jag ber dig förklara hur man vet i vilken video han ljuger och i vilken video han talar sanning?
Kan du hänvisa till något inlägg där jag backar Chrippas sjuka beteende?
Nej det kan du inte, du bara säger saker som inte är sant för att du inte kan svara på frågan och blir arg, det om något säger ju hur tappad du är, hur sjuk du är, hur cp du är.

Bara kolla tidigare inlägg. Du har backat han sen dag 1 din jävla mupp. Du ifrågasätter ju allt med därav du tar hans sida.

Åter igen, han är den största mytomanen och han vrider och ljuger på allting det är DET du stödjer när du ifrågasätter. Spelar ingen jävla roll vilken av alla gånger han ljugit det är hans sjuka beteende.
Senast redigerad av Horrorgram 2024-08-26 kl. 09:44.
Citera
2024-08-26, 09:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Du låter som Chrippa?

Barnet behöver inte hänga med se Dubai Marbella med en gapig farsa som svär hela tiden och är allmänt retard. Hon behöver förskolan rutiner och kompisar. Men alla tänker annorlunda.

Med tanke på hennes två föräldrar och deras White-Thrash beteende lär hon skuldsätta sig också såfort hon får chansen.

Du får det låta som att det kommer vara värt för Chrippa att sitta på kåken för några minnen han kommer ha från resor? Han har ju ett barn, vem ska ta han om henne när han sitter på kåken? Hans valross till ex? Hans crackhead morsa? Ge dig nu, ingen är avundsjuk på honom.
Barn behöver sina föräldrar mer än de behöver olika institutioner.
Dessutom går hon ju på förskola - så det finns inget för er som förespråkar "staten fostrar" att klaga på.

Du verkar i vart fall som helst vara väldigt avundsjuk givet att det inte finns någon substans i det du gnäller om.
Citera
2024-08-26, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila

Han pratade om de i streams.
Det verkar inte ens vara så som Chrippa sa från början att Jacke ”varnade” honom, utan allt handlade om att han inte fick dom pengarna han ville ha.
Jacke var inte emot dokumentären.
Citera
2024-08-26, 10:20
Medlem
Citat:
Fine’
Man kan störa sig på alla moment du beskriver.

Men hur psykiskt störd är man om man kontaktar myndigheterna i Dubai?
Då är man riktigt sjuk i huvudet.

Dessa kommunister/angivare (1984) går lös på gatorna och de har fri tillgång till nätet.

Skrämmande

man golar inte ned någon om det inte är mord eller pedofili. så har vi det klart. man sköter sitt. men när någon gör bort sig med flit så öppet så är det klart man måste få ifrågasätta det. det han söker är ju alla(h)s uppmärksamhet, då måste man ju räkna med att kunna bli ifrågasatt iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in