Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jag tror nog han själv är medveten om att myndigheterna kan komma i kapp - men och om de gör det så har han ju levt rejält gott några år och upplevt mycket.
Du får bestämma dig nu - slösar han pengar eller gör han ekonomiskt vettiga val?
Hur som helst så lär det vara år som han har med sig och kan minnas genom livet. Det är trevliga upplevelser man vill samla på - inte knäckebröd och knega. Barnet får ju hänga med på mycket och kommer att ha upplevt mycket - och hon kommer inte vara skuldsatt med ett öre oavsett hur det går för Chrippa ekonomiskt.
Jag har kollat på hotellet - riktig lyx. Jag skulle absolut inte ha något emot att prova det vilken tid på året som helst. Att restaurangen inte är fullsatt skulle jag dessutom snarare se som något positivt än negativt. Man får bättre service och man är ju inte där för äta upp andra gäster.
Jag undrar dessutom - när de var där i april, var det också ett tecken på hur fattigt han lever?
Du låter som Chrippa?
Barnet behöver inte hänga med se Dubai Marbella med en gapig farsa som svär hela tiden och är allmänt retard. Hon behöver förskolan rutiner och kompisar. Men alla tänker annorlunda.
Med tanke på hennes två föräldrar och deras White-Thrash beteende lär hon skuldsätta sig också såfort hon får chansen.
Du får det låta som att det kommer vara värt för Chrippa att sitta på kåken för några minnen han kommer ha från resor? Han har ju ett barn, vem ska ta han om henne när han sitter på kåken? Hans valross till ex? Hans crackhead morsa? Ge dig nu, ingen är avundsjuk på honom.