2024-08-25, 18:18
Medlem
jag fattar inte hur en pundare som räkan kan tänkas vistas i dubai. nolltolerans för allt. sharia lagar kan tillämpas. att klä sig bögigt är olagligt. droger ska vi inte prata om. som vanligt är det hyckleri då västerlänningar kan köpa det på nattklubbar. men en sharia polis kan få för sig saker så man kan hamna i problem om man upplevs som påverkad på gatan. det är enligt mig en jävligt suddig plats att vistas på om man inte är 100% på vad man gör. nu är dubai dock en samlingsplats liksom marbella för kriminella. så det är väl därför. men jag kan ändå inte förstå hur man kan besöka ett ställe där allt är så luddigt.
Citera
2024-08-25, 18:36
Medlem
Vart får han in pengar ifrån? Han har en familj att föda, ett lyxliv att betala. Man får ju inte ta lån utan en inkomst.
Citera
2024-08-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Vart får han in pengar ifrån? Han har en familj att föda, ett lyxliv att betala. Man får ju inte ta lån utan en inkomst.

Han får sin lön från YT och sen så skattar han inte på sin inkomst. Så det är svårt att mäta ut när han inte har pengar på banker typ. Jag misstänker att han har ett stort konto i UAE och där behöver man inte skatta på sina inkomster så UAE lär inte försöka ta något. Det är därför han ibland pratar om att bo där. Den där Danjal eller vad han heter bor där och jag har hört att han har hjälpt Chrippa med hur det går till där för att underlätta för Chrippa.
Citera
2024-08-25, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, men du verkar helt jävla slut.

Varför tror du han ljuger i en video och talar sanning i en video? Hur vet vi i vilka videos han ljuger och vilka han talar sanning?
Hur vet du att han inte ljög i videon hos Anjo, och talade sanning i videon efter Anjo där han förnekar allt?

Tänk själv.

Talar man sanning om en person när man sitter själv. Eller när man läser ett manus brevid personen som man snackat om veckor innan?
Citera
2024-08-25, 20:01
Medlem
Är Chrippa o Linnea vänner med Prefab Andreas som är Julias nya pojkvän?

Så allt kommer gå smidigt med överlämningar av Chloe o hennes förskola o förskoleklass?
Citera
2024-08-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
jag fattar inte hur en pundare som räkan kan tänkas vistas i dubai. nolltolerans för allt. sharia lagar kan tillämpas. att klä sig bögigt är olagligt. droger ska vi inte prata om. som vanligt är det hyckleri då västerlänningar kan köpa det på nattklubbar. men en sharia polis kan få för sig saker så man kan hamna i problem om man upplevs som påverkad på gatan. det är enligt mig en jävligt suddig plats att vistas på om man inte är 100% på vad man gör. nu är dubai dock en samlingsplats liksom marbella för kriminella. så det är väl därför. men jag kan ändå inte förstå hur man kan besöka ett ställe där allt är så luddigt.

Det fanns nog en anledning att han åkte dit just nu när det blev lite hett här hemma 🔥
Många kriminella vill ju ordna för sig.
Citera
2024-08-25, 21:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Hör du själv va fan du säger? Han vet för fan själv inte ens vad som är sanning.

Nej det är du som helt tappad och så jävla sjukt att du backar hans störda beteende. Men kanske inte så konstigt du säkert är på samma nivå som han ditt cp.
På vilket sätt backar jag chrippas sjuka beteende när jag ber dig förklara hur man vet i vilken video han ljuger och i vilken video han talar sanning?
Kan du hänvisa till något inlägg där jag backar Chrippas sjuka beteende?
Nej det kan du inte, du bara säger saker som inte är sant för att du inte kan svara på frågan och blir arg, det om något säger ju hur tappad du är, hur sjuk du är, hur cp du är.
Citera
2024-08-25, 22:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tänk själv.

Talar man sanning om en person när man sitter själv. Eller när man läser ett manus brevid personen som man snackat om veckor innan?
Det finns dock privata samtal emellan Chrippa och Jocke, som Jocke spelade in utan Chrippas vetskap, där han säger samma sak, där han säger att Linnea inte slagit lilla C, osv.
Så jag vidhåller fortfarande att det är svårt att veta när Chrippa ljuger och talar sanning.
Men det som kom ifrån polisen, fupen, osv, det talar emot det chrippa säger i sin video hos Anjo om vad som hände den dagen han häktades, och jag litar mer på polisen än på Chrippa.
Citera
2024-08-25, 22:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aroblin
Är Chrippa o Linnea vänner med Prefab Andreas som är Julias nya pojkvän?

Så allt kommer gå smidigt med överlämningar av Chloe o hennes förskola o förskoleklass?
Tveksamt, om jag minns rätt hade prefab Andreas sagt att han skulle orsaka kaos eller liknande, så han verkar inte vilja stötta Julia i att ha ett bra och fungerande samarbete med Chrippa gällande lilla C.
Men det kan ju också bara varit något han sa.
Och jag vet inte om Julia och prefab Andreas fortfarande dejtar?
Citera
2024-08-26, 00:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, riktigt sjuka människor
Hur fan kan man vara så sjuk I huvudet så man försöker få någon fängslad i Saudi för saker som är fullt lagliga i Sverige.

Hoppas den eller de krypen får en plågsam död och att karma kommer snart

Jaha vad fan är det jag läser? Har denna tråden tappat hjärnan?
Citera
2024-08-26, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tänk själv.

Vadå manus?

Det är inget konstigt att skriva ner va man ska säga innan.
Har du inte gått i skolan?

TV4 och SVT läser från manus.

Men om Chrippa gör det och använder det som hjälpmedel så är det oseriöst.
Va?
Citera
2024-08-26, 03:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jaha vad fan är det jag läser? Har denna tråden tappat hjärnan?
Denna tråd tappade hjärnan i januari när folk tyckte det var okej att en tjej som påstods ha blivit misshandlad förtjänade hot, hat, drev, förföljelse, trakasserier, att hon förtjänade att det spreds helt sjuka lögner om henne och hennes familj, folk t.o.m hotade att döda Linnea, det hade folk i denna tråd inga problem att stötta eftersom "Anjo sa att det är sant", samma som att folk hade inga problem att stötta mass anmälning till soc eftersom "Jocke sa så", vilket t.o.m ledde till att folk planerade att kidnappa lilla C för att "rädda" henne.
Men först nu reagerar du?
Vart var du tidigare när tråden totalt tappar hjärnan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in