2024-08-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyHunter
Som jag sagt Inna, inte en sjukdag på 30+ år, så k om igen lite va 😂😂😂

Länk 1
Denna artikel diskuterar möjliga mekanismer genom vilka COVID-19-vacciner skulle kunna påverka immunsystemet, men den etablerar inte ett direkt samband med allvarliga skador. Fokus ligger på immunologiska effekter och potentiella bieffekter.

Länk 2
Denna studie undersöker förekomsten av myokardit efter vaccination med mRNA-vacciner. Myokardit är en känd men sällsynt biverkning, och artikeln diskuterar prevalensen och riskerna för detta tillstånd.
Man kan dock få detta också av en vanlig förkylning så vad vill du komma med detta?

Länk 3
Skippar vi då ni själva brukar rata just Wikipedia

Länk 4
Denna preprint-artikel analyserar olika aspekter av COVID-19-vaccinets effektivitet och säkerhet, men eftersom den är en preprint, har den inte genomgått peer review-processen.

Slängde du in det i en AI igen, eller är du en såpass stor imbecill att du inte ens kan läsa titeln av studien?

Länk 1 påvisar tydligt en timlig koppling mellan författarens egen cancer och hans giftspruta.

Länk 2 har ingenting med myokardit att göra din jävla idiot.

Länk 3 påvisar tydligt mekanismen bakom ditt försämrsde immunförsvar. Covid kommer inte försvinna, och förhoppningsvis muterar det inte föe att utnyttja era sårbarheter, för annars blir det antibody-dependent enhancement och massdöd.

Länk 4 den har redan blivit publicerad, vilket står klart och tydligt i den, din jävla pajas nolla.
Citera
2024-08-25, 23:06
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Vaccin gör människor sjuka - (Autism, Adhd, utvecklingsstörningar, allergier etc.)

När var senast du såg vuxna människor så autism , adhd allergier osv
Denna tråd ör riktad emot barnvaccination
Vare sig du vill det eller inte

Det är barn som inte har utvecklat blod och hjärn barriär eller njut/ lever funktion vilket betyder att barn löper störst risk att det händer något med, det är även dom vi vaccinerar mest
Att vaccinera ett barn är en miljon gånger värre ön en vuxen
Du kan försöka blinda för sanningen hur mycket du vill.

Tjadu, finns flera som fått diagnos som vuxna men du vill inte räkna med dem då?

Men se på fan för konsensus består 😂
Citera
2024-08-25, 23:08
Medlem
INGEN tvingas att injiceras med NÅGOT vaccin, det är HELT frivilligt. End of conversation.
Citera
2024-08-25, 23:09
Medlem
Citat:
Nu har jag inte ChatGPT så jag är högst osäker på vad du menar med det?

Vad menar du jag ska gilla?

Oavsett så är konsensus idag just att vacciner är säkra och effektiva, ni visar bara på en stor desinformation våg med högst oklart mål. Dessvärre för er är det inte sådant som ändrar konsensus ett dugg.

Så sant, vi kanske borde bli vaccinpushare istället. Det är ju lite av en omvänd eugenik. Vi får alla midwits att ta vaccin, så de och deras avkommor blir sjuka, autister och dumma i huvudet medan idioter och genier avstår.

Men besvara nu mitt hypotetiska scenario. Vi antar att kopplingen mellan vaccin och autism är genuin, vad har då staten och läkemedelsföretagen för incitament med att upplysa och informera människor om detta?

De kommer båda förlora enormt på detta, då människor inte längre kommer ha något tillit för dessa institutioner, efter decennier och decennier av lögner och hjärntvätt.

Så vad tror du man hade gjort i detta fallet?*
Citera
2024-08-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Ditt citat saknar källa. Aluminium är inte en tungmetall.

Men jag ska ge dig ett litet tips. Fritt aluminium finns inte i hjärnan och inte i vaccin.
Sa jag att aluminum var en tung metal ?
Som jag pointers flera gånger nerologiska sjukdomar har inte en orsak utan kan ha flera
Aluminium är en av dom som är bevisa
Hårdmetaller som tex kvicksilver är en

Previous studies showed that prolonged exposure to fluoride (F-) and aluminum (Al3+) ions is associated with numerous diseases including neurological disorders. They don't have any known biological function. But they can bind with proteins that interact with ions similar to them. Such unwanted interactions affect the normal biological function of the target proteins, as well as their downstream protein-protein interactions. Several studies show the detrimental effects posed by them including Alzheimer's disease

Vet du inte hur man hittar en källa själv eller ?
Har du inget fungerande internet utanför Flashback ?

Torkar sin mamma dig i arslet fortfarande, dags att växa upp kanske ?
Citera
2024-08-25, 23:12
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Vet du inte hur man hittar en källa själv eller ?

Det är på dig att ange källa. Tror t o m att det är mot reglerna det du gör.
Citera
2024-08-25, 23:15
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoix

Slängde du in det i en AI igen, eller är du en såpass stor imbecill att du inte ens kan läsa titeln av studien?

Länk 1 påvisar tydligt en timlig koppling mellan författarens egen cancer och hans giftspruta.

Länk 2 har ingenting med myokardit att göra din jävla idiot.

Länk 3 påvisar tydligt mekanismen bakom ditt försämrsde immunförsvar. Covid kommer inte försvinna, och förhoppningsvis muterar det inte föe att utnyttja era sårbarheter, för annars blir det antibody-dependent enhancement och massdöd.

Länk 4 den har redan blivit publicerad, vilket står klart och tydligt i den, din jävla pajas nolla.

Ah, nu förstår jag, du har bytt personangrepp och härskarteknik 😂
Nej jag använder inte ChatGPT, hatar den skiten faktiskt.

1. Anekdotiska = värd noll som bevis

4. Publicerad betyder inte peer reviewed

Konsensus idag, vad är det nu igen? Varför är det så trotts att ni gödsla rappirt er som om ert liv hängde på det? Kan det vara för att större delen är anekdotiska bevis och/eller håller för låg kvalité?

Så vad är konsensus idag? Att vaccin är både säkra och effektiva.

Kan du inte prova köra lite grövre personangrepp, det är rätt mysigt 😂
Citera
2024-08-25, 23:18
Medlem
ConspiracyHunters avatar
Citat:
Så sant, vi kanske borde bli vaccinpushare istället. Det är ju lite av en omvänd eugenik. Vi får alla midwits att ta vaccin, så de och deras avkommor blir sjuka, autister och dumma i huvudet medan idioter och genier avstår.

Men besvara nu mitt hypotetiska scenario. Vi antar att kopplingen mellan vaccin och autism är genuin, vad har då staten och läkemedelsföretagen för incitament med att upplysa och informera människor om detta?

De kommer båda förlora enormt på detta, då människor inte längre kommer ha något tillit för dessa institutioner, efter decennier och decennier av lögner och hjärntvätt.

Så vad tror du man hade gjort i detta fallet?*

Tråden är fortfarande inte hypotetiska, ni påstår benhårt så jag svarar igen.

Dagens konsensus är att vaccin är både säkra och effektiva. Vill ni ändra på det är desinformation fel väg att gå.
Citera
2024-08-25, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är på dig att ange källa. Tror t o m att det är mot reglerna det du gör.
Varje inlägg du gör så bryter du mot reglerna alltså, då du aldrig lyckats skicka en källa.

Och hur i helvete för du det hör till " Free aluminum " aluminum hydroxide, aluminum phosphate, alum (potassium aluminum sulfate
från mitt tidigare inlägg

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5879948/

Har du någon som helst aning om nånting ?

Finns ingen regel som säger att jag måste visa källa.
Senast redigerad av Superburkeen 2024-08-25 kl. 23:21.
Citera
2024-08-25, 23:26
Medlem
Citat:
Tjadu, finns flera som fått diagnos som vuxna men du vill inte räkna med dem då?

Men se på fan för konsensus består 😂
Så du påtår att dagen man får diagnosen är dagen ma fått sjukdomen ?
Bara för folk testar sig senare i livet så är det inte då dom fått det...

Du är diagnoserad va ?
Citera
2024-08-25, 23:28
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Varje inlägg du gör så bryter du mot reglerna alltså, då du aldrig lyckats skicka en källa.

Jag gör det vid varje citat.

Men om du inte tror på DNA och RNA så tror jag att väldigt många inte kommer vilja tala med dig.

Vi vanliga människor tror att man kan bli smittade av virus, och att man kan vaccinera mot många virus relativt risktfritt.
Citera
2024-08-25, 23:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Du valde att fokusera på staten i frågan, och slängde med lite taffliga exempel.
Taffliga exempel? På vadå?

Citat:
Om staten har sådant incitament att alla skall vara friska och krya i landet, bör de väl ha betalat för en massa forskning som påvisar att offrena inte skadas?
Varför det? Räcker det inte med att man har ett omfattande regelverk för godkännande och prövning av läkemedel samt övervakning av statliga instititioner?

Citat:
Hur gjorde du den kalkylen när du inte vet vsre sig nyttab de gjort, eller skadan de gjort?

Fann du den kalkylen i stolgången?

Nej på pubmed:
Citat:
Value of the Immunization Program for Children in the 2017 US Birth Cohort

Over the cohort's lifetime, routine childhood immunization prevented over 17 million cases of disease and 31 000 deaths; 853 000 life years and 892 000 quality-adjusted life-years were gained. Estimated vaccination costs ($8.5 billion) were fully offset by the $63.6 billion disease-related averted costs.
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35821603/

Citat:
Korrelationer och mekanismer av skada. Vi har vittnesmål från föräldrar som märker förändringar i sina spädbarn, och vi har lite veka observationella studier som tydligt påvisar att vaccinerade har mer allergi, ADHD och andra problem.

Men du får gärna ge din förklaring varför vi har sett storleksordningar av ökningar av allergiker och autister.
Det är nog uppenbart för det flesta att den främsta orsaken till att allt fler får diagnosen autism är att man över huvud taget börjat diagnosticera för autism och att det därför upptäcks fler fall..

Det är även vad både svenska och amerikanska myndigheter säger – ökningen kan främst förklaras med att vi alls börjat diagnosticera autism, att vi ökat diagnosticeringen av autism och att begreppet autism utökats kraftigt till att omfatta avsevärt större grupper än initialt.

Landstinget Stockholm: Med diagnosmanualen DSM-5 skedde stora förändringar inom autismområdet. De diagnoser som tidigare fanns i DSM-IV-TR är nu samlade i en enda övergripande diagnos: autism spectrum disorder.
Autismdiagnosen exploderar. För varje år blir tusentals fler barn och vuxna utredda. I Stockholms
län har 5,2 procent av tonårspojkarna diagnosen. – Vi pratar om ett annat tillstånd än vi gjorde för tjugo år sedan, säger Sebastian Lundström, psykolog och forskare på Gillbergcentrum.
– Vi vet inte riktigt vad som hände, men vi vet att autismsymtomen i befolkningen är helt konstanta – studier visar att vi inte får mer autismsymtom alls, men vi får fler och fler diagnoser, säger Sebastian Lundström.
https://psykologtidningen.se/2022/12/16/autism-pa-modet/
https://www.autism.se/om-autism/fakta-och-forskning/har-autism-blivit-vanligare/

Och att antalet som diagnosticeras med autism ökar är inte heller så underligt med tanke på att man nu rekommenderar att ALLA barn i USA ska utredas för autism - det är ju inte länge sedan INGA barn utreddes för detta...

The AAP (American Academy of Pediatrics) recommends that all children be screened for ASD at ages 18 and 24 months, along with regular developmental surveillance.
https://www.aap.org/en/patient-care/autism/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in