2024-08-24, 21:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Alla vet var hon står men om det kommer en endorsement är jag tveksam till. Hennes PRmänniskor kommer säga åt henne att låta bli men det är ju en egensinnig ung dam så hon kanske pratar ut. Hoppas det,
Alla vet var hennes sympatier ligger hon har redan visat det med en skuggbild men jag tror hon kommer bli tvungen säga det att hon backar Harris, Det är bara hitta rätt tillfälle och rätt läge för att göra har misstänkt det kommer ske under något rally enda som visat öppet är Beyoncé att hon står bakom Harris kandidatur!
Citera
2024-08-24, 21:38
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Alla vet var hon står men om det kommer en endorsement är jag tveksam till. Hennes PRmänniskor kommer säga åt henne att låta bli men det är ju en egensinnig ung dam så hon kanske pratar ut. Hoppas det,

Exakt. I normala fall vore det en skitkass affärsmässig strategi att ta ställning. Men nu ju Taylor miljardär så hon skiter nog ganska löst i det affärsmässiga, om det kommer till kritan. Däremot så vill hon inte ha den politiska debatten, med alla motsättningar som följd, bland sina följare. Så därav att hon håller sig undan så länge hon kan. Tror jag.
Citera
2024-08-24, 22:38
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
https://kvartal.se/artiklar/spekulationer-om-att-taylor-swift-backar-kamala-harris/
Sluta nu yra hon är ingen MAGA supporter och det är redan sagt x antal ggr men MAGA sekten är fakta resistenta där du befinner dig, Swift är demokrat och så är det redan sagt sedan kan du sitta och fantisera om andra saker än realiteten säger!
Nej nej. Jag har ju förklarat saken grundligt. Allt pekar på att hon är MAGA. Jag ska göra en enkel sammanställning för dig:
Swift är en vacker kvinna. Alla kvinnor som är demokrater är fula.

Swift är/var country. Hon är alltså uppvuxen med konservativa värderingar.

Swift uttalade sig flertalet gånger 2020 för Biden, men har nu tystnat och inte yppat ett ord om vare sig den Demente eller om Kamala. Uppenbarligen är hon djupt besviken och tar i sin tystnad, som så många andra, avstånd från demokraterna.

När Trump postar AI-genererade bilder på hennes älskade swifties iklädda Trump-tröjor ger hon sitt tysta medgivande.

Hennes bästa vänner och hennes pojkvän har likeat såväl Trumputtalanden som foton på Trump. Uppenbarligen har hon återgått till sina rötter som republikan nu när hon förstått MAGA.

Slutsatsen är enkel - Swift är closet-MAGA.
Citera
2024-08-24, 22:42
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Nej nej. Jag har ju förklarat saken grundligt. Allt pekar på att hon är MAGA. Jag ska göra en enkel sammanställning för dig:

Swift uttalade sig flertalet gånger 2020 för Biden, men har nu tystnat och inte yppat ett ord om vare sig den Demente eller om Kamala. Uppenbarligen är hon djupt besviken och tar i sin tystnad, som så många andra, avstånd från demokraterna.

När Trump postar AI-genererade bilder på hennes älskade swifties iklädda Trump-tröjor ger hon sitt tysta medgivande.

Hennes bästa vänner och hennes pojkvän har likeat såväl Trumputtalanden som foton på Trump. Uppenbarligen har hon återgått till sina rötter som republikan nu när hon förstått MAGA.

Vem är på bilden då skuggbilden??
Kalla Anka??
Bugs Bunny??
Bara undrar för MAGA ledaren är det inte läs på det är Kamela Harris hon endorsar på det sättet, men MAGA hjärnan din klarar inte av regelrätt fakta som kommer från Taylor Swifts egna IG konto så du förlorar mer och mer men det är MAGA i ett nötskal!
Citera
2024-08-24, 22:48
Medlem
develis avatar
Citat:

Hahaha!
Nåt så.... weird. 🤣

Är det jätteviktigt för dig att Taylor Swift är Maga?

När du investerar så mycket energi i frågan får du väl ta kompledigt när hon tar upp den vanliga tråden.
För feminism, för vapenkontroll, för återställande av Roe v Wade, för hbtqi+, för jämställdhet, för...

Allt som inte Trump representerar.
Citera
2024-08-24, 22:53
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Kalla Anka??
Bugs Bunny??
Bara undrar för MAGA ledaren är det inte läs på det är Kamela Harris hon endorsar på det sättet, men MAGA hjärnan din klarar inte av regelrätt fakta som kommer från Taylor Swifts egna IG konto så du förlorar mer och mer men det är MAGA i ett nötskal!
Bilden är mycket enkel att tolka. En Kamala som representant för DNC i formen av en skuggfigur, mörk, hotfull men ändå tom och innehållslös, som vänder ryggen mot åskådarna, rör sig bort från dem och lämnar dem ensamma. Swift som även hon står vänd bort från skugg-Kamala i tydligt avståndstagande.

Bilden visar hur Swift upplever att Demokraterna vänt väljarna ryggen och lämnat dem ensamma och svikna. Inget annat.

Swift är uppenbart closet-MAGA och den där bilden är ett mycket starkt bevis på att jag har rätt. Tack för att du visade mig den. Mycket talande.

Edit: Här är en bild på Swift på the gun range. Hon gillar revolvrar
https://se.pinterest.com/pin/394135404861732054/
Senast redigerad av Hundvisslaren 2024-08-24 kl. 22:58.
Citera
2024-08-24, 22:56
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Bilden är mycket enkel att tolka. En Kamala som representant för DNC i formen av en skuggfigur, mörk, hotfull men ändå tom och innehållslös, som vänder ryggen mot åskådarna och lämnar dem ensamma. Swift som även hon står vänd bort från skugg-Kamala i tydligt avståndstagande.

Bilden visar hur Swift upplever att Demokraterna vänt väljarna ryggen och lämnat dem ensamma och svikna. Inget annat.

Swift är uppenbart closet-MAGA och den där bilden är ett mycket starkt bevis på att jag har rätt. Tack för att du visade mig den. Mycket talande.

som att Swift står med ryggen mot Kamala som avlägsnar sig längre och längre bort från Swift. En bild på ett avståndstagande, helt enkelt.
Vet du vat orkar inte diskutera med en faktaresistent MAGA fanatiker som dig som inte klarar av ta in det man säger åt dig, Taylor Swift är demokrat sedan att du inte fattar vad bilden står för är ditt egna problem med den fantasi du besitter men normalt folk fattar vad bilden ger för budskap och det är inget AI påhitt utan FAKTA från hennes själv att hon indirekt endorsat Kamela Harris!
Citera
2024-08-24, 23:00
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Vet du vat orkar inte diskutera med en faktaresistent MAGA fanatiker som dig som inte klarar av ta in det man säger åt dig, Taylor Swift är demokrat sedan att du inte fattar vad bilden står för är ditt egna problem med den fantasi du besitter men normalt folk fattar vad bilden ger för budskap och det är inget AI påhitt utan FAKTA från hennes själv att hon indirekt endorsat Kamela Harris!
Men är du helt pantad. Du ser ju själv hur skugg-Kamala vinkar farväl när hon avlägsnar sig. Kan du inte ens acceptera verkligheten när den skriker dig i ansiktet?

Bilden visar klart och tydligt att det är över mellan Swift och demokraterna. Innerst inne inser du att jag har rätt. Det tar bara lite tid för dig att smälta detta svåra.
Senast redigerad av Hundvisslaren 2024-08-24 kl. 23:03.
Citera
2024-08-24, 23:04
Medlem
Citat:
Kalla Anka??
Bugs Bunny??

Tydligen en bakgrundssångerska.
Citat:
However, looking at other photos from Swift’s recent tour stops, it seems the silhouette is of one of her background singers, with those shadows regularly appearing on the backdrop during her live show.
https://www.hollywoodreporter.com/news/general-news/taylor-swift-kamala-harris-silhouette-instagram-endorse-walz-election-1235968005/
Citera
2024-08-24, 23:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Men är du helt pantad. Du ser ju själv hur skugg-Kamala vinkar farväl när hon avlägsnar sig. Kan du inte ens acceptera verkligheten när den skriker dig i ansiktet?

Bilden visar klart och tydligt att det är över mellan Swift och demokraterna. Innerst inne inser du att jag har rätt. Det tar bara lite tid för dig att smälta detta svåra.
Ja du är den mest enögda MAGA supportern som inte klarar av inse saker och ting och hur Taylor Swift endorsat Kamela Harris, Tror du vet inte hur dem som pysslar med dessa saker jobbar heller men vet du vat om du mår bra av att fantisera och du mår bra av det måste du få göra det också fast sanningen kommer bita dig stenhårt i slutet i arslet!
Citera
2024-08-24, 23:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Tydligen en bakgrundssångerska.

https://www.hollywoodreporter.com/news/general-news/taylor-swift-kamala-harris-silhouette-instagram-endorse-walz-election-1235968005/
Ytterligare en MAGA tomte..
Nåja blir bra så om du tror på den saken.....
Citera
2024-08-24, 23:13
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ja du är den mest enögda MAGA supportern som inte klarar av inse saker och ting och hur Taylor Swift endorsat Kamela Harris, Tror du vet inte hur dem som pysslar med dessa saker jobbar heller men vet du vat om du mår bra av att fantisera och du mår bra av det måste du få göra det också fast sanningen kommer bita dig stenhårt i slutet i arslet!
Uppenbarligen kan du inte tolka konstnärlig symbolism.
Vi har en Kamala som en mörk skugga.
Skugg-Kamala avlägsnar sig och vinkar farväl.
Swift går in i ljuset (MAGA) med ett stort leende, nu när hon vänt ryggen mot Skugg-Kamala och känner livskraften återvända.
Skugg-Kamala som monstret, Swift som den förlorade dottern som omfamnas av MAGAS kärlek och värme.

Mycket vackert.

Såg du fotot av Swift på the gun range, skjutandes revolver?
https://se.pinterest.com/pin/394135404861732054/
MAGA så det skvätter om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in