Citat:
Ursprungligen postat av
ConspiracyHunter
Kan ni bara personangrepp?
Du vill de ska göra ytterligare forskning än den långtidsstudier de redan gör. Så ja, du ställer krav på dem och då är det högst rimligt att du betalar det eller hur?
Nej vänta nu, jag har inte ställt några krav på någon, så du hittar på. Annars får du visa vart jag i mina texter ställer några krav.
Jag har däremot påstått att mRNA-vaccinet inte genomgått långtidsstudier, men det är inte samma sak som krav, och det har inget att göra med kopplingen vaccin och autism, det som du ville se mig presentera forskning på.
Förstår du nu?
Citat:
Måste fråga, vad får du ut av din härskarteknik att gå till personangrepp i tid och otid? Är det verkligen ditt enda sätt att försöka göra din röst hörd?
Det är inga härskartekniker, utan jag beskriver vad jag ser, och det är att du använder alla trix i troll-lådan för att inte vara intellektuellt hederlig i debatten, bland annat genom att inte svara på besvärliga frågor. Du slingar dig hela tiden undan.
Citat:
Du får nog ta i lite mer i så fall för det du kör med är på lågstadie/Trump-nivå.
Så vad är det här om inte härskartekniker? Du anklagar andra för det du sysslar med själv. Det är hyckleri.
Citat:
Enligt dig är ju alla partiska utom de som påstår sig vara läkare och säger de vet många av sina patienter som magiskt fått autism.
Det finns ingenstans där jag skrivit det utan du hittar på nu igen.