2024-08-24, 19:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Frågan är inte om de är professionella, frågan är om de är oberoende.

Det är vardagsmat för tv4 att anlita professionella, utan att ta med att de inte är oberoende.

Money talks.
Handlar inte heller om det.
Kommer experterna få läsa alla 3000 papper, eller bara speciellt utvalda papper?
Kommer tv4 ta med hela experternas uttalande eller kommer dem klippa bort saker dem inte vill ha med i dokumentären?
Det har ju hänt förut att folk gått ut och klagat eftersom tv programmen klippt deras intervju så den blivit vinklad till det produktionen vill få fram.
Citera
2024-08-24, 19:16
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Försöker påpeka att myndigheter inte är bättre än vanliga människor. Det är vanliga lekmän.
Det stämmer inte. Mydighetspersoner är inte vanliga lekmän. De är yrkesutbildade och går under diverse sekritesslagar och dyligt.
Citera
2024-08-24, 19:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag har läst den artikeln. Men det är ju bara ord och hon kan inte visa upp några som helst bevis för sina påståenden så hur sanningsenligt är det där egentligen?
Jocke kan ju inte visa upp några som helst bevis för sina påståenden, så hur sanningsenlig är hans berättelse egentligen?
Citera
2024-08-24, 19:20
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jacke är med i dokumentären, det var ju pga av dokumtären och när han insåg att det fanns vissa lögner från mamman som inte gick ihop med vad hon sagt som gjorde att han började ifrågasätta henne. Han har ju visat henne journaler från bup & soc.
Vad pratar du om?
Jacke har aldrig sagt att hans mamma ljugit, Jacke har aldrig ifrågasatt sin mamma.
Det var när Jacke pratade med Chrippa om hur han uppfattade att dokumentären var vinklad till Jockes fördel som Chrippa ville delta utan klippning, vilket inte gick så chrippa och föräldrarna drog sig ur.
Citera
2024-08-24, 19:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Först o främst ni försöker för mycket och de har blivet intressant,

Vad döljer ni vad får inte komma fram ??
Och de där snacket om att A inte vill ha kontakt är rent skit snack,
Törs hon det vad hände när hon (Lånade) bilen i Vadstena,
Varför gick T och drack i kulvertarna på US för eller RIL för ni som är tillräckligt
Gamla.
Joakim hade en bra barndom innan fröken Andersson träffade berg.
Mörka rum o händer i röven som sexåring.
Tycker faktiskt du Annicka verkligen ska berätta vad som egentligen hände
Och vad du har skyddat i så många herrans år.
Bra kämpat små troll men sanningen kommer alltid fram
Och man får stå för sina val i livet.
Och eftersom du inte är gift Annica så byt tillbaka för att hedra dina föräldrar.
Jockes mamma har redan berättat vad som hände, och det resulterade i en galet arg jocke
https://nyheter24.se/debatt/896238-joakim-lundell-mamma-berattelse
Citera
2024-08-24, 19:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Men alltså släpp den de där ingen bryr sig, du kommer ingenstans med det.
Jag är en av dem som ser jävligt allvarligt på situationen oavsett om det skedde för 1 år sedan eller 20 år tillbaka.
Jag skulle aldrig över min döda kropp, tycka det är okej att något barn utsatts för en pedofil.
Jag skulle gräva vidare i varenda detalj och vända om varenda kuddfodral tills jag får veta sanningen.
Citera
2024-08-24, 19:54
Medlem
Dopys avatar
Angående Jockes berättelse om sin barndom

fram tills han var 31 år mindes han en barndom med en snäll mamma och en hemskt elak familjehem
sen helt plötsligt raderas alla minnen av hans gamla barndom och ersätts med minnen av en helt ny barndom
Jockes gamla minnen om fosterfamiljen
"– Det var här jag hade den värsta perioden i mitt liv. Att vara här får hela min kropp att må dåligt. Det enda jag minns var att jag blev uppsliten ur sängen på helgerna när jag inte hade skola för att frakta ved, vi fick gå i snö och regn. Detta medan pappan som bodde här filmade oss, vilket är så obehagligt, berättar Joakim.

– Jag rymde flera gånger då vi fosterbarn blev så illa behandlade."
https://nyheter24.se/noje/858624-jockiboi-berattar-detaljer-om-fosterfamiljen-bryter-nastan-ihop-framfor-kameran

Jockes mamma berättade 1 gång sin sida av historien, det resluterade i en mycket arg jocke som gjorde flera videos där han påstod elaka saker om mamman, och folk undrar varför mamman inte har lust att delta i dokumentären och berätta sin sida?
https://nyheter24.se/debatt/896238-joakim-lundell-mamma-berattelse - mammans berättelse
https://www.youtube.com/watch?v=C-SXZ_eeQpk - 1 av jockes svar
https://www.youtube.com/watch?v=pfzukUh_DXE - 1 av jockes svar

Och alla som tror att det står i jockes soc papper hur jocke blev utsatt för fysisk och psykiskt misshandel, varför fortsatte soc försöka få jocke att flytta hem till sin mamma hela hans uppväxt trots att soc visste om att jocke blev utsatt för fysisk och psykisk misshandel?

Det finns inga bevis för att jocke blivit utsatt för fysisk eller psykisk misshandel av det jocke läst upp ifrån sina soc papper.
Jocke läser 1-2 meningar ifrån soc pappret, vilket troligen är sanning, och sedan berättar han en 5-10 minuters hemsk historia, och då tror folk den historian står i hans soc papper.
Citera
2024-08-24, 20:12
Avslutad
Citat:
Vet du vad kolla själv med Jacke så kan ju han själv berätta om du inte kan vänta på dokumentären.
Du kan ringa hans mamma och fråga vad hon tänkte när Jacke kom hem med journaler från bup och visade henne. Varsågod kontakta dom.
Jag undrar här vilka som är mest desperata över att allt som komma skall.

jag tror du vet varför jag inte kommer svara dig på något gällande Chrippa eller Jocke
Citera
2024-08-24, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jocke kan ju inte visa upp några som helst bevis för sina påståenden, så hur sanningsenlig är hans berättelse egentligen?
Bra fråga. Jocke gör allt för att tysta eventuella vittnen
Citera
2024-08-24, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Jag pratar inte om Jocke.
Citera
2024-08-24, 20:36
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag pratar inte om Jocke.
Du säger: Men det är ju bara ord och hon kan inte visa upp några som helst bevis för sina påståenden så hur sanningsenligt är det där egentligen?
Jag svarar: Jocke kan ju inte visa upp några som helst bevis för sina påståenden, så hur sanningsenlig är hans berättelse egentligen?

Men enligt dig verkar det gälla olika regler för mamman och jocke?
Citera
2024-08-24, 20:40
Medlem
GhostofMozarts avatar
Ramlade över den här:
https://www.xvideos.com/video.itvlueoe0b6/jonna_lundell_vip_1
Det var bättre förr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto