Citat:
Ursprungligen postat av
HoegstaRoevhaalen
Jag har väldigt stor erfarenhet av att chatta på internet i allmänhet, men jag har aldrig haft "snap" tidigare. Nu har jag ett konto där och en riktigt het potatis har börjat skicka hjärtan, stjärnor och sån här "Smiling Face with Smiling Eyes": 😊. Det är av yttersta vikt att det här inte klantas bort då vi pratar om en 10-poängare som verkar vara psykiskt frisk, väldigt snäll, jordnära, trevlig och vettig. Sånt växer inte på träd precis. Mer detaljer än så går jag inte in på annat än ålder: 30+ kan jag säga om åldern.
Ska vi börja bena ut det här då, damer? Hur ska signaler och liknande tolkas på "snap"? Tack för eventuell hjälp. Detta får, som sagt, inte klantas bort.
Hade du haft så mycket erfarenhet av detta så hade du vetat att emojis måste sättas i kontext också.

<3 hit och dit säger inte ett smack utan resten av meddelandet eller den övergripande konversationen. Skrivandet i sig behöver inte betyda nåt särskilt heller. En brud kan skriva enormt mycket, men ändå inte vara intresserad samtidigt som en annan kan skriva minimalt men är alltid på att ses, lätt att få i säng osv osv.
Om du inte vill klanta bort detta så ska du ge fan i emojis, övertänka och försöka läsa av vad det ena och det andra betyder, vilka signaler det sänder ut osv. Gör inte henne till en brevvän. Skriv lite i 1-2, max 3 dagar, se till att flirta, känn av läget och se sen till att få ut henne. Det är först där de riktiga grejerna händer.