2024-08-24, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Jag har ingen insyn i produktionen eller har direktkontakt med någon där så kan inte uttala mig om det.
Så du tror på riktigt det är en granskning där allt lämnas till ödet? Hur ofta ser man det på tv oavsett vem det gäller?
Citera
2024-08-24, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men man kan väl ändå förstå att bup journaler och soc journaler inte är något som hittas på då är det ju katastrof om dom skulle ljuga och skriva ihop saker bara sådär, soc är ju en myndighet.
En myndighet är ju bara glada lekmän som gör sitt jobb, hitta på tror jag dom inte gör men dom vill ju bara få sitt jobb gjort lite snabbt som resten av befolkningen.
Citera
2024-08-24, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Så du tror på riktigt det är en granskning där allt lämnas till ödet? Hur ofta ser man det på tv oavsett vem det gäller?

Jag tror att det kommer vara en bra och intressant dokumentär som kan ge nytt perspektiv på saker och ting. Jag har som sagt inte insyn i produktionen och vet inte hur upplägget ser, exakt vilka som ska medverka. Jag har heller inte sett den så jag kan inte uttala mig om innehållet.
Citera
2024-08-24, 12:34
Medlem
Är det inte dags för Joke att ta ställning mot mobbingen NU?

Just nu stödjer Joakim mobbare och står bakom deras mobbing.

Och tv4 stödjer och står bakom Joakim och all den mobbing han står för.
Citera
2024-08-24, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
En myndighet är ju bara glada lekmän som gör sitt jobb, hitta på tror jag dom inte gör men dom vill ju bara få sitt jobb gjort lite snabbt som resten av befolkningen.
Det användaren säger står inte i journalera eller på något annat ställe. Joakim pratar fritt om det.
Citera
2024-08-24, 12:48
Avstängd
KungPungPats avatar
har han filmat några spöken på senaste tiden eller är det nerlagt som affärside?
Citera
2024-08-24, 12:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jacke är med i dokumentären, det var ju pga av dokumtären och när han insåg att det fanns vissa lögner från mamman som inte gick ihop med vad hon sagt som gjorde att han började ifrågasätta henne. Han har ju visat henne journaler från bup & soc.

Så Jacke skall utmålas som att stötta Jocke mot sin mamma. Lägg ner
Citera
2024-08-24, 13:18
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
har han filmat några spöken på senaste tiden eller är det nerlagt som affärside?
Spökjakt säsong 6 börjar i höst. Vet ej exakt när. På Discovery. Med Laxton
Citera
2024-08-24, 13:31
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Spökjakt säsong 6 börjar i höst. Vet ej exakt när. På Discovery. Med Laxton

Sjukt. Jocke lyckades finta hans läckta sexchattar med minderåriga, som enligt Olof var en anledning till att folk skulle kontakta tv bolagen som jobbar med Jocke, och Jockiboi lyckas då fortsätta arbeta med tv bolag som sparkat folk för mindre, än just.. sexchattar med minderåriga?

I kvartsamtalet med Dialogiskt så nämndes det inte ens att mycket handlade om Jockes läckta grooming chattar som Jodke och Anjo hävdar inte är en big deal.. något som tv bolagens ansvariga håller med.. sexchattar med minderåriga är förlåtbart om man ändrar sig efter att Dumpen dyker upp.
Citera
2024-08-24, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Sjukt. Jocke lyckades finta hans läckta sexchattar med minderåriga, som enligt Olof var en anledning till att folk skulle kontakta tv bolagen som jobbar med Jocke, och Jockiboi lyckas då fortsätta arbeta med tv bolag som sparkat folk för mindre, än just.. sexchattar med minderåriga?

I kvartsamtalet med Dialogiskt så nämndes det inte ens att mycket handlade om Jockes läckta grooming chattar som Jodke och Anjo hävdar inte är en big deal.. något som tv bolagens ansvariga håller med.. sexchattar med minderåriga är förlåtbart om man ändrar sig efter att Dumpen dyker upp.

Jockes chattar finns kvar
Citera
2024-08-24, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jockes chattar finns kvar
Var kan man läsa chattarna?
Citera
2024-08-24, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det står inte i journalerna hjärtat.

Vet du vad gubben om man sammanställer det som står i journalen från bup och soc så anser jag att det är psykisk barnmisshandel.
Vem gör ens så mot ett barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in