2024-08-24, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Alla utom F ser att det är en teckning av en spelplan och även om det skulle gått något år sedan barnet placerat är det inte konstigt att rita en teckning av något minne till en person som delar samma minne , hade F suttit bredvid när den ritades hade barnet berättat vad som händer i bilden också . Jag har fått teckningar från barn och barnbarn när de var samma ålder som föreställt händelser och figurer som har koppling år tillbaka .

Barn minns saker från 3-4 år och kan självklart rita vad de minns år senare så att man kan se vad de föreställer om de gillar att rita och är duktiga på det .
Ta du och titta på teckningen igen så ser du att klart att det är en bra bild av en spelplan med en bana med hinder och tydliga spelfigurer

Du är inte frisk Adina. Din besatthet att skydda systemet är sjukligt. Skaffa hjälp jag ber dig. Du och samhället behöver att du skaffar hjälp
2024-08-24, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Så varför vill du inte bemöta något av det jag sagt i mina inlägg, det är bara personangrepp som är intressant eller?

Svårt att veta vilka som är pedofiler enligt dig, så vet inte vem jag skulle skydda.
Du sa tidigare att bla Fias barn skulle vara pedofiler och dem kanske man kan tolka att jag "skyddat".

Jag säger det du redan vet. De mammor som kämpar, de kämpar mot de värsta av alla dvs pedofiler. De som kan tänka sig ge sig på sina egna barn. Du skyddar dem, som socialtjänsten och domstolarna skyddar pedofilerna.

Skäms du inte?
2024-08-24, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Vem fan e denna Linda/Elektra som håller på o bölar o ältar? Dottern har fått ptsd av misshandel, mamman linda ska åtalas trots att hon blivit misshandlad. O nu ere tydligen soc fel att pappan gett sig på dom.
Nu slänger dom runt med siffror och tycker att varje anmäld våltäktsman/pedofil inte döms.

Jag hade definitivt kollat. Kanske tom betalat.

Du anklagar en kvinna som har ptsd för hon blivit våldtagen. Du är sjukare än sjuk.
2024-08-24, 13:29
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Det är ju oerhört lätt att hamna på LSS - boende om man ser till alla de artiklar där föräldrar eller myndiga barn berättar hur de väntar och väntar på ett sådant boende så att barnen ska få ett eget boende och få bli vuxna och självständiga på riktigt
Nej nej problemet är att de sätter bara friska på olika slags boenden för att tjäna pengar serru!
De som behöver vara där och istället då potentiellt kostar samhället ännu mer pengar pga att de inte får de insatser som behövs tjänar de inga pengar på.
Samma sak med rättssystemet, det är korrupt, skenrättegångar och fyllt med oskyldiga människor som får domar, så länge det inte handlar om någon dessa människor inte gillar, då är det helt korrekt och bevis på vad de nu vill föra fram 👍
2024-08-24, 13:32
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Detta är intressant. Att svara ja eller nej på partnerskapfråga är inte direkt en avancerad uppgift. I Sverige brukar det kunna förklaras med bidragsbrott, folkbokföringsbrott och hederskultur. Undrar vad skälet är här.
Jag har inte tänkt på det där med bidragsbrott innan. Har bara tänkt att de av någon anledning inte vill gå ut och säga att de har ett förhållande, av nån konstig anledning.
Är han officiellt sett inneboende kan han ju ha rätt till bostadsbidrag/bostadstillägg.
2024-08-24, 13:34
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Du anklagar en kvinna som har ptsd för hon blivit våldtagen. Du är sjukare än sjuk.

Nädå. Jag ifrågasätter sanningsgraden i hennes historia som inte går ihop.

Hon har alltså både blivit misshandlad och våldtagen. Framför dottern. Men ändå ska hon dömas? Hmm. Och soc är heller inte på hennes sida. Hmmm.
2024-08-24, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det är synd att ironin går förlorad på detta folk haha.
Nu berättar Ott* om hur han och hans tjej satt häktade och polisen försökte ge honom nåt frätande att dricka. Han upptäckte det så han drack inte men tyvärr drack hans tjej och ett halvår senare fick hon cancer och dog 😔.

Jag tänkte att det är viktigt att du själv vet. Du är missbrukare. Du begår brott och är brottsling. För att knarka är brott. Att sitta på höga hästar och kränka andra utöver att skydda pedofiler när man själv knarkar och därmed begår brott är sjukligt.

Citat från dig

"Jag är ledsen men jag tycker ändå det är bra att ni får vänta med sånt.
Peoblemet är väl att ni kanske köper av någon annan istället och ni har ingen aning vad de blandat i för skit, tyvärr kan man inte va säker på att de inte har spreyat med spice eller nån annan skit. Jag önskar vi hade bra pålitliga affärer.
Jag fick enorma Neurologiska problem sist jag rökte på för 2år sen, jag kan inte säga det till vården så jag vet inte hur jag ska bli frisk 😬
Säger inte att det är dåligt röka jag fick, bara konstigt tillfälle."
2024-08-24, 13:35
Medlem
Citat:
Nädå. Jag ifrågasätter sanningsgraden i hennes historia som inte går ihop.

Hon har alltså både blivit misshandlad och våldtagen. Framför dottern. Men ändå ska hon dömas? Hmm. Och soc är heller inte på hennes sida. Hmmm.

Hon är åtalad för förtal. Du lyssnar med halva örat. Men är duktig på att kritisera. Sjukligt
2024-08-24, 13:36
Medlem
Citat:
Du är inte frisk Adina. Din besatthet att skydda systemet är sjukligt. Skaffa hjälp jag ber dig. Du och samhället behöver att du skaffar hjälp
Titta på teckningen istället för att lyssna på en person som tror på galna människor som påstår att polisen ger dryck som ger cancer, mammor som klarat sig från att bli inlåsta på HBV i 25 år där personal är beredda med sprutor och par kommer för att välja ut bebisar att adoptera eller att kvinnor som hon som badar kaniner i havet, anmäler alla grannar och håller sitt barn hemma när viss personal jobbar i klassen är en frisk person eller att LM som fått 3 barn placerade är frisk trots att hon ringer och vill prata med bankchef för att det är bara döda människor man använder enbart versaler när man skriver deras namn..
2024-08-24, 13:37
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Hon är åtalad för förtal. Du lyssnar med halva örat. Men är duktig på att kritisera. Sjukligt

Och hur kommer det sig att hon är åtalad för förtal om det finns substans i det hon berättar? Hmm.
2024-08-24, 13:38
Medlem
Citat:
Titta på teckningen istället för att lyssna på en person som tror på galna människor som påstår att polisen ger dryck som ger cancer, mammor som klarat sig från att bli inlåsta på HBV i 25 år där personal är beredda med sprutor och par kommer för att välja ut bebisar att adoptera eller att kvinnor som hon som badar kaniner i havet, anmäler alla grannar och håller sitt barn hemma när viss personal jobbar i klassen är en frisk person eller att LM som fått 3 barn placerade är frisk trots att hon ringer och vill prata med bankchef för att det är bara döda människor man använder enbart versaler när man skriver deras namn..

Ja teckningen är ett rop på hjälp från ett barn som är misshandlat av socialtjänsten. Sjuka familjejagande pedofilskyddare.
2024-08-24, 13:39
Medlem
Citat:
Och hur kommer det sig att hon är åtalad för förtal om det finns substans i det hon berättar? Hmm.

För att hon berättar om vem som våldtagit henne. Det vet du själv. Sluta spela dum, förövare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in