2024-08-24, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LukeAtmyass
Tack för uppdatering, visste inte det fanns flera barn i grunden!
Hon pratar inte om dem men har lagt ut en utredning där de nämns , det första föddes när hon var 16-17 år och adopterades bort , de andra några år senare och de har växt upp hos faster eller moster de ska hon haft viss kontak med på sociala media när de blivit stora
2024-08-24, 10:38
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Tycker Fia ska ta råd från sin nya bästis och börja hota och slåss med soc, hade varit underhållande haha.
Om det är S.R du menar så måste jag säga att det låter märkligt när man hör allt han mal på om.
Det ligger nog en hund begraven här och tror inte grabben kanske är riktigt hundra, bra svenska ändå för att vara engelsman, om han nu är det 😬.
2024-08-24, 10:45
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Om det är S.R du menar så måste jag säga att det låter märkligt när man hör allt han mal på om.
Det ligger nog en hund begraven här och tror inte grabben kanske är riktigt hundra, bra svenska ändå för att vara engelsman, om han nu är det 😬.

Han är skotte, var Fia som inte förstår vad skillnaden är mellan Storbrittanien och England

Men ja, vad man förstått så är det aggressionsproblem som varit vad han anklagats för, vilket han bekräftar genom att säga att han ska slå ner allt och alla runt omkring sig haha.
2024-08-24, 10:55
Medlem
Så nu tror F att man får något frätande att dricka på häktet som ger cancer i lungor och lever , kanske något radioaktivt .
2024-08-24, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Så nu tror F att man får något frätande att dricka på häktet som ger cancer i lungor och lever , kanske något radioaktivt .
Glaset är till för dna test...men jag tar inget...haha
2024-08-24, 11:00
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Han är skotte, var Fia som inte förstår vad skillnaden är mellan Storbrittanien och England

Men ja, vad man förstått så är det aggressionsproblem som varit vad han anklagats för, vilket han bekräftar genom att säga att han ska slå ner allt och alla runt omkring sig haha.
Det är synd att ironin går förlorad på detta folk haha.
Nu berättar Ott* om hur han och hans tjej satt häktade och polisen försökte ge honom nåt frätande att dricka. Han upptäckte det så han drack inte men tyvärr drack hans tjej och ett halvår senare fick hon cancer och dog 😔.
Senast redigerad av Inanna-1921 2024-08-24 kl. 11:01. Anledning: Stavfel
2024-08-24, 11:00
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:

haha ja, hon tror fan på vad som helst så länge det sätter myndigheter i dåligt ljus speciellt om det är soc.
2024-08-24, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Glaset är till för dna test...men jag tar inget...haha
Någon har sett mycket Law and Order eller liknande
2024-08-24, 11:12
Medlem
Vilja stolpskott till vapendragare F har i liven nu...blir faan mörkrädd det finns såba som går lösa , men kul F går i gång på de
2024-08-24, 11:13
Medlem
vajervevarens avatar
Ott* är min nya favorit, han tar så jävla lång tid på sig att berätta sina historier, riktigt go dialekt också.
2024-08-24, 11:18
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:

Radioaktivt!
nu är foliehatten på!
2024-08-24, 11:19
Medlem
asterisk99s avatar
Citat:
Ott* är min nya favorit, han tar så jävla lång tid på sig att berätta sina historier, riktigt go dialekt också.

OG , Orignal Gangster!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in