Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Det är ju du som vill diskutera ämnet, som jag sa, det är redan diskuterad 1000 gånger, visst man kan diskutera det 1 gång till, men det skulle inte komma fram något som inte redan diskuteras dem första 1000 gångerna.
Så varför fortsätta diskutera ett ämne om och om och om igen när vi alltid kommer komma fram till samma slutsats varje gång och inget kommer förändras jämfört med dem tidigare diskussionerna?
För att det ska kunna bli en vettig diskussion som kan leda någonstans behöver det komma ut ny information.
Diskutera är inte att planera.
Jag är enbart intresserad av om det går en kvinnoboxare lös eller inte.
I och med att det finns en del här i tråden som utger sig för att besitta fakta kring allt, så borde det vara enkelt att kunna diskutera och för dessa att svara ja eller nej.
Kräftan är ju den som valt att komma med en ny förklaring, observera att det är han som gett den förklaringen inte hon.
Det jag finner anmärkningsvärt i den förklaringen är att den inte gynnar hans sambo på något sätt utan eldar på ännu mer och ger de som varit/är emot L rätt.
Varför i helvete gör han så mot sin sambo åter igen?
Jag blir förvånad att ingen reagerar på att han gör samma sak igen, slänger henne under bussen. Det är väldigt allvarligt det han gett som förklaring.