2024-08-24, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Så du är inte intresserad av att veta om du backar upp en eventuell kvinnoboxare?
Genuin fråga.
Utifrån dagsläget så kan och vill jag inte ta ställning till det.
Citera
2024-08-24, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Alla inblandade är väl utsatta av de andra i den här soppan?

Jag undrar hur stor procent av deras liv nu beror på att de vill vara lyckade människor. När Chrippa satt i fängelse och de talade om att den andra misshandlat dem svårt så var deras förhållande minst sagt olyckligt. Och det brukar ge upphov att de två i förhållandet känner sig misslyckade som människor.

Men jag tycker inte att man kommer nog nära dem för att känna av detta, men det är ju ändå självklart hur det är.

Om de är lyckliga så vore det ju en vinst. En fördel för dem bägge två för framtiden av deras liv. Men man tänker ju att deras konstiga beteende (vad som nu var sant eller inte, något var det ju dock) och aggressiva tankar och påstående om den andra inte bara går upp i rök och försvinner. De visade sig ju på nyåret och den tiden Chrippa satt i häkte och tiden efter att de är rätt bra störda bägge två.

Kanske de går i parterapi? Eller spelar de bara lyckliga. Och det bara inför kameran. Kanske barnet känner lugnet när de filmar?
Det vet ju ingen av oss.

Våran utgångspunkt är endast det dem presenterar på sociala medier.
Varken mer eller mindre.

Om något förändras eller något nytt kommer fram får man ta ställning därifrån.

Nu ser det ut som om det är bra och att de har förlåtit varandra för allt galet de har utsatt varandra för.
Citera
2024-08-24, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det vet ju ingen av oss.

Våran utgångspunkt är endast det dem presenterar på sociala medier.
Varken mer eller mindre.

Om något förändras eller något nytt kommer fram får man ta ställning därifrån.

Nu ser det ut som om det är bra och att de har förlåtit varandra för allt galet de har utsatt varandra för.

Att tro att de innerligt har förlåtit varandra är en naiv tanke.
Citera
2024-08-24, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Att tro att de innerligt har förlåtit varandra är en naiv tanke.
Okej?

Du tycker inte att det låter ännu konstigare om jag påstår att jag vet?
Citera
2024-08-24, 06:58
Medlem
Citat:
Okej?

Du tycker inte att det låter ännu konstigare om jag påstår att jag vet?

Ha ha nej då blir jag bara övertygad om att du är naiv i huvudet. Hoppas att det är för att du är ung så det inte är permanent.
Citera
2024-08-24, 07:51
Medlem
Citat:
Vilka blir tystade när det kommer på tal?

Cluee kanske har tystat ned det där i samrådan med berörda parter?
Det är nog inte konstigare än så.

Att vilja sköta sådant privat bör respekteras, vilket Cluee verkar ha gjort.

Det spelar ingen roll vilka som blir det utan att det förekommer.

Det är just det frågar om.
Videon publicerades och togs bort och ingen sa ett knyst.
Citera
2024-08-24, 07:52
Medlem
Citat:
Utifrån dagsläget så kan och vill jag inte ta ställning till det.

Ok, tack för det svaret.
Citera
2024-08-24, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är ju du som vill diskutera ämnet, som jag sa, det är redan diskuterad 1000 gånger, visst man kan diskutera det 1 gång till, men det skulle inte komma fram något som inte redan diskuteras dem första 1000 gångerna.
Så varför fortsätta diskutera ett ämne om och om och om igen när vi alltid kommer komma fram till samma slutsats varje gång och inget kommer förändras jämfört med dem tidigare diskussionerna?

För att det ska kunna bli en vettig diskussion som kan leda någonstans behöver det komma ut ny information.

Diskutera är inte att planera.

Jag är enbart intresserad av om det går en kvinnoboxare lös eller inte.
I och med att det finns en del här i tråden som utger sig för att besitta fakta kring allt, så borde det vara enkelt att kunna diskutera och för dessa att svara ja eller nej.

Kräftan är ju den som valt att komma med en ny förklaring, observera att det är han som gett den förklaringen inte hon.
Det jag finner anmärkningsvärt i den förklaringen är att den inte gynnar hans sambo på något sätt utan eldar på ännu mer och ger de som varit/är emot L rätt.
Varför i helvete gör han så mot sin sambo åter igen?

Jag blir förvånad att ingen reagerar på att han gör samma sak igen, slänger henne under bussen. Det är väldigt allvarligt det han gett som förklaring.
Citera
2024-08-24, 08:12
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll vilka som blir det utan att det förekommer.

Det är just det frågar om.
Videon publicerades och togs bort och ingen sa ett knyst.

Vilken video är det som är borttagen...?
Citera
2024-08-24, 08:21
Medlem
Citat:

I och med att det finns en del här i tråden som utger sig för att besitta fakta kring allt, så borde det vara enkelt att kunna diskutera och för dessa att svara ja eller nej.

Kräftan är ju den som valt att komma med en ny förklaring, observera att det är han som gett den förklaringen inte hon.
Det jag finner anmärkningsvärt i den förklaringen är att den inte gynnar hans sambo på något sätt utan eldar på ännu mer och ger de som varit/är emot L rätt.

Jag blir förvånad att ingen reagerar på att han gör samma sak igen, slänger henne under bussen. Det är väldigt allvarligt det han gett som förklaring.

Han är väldigt ego.
Citera
2024-08-24, 09:05
Medlem
Citat:

Jag är helt med dig! Det är alltid Chrippa som har berättat om händelser och ändrat på historien.
Linnéa säger ingenting efter hon sagt sin sanning.
Och varje gång historien ändras är det den senaste sanningen som gäller dvs Chrippas sanning.
Linnéa fortsätter vara tyst och har därmed inte ändrat något i sin sanning som då kvarstår.

Öppen hand.
Citera
2024-08-24, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag är helt med dig! Det är alltid Chrippa som har berättat om händelser och ändrat på historien.
Linnéa säger ingenting efter hon sagt sin sanning.
Och varje gång historien ändras är det den senaste sanningen som gäller dvs Chrippas sanning.
Linnéa fortsätter vara tyst och har därmed inte ändrat något i sin sanning som då kvarstår.

Öppen hand.

Man vet inte vad som är sant och inte längre.

Men jag är med dig, det är en person som jag kan se det som ändrar och tvistar om historierna emellanåt. Så att cirkusen fortgår är inte konstigt eller att det finns frågetecken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in