2024-08-23, 21:15
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Hon är ju ändå 18 år yngre än honom... Han måste vara rik som fan eller välhängd som en björn för att locka till sig yngre kvinnor. Jag menar, det är inte de där chipstuttarna som lockar!

Har det inte kommit fram att han är kusin med nån som är lite känd? Det kan nog räcka för vissa typer av kvinnor ibland.

Kusinen är dock flera gånger snyggare, om än ser lite feminin och botoxad ut.
Senast redigerad av Furofsteel 2024-08-23 kl. 21:19.
Citera
2024-08-23, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Hon är ju ändå 18 år yngre än honom... Han måste vara rik som fan eller välhängd som en björn för att locka till sig yngre kvinnor. Jag menar, det är inte de där chipstuttarna som lockar!

Han är/var transportchef på Ballingslöv och borde sitta på en årslön runt miljonen.
Citera
2024-08-23, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
Han är/var transportchef på Ballingslöv och borde sitta på en årslön runt miljonen.

Årslön på 270 snarare. Du har inte jättehöga studieskulder va?
Citera
2024-08-23, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ja, den tråden gick ju inte som du hoppades. När riktiga människor som inte är med i Dumpensekten fick göra sina röster hörda så var konsensus att KTH gjorde rätt och att det inte är läroverkets sak att straffa för brott som inte ens blivit begångna. Du blev givetvis jättesur och det är därför du nu vill få in några av dina bullrunkarkompisar härifrån i den tråden för att väga upp kritiken du får.

Ute i det riktiga samhället tror man på rättsstaten och på konsekvent hantering av alla människor. Det är bara ni störda sociopater utan studieskulder vars hobby är att försöka få sjuka människor att begå självmord som tycker att pöbelvälde är positivt. Ni är i kraftig minoritet.

Ja, ”rättsstaten” har ju lyckats OTROLIGT bra med t ex #468. Han fick inget straff alls, trots alla de liv han har förstört (finns att läsa i domarna). Och han är ute och jagar barn igen. Men just det, ni som har skygglapparna på tror ju trots tidigare domar att dessa bara är i kontakt med fiktiva barn.
Det är tack vare att det är såna lättlurade jävla dårar som du som jobbar inom rättsväsende och frivård som dessa hjärndöda zombies kan fortsätta att härja fritt i samhället utan att få någon påföljd.
Citera
2024-08-23, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
Årslön på 270 snarare. Du har inte jättehöga studieskulder va?

Har du kollat upp den siffran på ratsit? Jag känner en person med en liknande befattning som drar in knappa miljonen årligen. Gällande det där andra, orkar inte hemfalla åt humble bragging för det är vad det handlat om isf och är dessutom direkt irrelevant. Har förmodligen bättre utb. än ngn här i hela tråden.
Senast redigerad av anwe8 2024-08-23 kl. 22:36.
Citera
2024-08-23, 22:38
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Ja, ”rättsstaten” har ju lyckats OTROLIGT bra med t ex #468. Han fick inget straff alls, trots alla de liv han har förstört (finns att läsa i domarna). Och han är ute och jagar barn igen. Men just det, ni som har skygglapparna på tror ju trots tidigare domar att dessa bara är i kontakt med fiktiva barn.
Det är tack vare att det är såna lättlurade jävla dårar som du som jobbar inom rättsväsende och frivård som dessa hjärndöda zombies kan fortsätta att härja fritt i samhället utan att få någon påföljd.
Det finns alltid undantag i allting. Undantagen bekräftar regleln brukar det emellertid heta. Eller du likställer norrmannen som ville låsa in ett barn i källaren (glömt nummer, ett par månader tillbaka) med Candyman Kent? Är det rätt att hänga ut en kraftigt förståndshandikappad man bara för att det sitter en och annan riktig predator ute i någon stuga i ett grannland?
Citera
2024-08-23, 22:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det finns alltid undantag i allting. Undantagen bekräftar regleln brukar det emellertid heta. Eller du likställer norrmannen som ville låsa in ett barn i källaren (glömt nummer, ett par månader tillbaka) med Candyman Kent? Är det rätt att hänga ut en kraftigt förståndshandikappad man bara för att det sitter en och annan riktig predator ute i någon stuga i ett grannland?

Svaret är ja, och med det sagt så slutar jag mata trollet. Det sista jag säger till dig som tror att #468 är ett undantag, du kan ju lyssna på dumpen-poddens senaste avsnitt om ”snabel-gäddan” så borde t om du fatta att detta snarare är en regel än ett undantag. Men jag förstår naturligtvis att du inte kommer att fatta det.
Citera
2024-08-23, 23:37
Medlem

Vad fan är det för fel på idioter som skickar 30-år gamla bilder? Den där huvudlösa bilden med en man i flaggkalsonger var väl inte ens gäddan själv antar jag, alternativt 30 år gammal bild.

Sjukt dåligt att folk är beredda att fejka utseendet så enormt. Skickar bild där han är solbränd,smal och vältränad och skriver om sin träning, men dyker upp likblek med enorm ölmage och man boobs. Snacka om att vilseleda barnet totalt. Han är uppenbarligen medveten om att han är oattraktiv, men istället för att banta, faktiskt träna och träffa någon över 15, ska han hålla på så här!?
Citera
2024-08-23, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Evighetslång chatt, men bilden med trasiga GB-fillingar stack ut. Nästan lite Buffalo Bill i "När lammen tystnar", "It put's the lotion on it's back"-vibbar. Men är det verkligen han på bilden, kaggen ser rejält mycket större ut IRL, gammal bild eller stulen? https://dumpen.se/wp-content/uploads/2024/08/90.png

Var väl inget ansikte på bilden, så det är nog inte han, alternativt har han klippt bort ansiktet då han väl var 25 när bilden knäpptes och han inte ville avslöja det för barnet.

Sjukt dåligt. När han kommer vaggande är det definitivt en stor ölmage man ser och på köpet ett par chipstuttar stl 85 C.

Vad tänker sådana gubbar egentligen? Att tjejen inte ska "våga vara oartigt och tacka nej" när de är på plats och ser vraket? 🤔

Citera
2024-08-24, 07:48
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
#470 verkar ha en ung dotter, undrar om han försöker få henne att röka?
Citera
2024-08-24, 08:15
Medlem
PROLIFICs avatar
Jag frustade ut morgonkaffet när jag läste att fiskaren skrev "Jag går här runt" när #470 frågade vad barnet gör.

Vilket sorgligt fläskberg. Och som så många andra undrar jag varför han skickade kalsongbilden med kapat huvud. Lurendrejeri!

Han ljuger för barnet och påstår sig vara i Stockholm en vecka. Oklart varför. Fick han kalla fötter eller var han upptagen med familjen och inte kunde ses? Han klantar dock till det och skickar livebild med samma bakgrund han skickat innan.

Besatt av rökning. Man ska inte kink shamea folk men här har vi en gubbe som både vill våldta ett barn och uppmanar till rökning. Han vill slicka henne när hon röker. Jag antar att det ska ske på den insynsskyddade uteplatsen. Mys!

Var han i USA med familjen tro? Hur fanken har man tid att chatta så där mycket? Även om man inte sitter ihop med sin partner så är det väl misstänkt om nån konstant är på luren och skriver? Ungdomsbeteende att snappa 24/7. Inte nåt som 60-åringar sysslar med.
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-08-24 kl. 08:17.
Citera
2024-08-24, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
KTH:s agerande är svårbegripligt. Är de för "fina" för att tycka att någon skall ha straff? Det kanske är "populism" att anse? Pedofiler skall kanske ha "hjälp" i stället. Och är det dessutom en HBTQ-pedofil så ska han ha alldeles extra mycket hjälp. Och brottsprovokation skall inte vara tillåtet och den svenska rättsstaten fungerar alldeles utmärkt och ingen får ta lagen i egna händer. Men det där förstår ju inte "Svärjävännerna" Bosse och Conny med sina epa-traktorer. Höhöhö. Vi är så fina minsann...

Tyvärr är jag rädd att de (och Södertörn) resonerar ungefär så. Patetiskt.

Som tur är befinner sig de flesta gäddor i friskare miljöer än så. Och drabbas därmed av mer kännbara konsekvenser.
Arbetsrättsligt problematiskt att sparka någon som juridiskt sett inte begått något brott. Lagen gäller, inte känslor. Speciellt inom staten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in