2024-08-23, 21:31
Medlem
Lestrade75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Med anledning av att han tydligen skulle var gift med någon från samma kön, så är det en Attention whore som först vill väcka uppmärksamhet bland grannarna, men när sedan försvaret knackade på så vill han bli rikskändis. Nästa år så dyker han säkert upp i "Lets Dance!"

Eller i någon rysk kvällsshow på tv där man påvisar hur illa ställt det är i Sverige.

(Herregud, i Sverige internerar man oliktänkande. )
Citera
2024-08-23, 21:34
Medlem
SimonSesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Obehagligt på riktigt.. vi har ju för fan yttrandefrihet i detta land vad är det som händer?
Helt klart dom ville göra åsiktskontroll..
Yttrandefrihet i Sverige? Ja vi har haft det men den ska dras in.
Citera
2024-08-23, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
De säger ju att "Försvaret kan göra fler hembesök", så det är ju helt klart "priming", för att inte skrämma stackars dumsvennen.

Självklart är det så.. skrämma befolkningen att man är övervakad och inte får yttra sig som man vill. Riktigt creepy nissar .. typ hot inlindat i ”vi håller koll på vad du gör”! Stackars kille.. skönt han vågade ifrågasätta lite iaf ”har ni inget bättre för er”👍🏻
Senast redigerad av Menea 2024-08-23 kl. 21:38.
Citera
2024-08-23, 21:37
Avstängd
Citat:
Självklart är det så.. skrämma befolkningen att man är övervakad och inte får yttra sig som man vill. Riktigt creepy nissar .. typ hot inlindat i ”vi håller lite koll på vad du gör”! Stackars kille.. skönt han vågade ifrågasätta lite iaf ”har ni inget bättre för er”👍🏻

Det var kritiskt detta för vårat land tror jag, nu fick vi det svart på vitt att åsiktsregistrering faktiskt sker i gamla gode Sverige.

Nu jävlar börjar dom bli rädda där i regeringen tror jag.
Citera
2024-08-23, 21:39
Medlem
Lestrade75s avatar
Citat:
Självklart är det så.. skrämma befolkningen att man är övervakad och inte får yttra sig som man vill. Riktigt creepy nissar .. typ hot inlindat i ”vi håller lite koll på vad du gör”! Stackars kille.. skönt han vågade ifrågasätta lite iaf ”har ni inget bättre för er”👍🏻

Tror bara Sverige försöker lägga sig på samma nivå som andra Europeiska länder (läs Ryssland).
Citera
2024-08-23, 21:45
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Ditt inlägg är ett tydligt bevis på det jag motsätter mig, att ni tror ni kan ta lagen i egna händer för att ni anser "nationen vara hotad", det vill säga erat globohomo projekt, hbtq och USA och Israel vurmande.

Men när riktiga svenskar går ut till försvar för sitt land är det ett problem, då får man inte ta lagen i egna händer..
Du är mer än lovligt stollig. Vem fan är "ni"? Du är inte riktigt riktig, och svensk är du inte heller. Försvarsmakten har lagen i sina händer, det har inte du som tur är. Som sagt, idag får de fråga vem som helst vad som helst.
Citera
2024-08-23, 21:51
Medlem
Undras hur rysk media skulle lägga fram denna nyhet?
Citera
2024-08-23, 21:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Du är mer än lovligt stollig. Vem fan är "ni"? Du är inte riktigt riktig, och svensk är du inte heller. Försvarsmakten har lagen i sina händer, det har inte du som tur är. Som sagt, idag får de fråga vem som helst vad som helst.

Fråga får dem göra.

Det har konstaterats och bekräftas av Försvarsmakten själva.

Citat:
Therese Fagerstedt understryker att det är frivilligt att lämna information till Försvarsmakten om man blir uppsökt i hemmet.

– Det finns inget tvång att prata med oss. Det är inte så att det får konsekvenser om man säger nej tack eller inte öppnar dörren.
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/dan-hissade-flagga-fick-besok-av-forsvarsmakten/

Hamnar Sverige däremot direkt i skarpt krig, ja då är det totalförsvar och varje arbetsför människa, hus och fordon tillhör i princip försvarsmakten om dem önskar. kan man säga att "Försvarsmakten har lagen i sina händer" som du säger.

Men nu är Sverige inte i krig, eller hur?
Citera
2024-08-23, 22:00
Avslutad
men har vi inte åsiktsfrihet i Swedenistan?

Vad skulle hända med personen som har hissat flagan om han var PRO-PUTIN????
Citera
2024-08-23, 22:01
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
men har vi inte åsiktsfrihet i Swedenistan?

Vad skulle hända med personen som har hissat flagan om han var PRO-PUTIN????

Jag ska fan testa.

Dom där gökarna hade jag kört iväg snabbare än ett Jehovas vittne hinner säga " aj, aaaj, va fan gör du?"
Citera
2024-08-23, 22:02
Medlem
Karmans avatar
Det var just därför jag gjorde lumpen med glädje en gång i tiden. För att få slippa sådana här tomtar från staten komma snokandes med sina frågor och sina små hot.
Senast redigerad av Karman 2024-08-23 kl. 22:05.
Citera
2024-08-23, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Jag ska fan testa.

Dom där gökarna hade jag kört iväg snabbare än ett Jehovas vittne hinner säga " aj, aaaj, va fan gör du?"

Helt rätt amigo
De kan inte göra ett skit!
Dokumentära allt , polisanmäl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in