2024-08-21, 15:08
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Där har AIn gjort ett dåligt jobb, inte ens nära att vara korrekt.

Jag tryckte medvetet LARGE istället för AUTO för jag ville se hur det hade klätt henne, jag tycker att det funkar.
Citera
2024-08-21, 15:16
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Jag tryckte medvetet LARGE istället för AUTO för jag ville se hur det hade klätt henne, jag tycker att det funkar.

Tja, själva brösten ser ju inte "fel" ut, så att säga, förutom att du aldrig skulle kunna lura någon att bilden var äkta. Och sen är det det där med handväskan...
Men ja, i alla fall jag, förstår att får det att se äkta ut inte var ditt önskemål.
Citera
2024-08-21, 16:31
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
Tja, själva brösten ser ju inte "fel" ut, så att säga, förutom att du aldrig skulle kunna lura någon att bilden var äkta. Och sen är det det där med handväskan...
Men ja, i alla fall jag, förstår att får det att se äkta ut inte var ditt önskemål.

Haha så jävla intressant egentligen när man hör andras intentioner med AI, jag säger så här: nej, för mig kommer det aldrig att vara verklighetstroget, men så länge det inte är tentakler och annat konstigt så accepterar jag en värld med oäkta framtagna AI-bilder. (diplomatisk som jag är)
Citera
2024-08-21, 19:39
Medlem
HemligaVargens avatar
Finns det på Kristina Petrushina, better known as Keyyo?

Hittar inget på henne.
Citera
2024-08-21, 22:28
Medlem
grekkoz1s avatar
H.K.H. Prinsessan Madeleine, med extra stora kronjuveler
https://ibb.co/p3rbMRV
Citera
2024-08-22, 09:50
Medlem
moohs avatar
Citat:
Haha så jävla intressant egentligen när man hör andras intentioner med AI, jag säger så här: nej, för mig kommer det aldrig att vara verklighetstroget, men så länge det inte är tentakler och annat konstigt så accepterar jag en värld med oäkta framtagna AI-bilder. (diplomatisk som jag är)

Mina intentioner är egentligen inte att sprida bilder vind för våg, få dem att framstå som äkta eller att kränka någon. (Sen kan någon förstås känna sig kränkt, även om min intention inte var att kränka. Folk kan ju känna sig kränkta om de får för lite ketchup på sin varmkorv nu för tiden, så det där med kränkthet tar jag ändå rätt lätt på.)

Mitt intresse ligger snarare i att få en hyfsat sanningsenlig bild av hur någon faktiskt ser ut naken, än hur någon skulle se ut med gigantiska rattar och en fitta hårig upp till naveln. För ett tjugutal år sedan fotograferade jag en jääävligt snygg tjej, väldigt lättklätt, men ej naket eller topless. Tack vare denna app har jag nu en väldigt korrekt bild av hur hon såg ut naken. Trevligt.

Citat:
H.K.H. Prinsessan Madeleine, med extra stora kronjuveler
https://ibb.co/p3rbMRV

LOL LOL LOL. Ser nästan ut som en "double bubble" där. Dåligt gjort bröstinplantat. Men bilden ser ju "bra" ut, även om den är uppenbart fejk. Har inte granskat den, men vid en kort beskådning såg jag inga uppenbara fel.
Citera
2024-08-22, 09:51
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Finns det på Kristina Petrushina, better known as Keyyo?

Hittar inget på henne.

Du kan ju använda appen själv och skapa några (och dela med dig, om resultatet blev bra).
Citera
2024-08-22, 16:48
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mooh
Du kan ju använda appen själv och skapa några (och dela med dig, om resultatet blev bra).

Testat men bätte om NÅGON som kan ..har tid kan fixa.)D hahah
Citera
2024-08-22, 17:39
Medlem
Kan man bara logga in med Google Mail?

Sjukt segt också att man bara får 1 Token om dagen om man inte pröjsar
Citera
2024-08-22, 19:22
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Kan man bara logga in med Google Mail?

Sjukt segt också att man bara får 1 Token om dagen om man inte pröjsar

Det verkar som gmail är ända sättet att logga in i dagsläget ja. Och (jag har inte provat själv) tydligen är det endast crypto-valuta som man kan köpa medlemskap med. Så man får nöja sig med det lilla man får.
Citera
2024-08-22, 22:53
Medlem
JagVanns avatar
Denna hade varit kul att se "undressed", Ebba B.

https://pbs.twimg.com/media/FxHeT7wXoAEkQWR?format=jpg&name=large
Citera
2024-08-23, 06:38
Medlem
moohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVann
Denna hade varit kul att se "undressed", Ebba B.

https://pbs.twimg.com/media/FxHeT7wXoAEkQWR?format=jpg&name=large

Var inte Ebba B polare med nån finska av viss dignitet också? De två tillsammas vore något kanske :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in