Citat:
Ursprungligen postat av
grekkoz1
Haha så jävla intressant egentligen när man hör andras intentioner med AI, jag säger så här: nej, för mig kommer det aldrig att vara verklighetstroget, men så länge det inte är tentakler och annat konstigt så accepterar jag en värld med oäkta framtagna AI-bilder. (diplomatisk som jag är)
Mina intentioner är egentligen inte att sprida bilder vind för våg, få dem att framstå som äkta eller att kränka någon. (Sen kan någon förstås känna sig kränkt, även om min intention inte var att kränka. Folk kan ju känna sig kränkta om de får för lite ketchup på sin varmkorv nu för tiden, så det där med kränkthet tar jag ändå rätt lätt på.)
Mitt intresse ligger snarare i att få en
hyfsat sanningsenlig bild av hur någon faktiskt ser ut naken, än hur någon skulle se ut med gigantiska rattar och en fitta hårig upp till naveln. För ett tjugutal år sedan fotograferade jag en jääävligt snygg tjej, väldigt lättklätt, men ej naket eller topless. Tack vare denna app har jag nu en väldigt korrekt bild av hur hon såg ut naken. Trevligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
grekkoz1
H.K.H. Prinsessan Madeleine, med extra stora kronjuveler
https://ibb.co/p3rbMRV
LOL LOL LOL. Ser nästan ut som en "double bubble" där. Dåligt gjort bröstinplantat. Men bilden ser ju "bra" ut, även om den är uppenbart fejk. Har inte granskat den, men vid en kort beskådning såg jag inga uppenbara fel.