2024-08-22, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Hahaha ja Jockeboi är ju trovärdig i sammanhanget

Linnea (hans älskade, trogna) har även spelat in honom när han uttrycker sig väldigt rasistiskt (och lagt ut på youtube) men det borde du ju veta om du är insatt i situationen
Citera
2024-08-22, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Sjukt arbete när man kan ha barnet på heltid sin vecka och lavja dag ut och dag in. Och barnfria veckorna så är hon landet runt. Jobbar hon på distans då eller?
12 år har han arbetat som svetsare har han sagt, 2023 träffade han L så skulle tippa att han slutade jobba där året 2023 för att det blev för jobbigt att vara hemma med latmasken 24 timmar om dygnet och bröt sig loss och träffade sin drömprinsessa Linnea. Tror aldrig att han velat vara med henne utan mest ”stått ut” och sen råkade de få barn och han fick stå ut lite till

Du verkar ha mycket personligt agg mot Julia.
Citera
2024-08-22, 20:38
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Linnea (hans älskade, trogna) har även spelat in honom när han uttrycker sig väldigt rasistiskt (och lagt ut på youtube) men det borde du ju veta om du är insatt i situationen
Hej Dawkins, vem är denna Linnea? och vad är det för rasistiskt somCrippa har uttalat?
Citera
2024-08-22, 20:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hej Dawkins, vem är denna Linnea? och vad är det för rasistiskt somCrippa har uttalat?

Trevligt att råkas Linnea är hans tjej, och hennes inspelningar finns på ett klipp (återuppladdat) om man söker på ”NU PRATAR JAG. (Linnea)

Det är bla dessa saker som de båda kläckt om varandra som gör att folk inte fattar hur allt bara sopas under mattan. Och att det blivit sånt liv kring allt!
Citera
2024-08-22, 20:46
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Trevligt att råkas Linnea är hans tjej, och hennes inspelningar finns på ett klipp (återuppladdat) om man söker på ”NU PRATAR JAG. (Linnea)

Det är bla dessa saker som de båda kläckt om varandra som gör att folk inte fattar hur allt bara sopas under mattan. Och att det blivit sånt liv kring allt!
Aha tack, då skall jag ägna trekvart åt att kolladen den tuben
Citera
2024-08-22, 21:13
Medlem
Citat:

Chrippa har väl aldrig stuckit under stolen med vad han har för åsikter kring invandrare?
Då va han ju jättepopulär när han och Jacke hade sin kanal.
Blev det ett problem först när Linnea spelade in det?

Jag hänger inte alls med här.
Citera
2024-08-22, 21:18
Medlem
Citat:
Du verkar ha mycket personligt agg mot Julia.
Precis som du har mot Chrippa Clue och Linnea menar du? Och alla andra i tråden som inte håller med dig och anjo
Citera
2024-08-22, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Chrippa har väl aldrig stuckit under stolen med vad han har för åsikter kring invandrare?
Då va han ju jättepopulär när han och Jacke hade sin kanal.
Blev det ett problem först när Linnea spelade in det?

Jag hänger inte alls med här.

Nej men någon i tråden ville ha belägg för att man kunde säga att Chrippa visat sig rasistisk
Citera
2024-08-22, 21:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Precis som du har mot Chrippa Clue och Linnea menar du? Och alla andra i tråden som inte håller med dig och anjo

Fast jag sitter inte och använder extremt fula och nedvärderande ord, det är lite väl kan jag tycka iaf.
Citera
2024-08-22, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag vill be er om en tjänst, vi måste gå samman.

LÅTA DET GODA SEGRA ÖVER DET ONDA, LÅTA KÄRLEKEN ÖVERMANNA HATET.

Vad tycker vi om mobbing på sociala medier?
Elaka flerbarnsfäder som förtalar andra vilket i förlängningen utsätter deras egna barn för missaktning, mobbing och utanförskap?

Flera offentliga personer som har gått ur sekten har utsatts på ett oförlåtligt sätt i år. Linnea, Chrippa och Cluee är dom mest talaren exemplen.

Det skulle vara behjärtansvärt om vi kunde tumma upp Cluees video till 1000 likes idag.

https://youtu.be/PoyqD1vhqnU?feature=shared

En liten fråga till dig. Gäller det du menar är mobbning endast om det är mot personer du anser är bra.
För jag ser väldigt många som äger en stor dos av dubbelmoral. Gruppen det talas om verkar växa då det kommer in användare som attackerar hejdlöst och det verkar som att du är själva matriarken.
Citera
2024-08-22, 22:38
Medlem
Citat:

Ja det verkar komma in nytt folk som har "full koll" på alla tvister i denna galenskap. Gapar högt och är hetsiga.

Det där hatet som det pratas om verkar mer finnas i olika trådar här än på youtube. Det pratas om ondska. Det är nog något religiöst tänk.
Jag tror inte att någon av kreatörerna är onda. Ondska är på en nivå som det talas om i andra sammanhang.
Jag tror mer att det handlar om olika syften och olika personligheter. Chrippa själv ville ha pengar som är hans drivkraft precis som de andras.

Diskussioner är omöjliga att hålla för det finns en liten liten grupp människor som styr här och rättar man sig inte i ledet blir det attack och man är ägd av någon och den ena härskarmetoden efter den andra används för att förminska och förlöjliga och göra om det man skrivit till något annat.

Otroligt tröttsamt och även inte så smart.
Citera
2024-08-22, 22:43
Medlem
Är detta första resan som de faktiskt har aktiverat sig på ett normalt sätt...? Tidigare har ju tillvaron sett fullkomligt hjärndöd ut: mat, gym, sol - mat, gym, sol -.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in