Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-08-22, 18:16
Medlem
Vem0ths avatar
För att... det är barn. Och att det finns en plats och tid för att vara lättklädd. Tycker det är så osmakligt att kvinnor klär sig som om det vore Oscarsgala när de handlar. Detta är inte rätt plats och tidpunkt för att visa upp er urringning i en klänning värd 10 000kr.

Det är självklart att skolbarn både killar och tjejer som utvecklar tidigt attraherande attributer vill gärna visa upp det inför sina skolkamrater för att få höjd social status. Men en vuxen person med sunt förnuft i ryggmärgen blir inte upphetsad, snarare bara irriterad för att man lever med bilden att barn ska bete och klä sig som barn.

Mitt inlägg avslöjade några pedofiler roligt nog.
Senast redigerad av Vem0th 2024-08-22 kl. 19:13.
Citera
2024-08-22, 18:30
Medlem
Kan vända på steken också, undra hur många tonårstjejer som erbjudit läraren lite extra för högre betyg. Rent professionellt så tror jag att lärare ignorerar det mesta sen finns det alltid svaga skitar som drar nytta av hela spelet som tonårstjejer utstrålar.
Senast redigerad av membership 2024-08-22 kl. 18:38.
Citera
2024-08-22, 18:39
Det var väl bättre förr som med allt annat. Gissar att som en typisk tjej klär sig 2024 skulle hon bli hemskickad på 70-talet när min farsa gick gymnasiet.
Citera
2024-08-22, 18:41
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Har jobbat som lärare på gymnasiet och högstadiet för en hel del år sedan.

Tro mig du ser dom som de barn dom är. Inget sexuellt

Snälla - dina preferenser är inte alla andras! Tonårstjejer är de mest underbara att se på - luktar gott, har spänstiga kroppar och ser fantastiska ut. Vem skulle inte vilja knulla dessa? Jag väljer dock fantasierna framför att agera och bli framställd såsom ett pervo och/eller än värre, pedofil - trots att detta epitet urvattnats som så mången andra de sista åren...

Tjejer/kvinnor mellan 15-25 är läckrast att se på...
Citera
2024-08-22, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
För att... det är barn. Och att det finns en plats och tid för att vara lättklädd. Tycker det är så osmakligt att kvinnor klär sig som om det vore Oscarsgala när de handlar. Detta är inte rätt plats och tidpunkt för att visa upp er urringning i en klänning värd 10 000kr.

Det är självklart att skolbarn både killar och tjejer som utvecklar tidigt attraherande attributer vill gärna visa upp det inför sina skolkamrater för att få höjd social status. Men en vuxen person med sunt förnuft i ryggmärgen blir inte upphetsad, snarare bara irriterad för att man lever med bilden att barn ska bete och klä sig som barn.
Ser du tonåringar med stora bröst över 15 som barn?
Citera
2024-08-22, 18:43
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:

Så du undertrycker normala, fysiologiska reaktioner och ersätter dessa med irritation - det låter inte väldigt sunt. Vad med att se, men inte röra och använda fantasin - detta är ännu inte förbjudet...
Citera
2024-08-22, 18:57
Citat:
Ursprungligen postat av boetsman
Dummaste jag hört. Varför skulle det vara det?

Varför? Därför att de fortfarande är barn. Tänder du på barn?

Jag kan också beundra tonårstjejer som jag ser på bussen eller tunnelbanan. De är oftast otroligt vackra. Coola helt enkelt!

Att jag skulle tända på dem sexuellt finns dock inte på kartan. Jag håller mig till kvinnor i min egen ålder, och jag föreslår att du gör detsamma.
Citera
2024-08-22, 19:02
Medlem
Citat:

''Barn? Megatuttar coh ar 15 år tjej ser du som barn?
Citera
2024-08-22, 19:03
Medlem
-Andreas-s avatar
Att se någon eller någonting som är estetiskt tilltalande, är inte lika med en automatisk sexuell attraktion, vare sig det gäller en vacker sjuttonårig flicka eller en vackert inbunden bok (?)
Citera
2024-08-22, 19:08
Medlem
GregerMedeltids avatar
Den här frågan, i olika fattning, tas upp ofta på Flashback av diverse överkåta smygpedofiler. Jag vidhåller att för oss normala vuxna så är det inget större problem. När man blir äldre så ändras ens smak, och många av de omogna drag som tonårsflickor har blir väldigt avtändande.

Det är lite som kvinnliga släktingar, oavsett hur objektivt attraktiva de är, så ser man dem inte som sexuella objekt. Om det inte är fallet, så har du någon form av pervers böjning.
Citera
2024-08-22, 19:12
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Problemet är ju inte att hålla händerna i styr utan snarare risken att någon uppfattar dig, som lärare, som ett pervo. Som manlig lärare skulle iallafall jag inte stå nära kvinnliga elever, inte prata för mkt med dem och absolut inte hålla blicken där det kan missuppfattas.
Kort och gott hålla sig ifrån kvinnliga elever för att inte hamna i trubbel.

När jag gick i skolan var det grungemode och tjejerna var mer påklädda än någonsin.
Citera
2024-08-22, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Problemet är ju inte att hålla händerna i styr utan snarare risken att någon uppfattar dig som lärare som ett pervo. Som manlig lärare skulle iallafall jag inte stå nära kvinnliga elever, inte prata för mkt med dem och absolut inte hålla blicken där det kan missuppfattas.
Kort och gott hålla sig ifrån kvinnliga elever för att inte hamna i trubbel.
Jobbade ett tag på skola med år 4, och fan vad det var jobbigt när småtjejerna ville sitta i knät och vara nära. Kanske de hade en frånvarande eller en icke existerande pappa?

Man kunde inte putta undan dem utan att göra dem ledsna, samtidigt ville jag inte framstå som ett pervo.

Inget arbete som jag vill gå tillbaka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in