Citat:
Ja, fy helvete så stressigt beteende.
Mån 3:32
God morgon mitt hjärta <3 <3
Har inte kunnat logga in på hela fm
Älskar dig <3 <3
Längtar du efter mig??
<3
Mån 4:16
Vad gör du hjärtat?? Hör av dig <3 <3
Mån 5:09
Snälla skriv <3
Ser fanskapet inte hur sjukt och hetsigt han kommunicerar? Detta skriver han till ett barn. Tänk om en Tinderperson skulle skriva så här till en potentiell date. Tack men nej tack. Givetvis är det nåt grundläggande fel på alla som groomar högstadiebarn men den här gäddan är fan störd på mer än ett sätt. Jag tror inte att han kommer att sluta. Särskilt inte med tanke på att han skyller sitt groomande och sina övergrepp på att han "mått dåligt". Den här jäveln kommer alltid att må dåligt i sin sjuka jävla hjärna så nej, han lär inte sluta. #468
Citat:
Fullkomligt älskar när peddosarna goes full lawyer. Slänger sig med juridisk terminologi och försöker sig på akademiskt språk för att låta lite skrämmande haha. Försöker dessutom få det att framstå som att dom besitter kontrollen och alls har ert liv som briserar samma sekund som publiceringen.
Intressant hur vissa lägger sig platt och hur vissa försöker sig på "the Rasse-attack" med juridiska ombud.
Intressant hur vissa lägger sig platt och hur vissa försöker sig på "the Rasse-attack" med juridiska ombud.
The Rasse-attack.

Celloformade Rasse försöker spela viktig. Och vad fan menar idioten ens med "förhandla via jurist". Vad ska det förhandlas om menar han? Jävla pajas. #467