2024-03-21, 17:26
Medlem
stureplan08s avatar
Bra att den "överkåta blatten" som #394 stolt profilerar sig som vart avstängd med omedelbar verkan.

Gud vet vad som hade hänt annars.

Överkåta blattar hör inte hemma i skolkorridorer...

2243 dagar på Kik, låt det smälta in.

Tänk också på att denna "överkåta blatte" har varit lärare i över _10_ år tid.

"Mitt dilemma är hur jag ska dölja kuken till toan förbi kollegan" så låter 10 års + yrkeserfarenhet inom läraryrket.

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/wEn57M/tva-blir-till-ett-for-en-kvarts-miljon
Senast redigerad av stureplan08 2024-03-21 kl. 17:56.
Citera
2024-03-21, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Stämmer det att han bor i biskopssätet i Södermanland där Statsministern kommer ifrån?

Tänk att lägga en kvarts mille på bröllopet, för att elva år senare inse att han egentligen gillar att dricka kroppsvätskor och slicka stjärt på småbarn: https://www.aftonbladet.se/relationer/a/wEn57M/tva-blir-till-ett-for-en-kvarts-miljon

Bra hittat!
Sen ska man tycka synd om Frun? Jag själv har svårt att känna med henne när hon väljer en Rami, men de är felet med min rasistiska hjärna.
Citera
2024-03-21, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Så att han kan ta sig ett annat lönearbete eller frivilligverksamhet med barn?

Dom får väl ha koll på honom .. jag tycker att få livet förstört på grund av chatt och bilder är för hårt även om det är en svår balansgång.. hade snubben åkt dit för att träffa barnet så är det en helt annan fråga.. men tar man inte beslutet så tycker jag i alla fall det räcker med att kontakta eventuell familj och jobb räcker..
Citera
2024-03-21, 18:03
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Jag hittade nu, regionstyrelsens ordförande i Skåne (samma efternamn) kommenterar personligt på ett fem år gammalt inlägg på hans FB. (Givetvis har han inget med detta att göra, bra politiker anser jag personligen. Men de är uppenbart från samma släkt).

Jag tror du har rätt, han är inte så efterbliven som han först verkar. Dels ganska klipsk/street smart, dels taggar han upp när han blir stressad och irriterad. Tänk honom själv med en liten kvinna eller ett barn, nästan seriemördar-vibb...
De är kusiner.
Citera
2024-03-21, 18:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AlBundysEnaSko
Jag har bott på samma gata som D*niel.
Redan för 18 år sen fick jag peddo och seriemördar vibbar av honom.
Då bodde han ihop med en thailändska.
Om jag inte minns fel var han med i ett Robins avsnitt där han hade på sig ett gristryne.
Innan jag flyttade gifte han sig med en kvinna från Gahna. Tror hon hade en eller två söner och en dotter som flyttade in samtidigt som hon själv.

Men har han någon diagnos, IF eller vad är det egentligen med honom?
Citera
2024-03-21, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Dom får väl ha koll på honom .. jag tycker att få livet förstört på grund av chatt och bilder är för hårt även om det är en svår balansgång.. hade snubben åkt dit för att träffa barnet så är det en helt annan fråga.. men tar man inte beslutet så tycker jag i alla fall det räcker med att kontakta eventuell familj och jobb räcker..
Gissar att det är gädda #394 du skriver om.
Det är inte lagligt att grooma barn och även om Dumpens barn är fiktiva så finns ingen koll på hur många riktiga barn gäddan angriper och kanske stämmer träff med.
Därför finns ett allmänintresse att få veta vem man ska skydda sina barn ifrån eller polisanmäla om barnen blivit drabbade.
Citera
2024-03-21, 18:23
Medlem
Någon som vet vad som hänt med gädda #200. Mötte äcklet men fick veta i efterhand vem han egentligen var. Han hade en manisk episod på fejjan och är nu borta. Hoppas innerligt att psykvården äntligen tagit honom eller polisen? Någon som har koll?
Citera
2024-03-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
ge mig en bra lön så visst..

Kan inte tänka mig att man får in några pengar som helt anonym.
Du får prova att starta en sida med bara texter och utan bevis
Citera
2024-03-21, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Gissar att det är gädda #394 du skriver om.
Det är inte lagligt att grooma barn och även om Dumpens barn är fiktiva så finns ingen koll på hur många riktiga barn gäddan angriper och kanske stämmer träff med.
Därför finns ett allmänintresse att få veta vem man ska skydda sina barn ifrån eller polisanmäla om barnen blivit drabbade.

Jo nånstans kan jag köpa det.. men när det är bild och chatt och man åker aldrig till platsen.. det är ju inte stora odds på det. men risken finns ju att det kan vara nån som använt andra bilder en på sig själv eller vill hämnas etc.. Det är ju inte helt 100, även om det med största sannolikhet är rätt person som hängs ut så kan man inte vara helt 100..
Citera
2024-03-21, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentedileone
Men har han någon diagnos, IF eller vad är det egentligen med honom?

Nån diagnos måste han ha. Han var exakt likadan när jag bodde på gatan. Hörde knappt vad han sa när han pratade. La upp en massa inlägg på byns facebook sida. Alla otroligt felstavade och med konstga idéer. Jag bor kvar i samma by, men på ett annat område.
Inte ofta man ser honom eller frugan i byn, men fruns dotter möter man ibland.
Vet att han letade efter en lokal där han ville ha loppis för att samla in pengar till barnhem i Gahna.
Citera
2024-03-21, 18:49
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
För tusan Hassan! det var ju du som har kommit med det eminenta förslaget på Devglan, kan du inte använda det stället då för dessa hopplösa rebusar och för oss som är kassa på att lösa dom.
Naturligtvis kan jag lösa det. Har fallit in i gammal rebusanda igen sedan mina grävkompisar försvann till Telegram och ingen annan verkar bry sig om Devglan längre. Men du har förstås rätt i att det är ett bra verktyg. Dock kan Devglan försvinna som hemsida och då är det ändå bra att en rebus existerar här.

Citera
2024-03-21, 18:51
Medlem
Yinool0401s avatar
Jag hoppas jag inte är helt ute i lingonskogen. Ber om ursäkt och deleta det här i så fall.

Vem är denna polis?

Från Expressen:

Polisanställd gick i Dumpens fälla – åtalas
Publicerad 21 mar 2024 kl 17.55
Den polisanställde gick i Dumpens fälla när han bokade in en sexträff med en påhittad 14-årig pojke, enligt misstankarna.

Inför mötet granskade han mötesplatsen genom polisens övervakningskameror.

Nu åtalas han för grovt dataintrång och grovt tjänstefel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in