2024-08-21, 11:01
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Varför vill du tvinga kvar människor i livet? Åtminstone det beslutet bör väl vara det sista som tas ifrån individen, tycker du inte? Vad ska du göra? Binda fast människor och tvångsmata dem tills kroppen själv stänger ner om trettio år?

Sådana som du är fan mer skrämmande än dårar om Lennart och Gräddis.

För att jag tror att det finns hopp om ett bättre liv för henne med lite stöd och hjälp. Jag tycker att hon förtjänar ett bättre slut än att ta livet av sig på sin botten. Hemskt av mig att tänka så visst?
Citera
2024-08-21, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Pia har inget lån på lägenheten utan den betalades direkt hon köpte den.

Visst är det i Huddinge hon bor? Vet du hur stor lägenheten är?
Citera
2024-08-21, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
Visst är det i Huddinge hon bor? Vet du hur stor lägenheten är?
Stämmer bra det, är en 2a på 56kvm
Citera
2024-08-21, 22:58
Medlem
Såg henne senast idag på lokala restaurangen. Hon var med sina söner på umgänge med vinglas i handen men personalen serverades henne ingen mer alkohol då barnen fanns med, de känner ju till henne och vet antagligen bakgrunden till barnens situation och de har ett ansvar som restaurang med så.
Senast redigerad av C.Moonshine 2024-08-21 kl. 23:13.
Citera
2024-08-22, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.Moonshine
Såg henne senast idag på lokala restaurangen. Hon var med sina söner på umgänge med vinglas i handen men personalen serverades henne ingen mer alkohol då barnen fanns med, de känner ju till henne och vet antagligen bakgrunden till barnens situation och de har ett ansvar som restaurang med så.

Till och med ett vinglas i handen under umgänget med barnen?! Hon träffar väl dem bara 2 timmar varannan vecka om jag förstått det rätt? Nej men hjälp..
Citera
2024-08-22, 08:31
Avslutad
Lever hon?
Citera
2024-08-22, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexikoppel
Lever hon?

Prova läsa inläggen senaste dagarna så har du ditt svar där.
Citera
2024-08-22, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.Moonshine

Suck. Umgänget lär väl vara villkorat, och förutsätter nykterhet? Skulle jag gissa iaf. Isåfall hänger umgänget (extra) löst.

Om hon är i närområdet kanske hon fortfarande bor i lägenheten, undrar när hon måste ut?
Citera
2024-08-22, 13:23
Medlem
Såg en mycket sorglig video på TikTok
Hon fick besök av ambulanspersonal som fått tips om att hon skulle hänga sig. Gräddrumpan hade tydligen sänt live och och det syntes ett rep med ögla bakrunden
(Enligt henne en inredningsdetalj )
Tittare blev oroliga och ringde 112
Citera
2024-08-22, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimensions
Suck. Umgänget lär väl vara villkorat, och förutsätter nykterhet? Skulle jag gissa iaf. Isåfall hänger umgänget (extra) löst.

Om hon är i närområdet kanske hon fortfarande bor i lägenheten, undrar när hon måste ut?

Ja jag blir bara arg för jag har själv uppväxt med alkoholister som förälder, jag hade 8ngen förälder utan en alkoholist som bara brydde sig om alkoholen och hennes liv. Så jag tycker bara det är elakt egoistiskt av föräldrar att utsätta sina barn för den miljön. Enligt domen skall hon ju ha varannan onsdag mellan 17-19 i Huddinge centrum. Jag gissar eftersom personalen var väldigt insatta i hennes beteende att de känner till vem hon är och säkert vet vem pappan är. Restaurangen är ganska populär men återkommande lokala stammisar. Jag vet att jag såg henne och barnen och hon hade vinglas vid sig, och enligt den jag var med så hade personalen sagt att hon kommer inte få fler glas med vin eller annan alkohol för barnen är med. Sen är Huddinge inte särskilt stort. Enligt ratsit bor hon nära centrum.
Citera
2024-08-22, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laimtoh
Såg en mycket sorglig video på TikTok
Hon fick besök av ambulanspersonal som fått tips om att hon skulle hänga sig. Gräddrumpan hade tydligen sänt live och och det syntes ett rep med ögla bakrunden
(Enligt henne en inredningsdetalj )
Tittare blev oroliga och ringde 112

Ja hon har ju tydligen tagits till M77 några gånger på psyk. Det är avdelningen för borderline men kommer dit patienter med annan typ av diagnos beroende på plats på olika avdelningar eller när någon avdelning är stängd.
Citera
2024-08-22, 16:49
Medlem
Detta hände i går kväll
De tog inte henne med sig
Hon hävdade att allt var bra och att hon inte skulle skada sig själv. Hon var mycket upprörd över de som ringt 112
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in