2024-08-21, 18:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Edit 2: Hittat tröjan
https://www.ebay.co.uk/itm/265367375110
Bekräftar att det inte är kräk enl min bedömning, troligtvis är motivet på framsidan väldigt urtvättat.

En star wars-nörd alltså. Blir bättre och bättre
Citera
2024-08-21, 18:40
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Den som orkar kan ju maila frågan om det finns någon konflikt i KTH:s värdegrund och #464 önskan om sex med minderåriga. V ä r d e g r u n d s a r b e t e är ju något heligt numera, otaliga arbetstimmar ägnas åt fantastiska pappersprodukter. En ansvarig chefs största fasa är om glappet mellan vision och verklighet avslöjas. Det skulle ta skruv. Just saying.

Ja, sen har dom ju den här snubben som jobbar kvar efter lite basturunk framför barn. En av dom otrevligaste personerna jag haft att göra med i alla kategorier:

(FB) Dömda pedofilen Jesper Jerkert jobbar som studierektor och lärare på KTH
Citera
2024-08-21, 18:48
Avslutad
Citat:
#467 Rasmus-Katt

Prat om honom i senaste dumpenpodden (publicerad 240820), börjar vid 28.45. Råder delade meningar om sörjan på hans tröja men enl Sara så är det kräk, att han spydde av nervositet. Beskriver honom som tjatig mot barnet. Beskrivs som arrogant och osympatisk. Dom kommenterar även hans runkteknik, "gripklon" säger Patrik, även Sara skrattar åt hans udda teknik och visar med handrörelse hur han gjorde. Hade även varit livlig dagarna innan han blev publicerad angående sin jurist, att ingen publicering skulle ske innan juristen blivit inblandad. Juristen hade då ännu inte hört av sig när podden publicerades.

Rent underhållsmässigt så är Hank #292 min favoritfångst hittills i tätt följt utav gädda #266 från patille med citaten "Jag gillar en go kuk att suga" "Gillar även att bli riden av en fin och trång kille" "Tar inte kuk, ger bara", han blev ju kontroversiell då han inte ville träffa en minderårig men dumpen lurade honom. Sen kommer Ramus-Katt.

Edit: Sett i tråden att Rasmus-katts tröja blivit väldigt populär, kräkavbilden är något man får skapa själv efter inköp av tröjan vilket bör betraktas lite som ett konstverk om man ska få till det bra.

Bekräftar att det inte är kräk enl min bedömning, troligtvis är motivet på framsidan väldigt urtvättat.

Låt legenden tala för att det var Rasmus-katt's maginnehåll på tröjan.
Citera
2024-08-21, 20:04
Medlem
Citat:
#467 Rasmus-Katt

Prat om honom i senaste dumpenpodden (publicerad 240820), börjar vid 28.45. Råder delade meningar om sörjan på hans tröja men enl Sara så är det kräk, att han spydde av nervositet. Beskriver honom som tjatig mot barnet. Beskrivs som arrogant och osympatisk. Dom kommenterar även hans runkteknik, "gripklon" säger Patrik, även Sara skrattar åt hans udda teknik och visar med handrörelse hur han gjorde. Hade även varit livlig dagarna innan han blev publicerad angående sin jurist, att ingen publicering skulle ske innan juristen blivit inblandad. Juristen hade då ännu inte hört av sig när podden publicerades.

Rent underhållsmässigt så är Hank #292 min favoritfångst hittills i tätt följt utav gädda #266 från patille med citaten "Jag gillar en go kuk att suga" "Gillar även att bli riden av en fin och trång kille" "Tar inte kuk, ger bara", han blev ju kontroversiell då han inte ville träffa en minderårig men dumpen lurade honom. Sen kommer Ramus-Katt.

Edit: Sett i tråden att Rasmus-katts tröja blivit väldigt populär, kräkavbilden är något man får skapa själv efter inköp av tröjan vilket bör betraktas lite som ett konstverk om man ska få till det bra.

Snyggt spottat! Så vår katt-Rasse är ett Star Wars fan också.
Tycker dock han påminner mer om en fet Helge Fossmo utan talets gåva.

Orkar sällan kolla runk-videos men här blev jag nyfiken. Klår ju inte #300 thai-google-translate-Rolandz misshandelsrunk (jävlar vad han rycker o sliter i det lilla eländet) men var ändå en intressant teknik och hur han gnider den mot konversationen sådär "flirtigt". Nu verkar det som att jag har kollat flera av dom, fan också.
Senast redigerad av Hejhoppillisnopp 2024-08-21 kl. 20:10.
Citera
2024-08-21, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nån här som vet hur det gick för fyllo pedofilen som skulle till Filippinerna?

Man kan ju hoppas att han tänkte med kuken och drog till Fillippinerna endå trots Dumpens varningar om att dom har kontaktat polisen där.
Förhoppningsvis drog han dit och blev haffad vid flygplatsen och får skaka Fillippinsk fängelse.
Citera
2024-08-21, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Man kan ju hoppas att han tänkte med kuken och drog till Fillippinerna endå trots Dumpens varningar om att dom har kontaktat polisen där.
Förhoppningsvis drog han dit och blev haffad vid flygplatsen och får skaka Fillippinsk fängelse.
Nej. Tror jag knappast.
Även om Filippinerna kanske inte är världens mest rättssäkra land så krävs det nog mer för att åka i fängelse.
"Hello police he is pedophile we have seen him on dumpen.se put him in prison for life thank you"
Citera
2024-08-21, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palle-Kuling-
Om jag minns rätt så var han en av extremt få gäddor som hade en story som i teorin faktiskt hade kunnat vara sann.
Hur får man upp dumpenlänken om jag vet nr?

Googlar gädda 394 men får upp395
Citera
2024-08-21, 20:49
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Varför denna besatthet vid att han ska bli av med levebrödet? Han lär inte ha kontakt med någon under 15 i sin roll. Men du är ju en av de vidrigaste postarna i tråden förstås.
Det är en självklarhet att vår plikt som Dumpen-följare är att följa upp och se till att gäddorna förblir i arbetslöshet. Sen spelar det väl ingen roll vilka han har kontakt med? Kan man dra sitt strå till stacken för att bevara en pedofil arbetslös, gör man också samhället en tjänst eftersom jobbet istället kan fyllas av en icke-pederast.
Citera
2024-08-21, 20:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av usr1

https://dumpen.se/2024/03/21/rami1337h-napp-394-strangnas/
Citera
2024-08-21, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av usr1

Konstigt. När jag googlar dumpen 394 så får jag upp hans konfrontation som första träff.
Citera
2024-08-21, 21:28
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Konstigt. När jag googlar dumpen 394 så får jag upp hans konfrontation som första träff.

Inte konstigt alls. Dumpen är usla på att rodda sin sida så det händer hela tiden att de skriver fel gäddnummer när de publicerar. Titta på URL-adressen på gädda #395. Från början hade gäddan felaktigt nr 394, men när det ändras i rubriken görs ingen ny adress. Sidan har hur många såna fel som helst och jag har aldrig förstått hur de kan misslyckas med en så enkel grej gång på gång.
Citera
2024-08-21, 21:59
Medlem
Citat:
Om jag minns rätt så var han en av extremt få gäddor som hade en story som i teorin faktiskt hade kunnat vara sann.

Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
I den här tråden var en inne och ville förklara sig, blatte-läraren med svensk flickvän/sambo/fru. Han gav upp efter e par inlägg där han försökte förklara och framstå som ett offer. Han var dock lömsk nog att skaffa kontot precis efter han åkt fast, men började skriva först efter han publicerats. Nummer någon?
Hmm lite knepigt fall men tror ändå det är en gädda

Han ska ha lämnat tillbaks sin telefon till företaget Dialect och senare ska någon med denna Mobil utgett sig för att vara honom och tagit sexchattbilder mellan honom och frun.
Man kan grotta ner sig I detaljer men två besvärande detaljer.
Dumpen skickar ett vanligt sms till honom och då tar han bort barnet från snap efter nån minut.
Han kan enkelt skicka screenshots från sin sexchatt som bevis. Edit raderat bilderna av säkerhet skull, men säger han att han varit med dottern på sjukhus och då sexchattat?
En kommentar under publiceringen
Citat:
Den här gäddan har simmat runt länge i snuskträsket kan jag säga. Jag är 23 år idag. För ca 10 år sedan hängde jag på kik och han är en av många som groomade mig. Det där ansiktet kände jag igen på en gång. Rysningar. Snyggt fångat Dumpen!
Knepigt dock att det inte blev konfrontation I just detta fall, är väl inte många gäddor utan konfrontationer

Konstigt att han inte dykt upp I etc än
Här snackar han om advokater
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1640845
Senast redigerad av usr1 2024-08-21 kl. 22:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in