2024-08-21, 18:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Olle-Johnny
Edit 2: Hittat tröjan
https://www.ebay.co.uk/itm/265367375110
Bekräftar att det inte är kräk enl min bedömning, troligtvis är motivet på framsidan väldigt urtvättat.

En star wars-nörd alltså. Blir bättre och bättre
Citera
2024-08-21, 18:40
Medlem
kaerakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Den som orkar kan ju maila frågan om det finns någon konflikt i KTH:s värdegrund och #464 önskan om sex med minderåriga. V ä r d e g r u n d s a r b e t e är ju något heligt numera, otaliga arbetstimmar ägnas åt fantastiska pappersprodukter. En ansvarig chefs största fasa är om glappet mellan vision och verklighet avslöjas. Det skulle ta skruv. Just saying.

Ja, sen har dom ju den här snubben som jobbar kvar efter lite basturunk framför barn. En av dom otrevligaste personerna jag haft att göra med i alla kategorier:

(FB) Dömda pedofilen Jesper Jerkert jobbar som studierektor och lärare på KTH
Citera
2024-08-21, 18:48
Avslutad
Citat:
#467 Rasmus-Katt

Prat om honom i senaste dumpenpodden (publicerad 240820), börjar vid 28.45. Råder delade meningar om sörjan på hans tröja men enl Sara så är det kräk, att han spydde av nervositet. Beskriver honom som tjatig mot barnet. Beskrivs som arrogant och osympatisk. Dom kommenterar även hans runkteknik, "gripklon" säger Patrik, även Sara skrattar åt hans udda teknik och visar med handrörelse hur han gjorde. Hade även varit livlig dagarna innan han blev publicerad angående sin jurist, att ingen publicering skulle ske innan juristen blivit inblandad. Juristen hade då ännu inte hört av sig när podden publicerades.

Rent underhållsmässigt så är Hank #292 min favoritfångst hittills i tätt följt utav gädda #266 från patille med citaten "Jag gillar en go kuk att suga" "Gillar även att bli riden av en fin och trång kille" "Tar inte kuk, ger bara", han blev ju kontroversiell då han inte ville träffa en minderårig men dumpen lurade honom. Sen kommer Ramus-Katt.